Gyda Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 På tv reklameres det med elleville dager på 28 kjøpesenter - og man oppfordres til å gå inn på www.ellevilledager.no for å sjekke hvor det nærmeste senteret med såkalte elleville dager er. Men - den sida er ikke så veldig informativ da...
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Elleville dager arrangeres på alle Steen og Strøms 28 kjøpesentre i Norge.
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Ikke særlig nei. Men nå er ikke steen&strøm så veldig flinke til slike reklamegreier..
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg hadde ingen problemer med å finne ut hvilke sentre som hadde elleville dager inne på nettsiden, og jeg fikk opp kampanjeavisen også. Så så ille som dere skal ha det til er det da ikke.
Kihn Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Nei, tror TS og dere andre har vært for utålmodige, det kommer opp etterhvert, nemlig
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Nei, jeg ventet lenge nok, men jeg syntes siden er rotet for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå