Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Kursen for amerikanske dollar ser ut til å bare øke. Nå er den på rundt 6,36 kroner. Men nå blir det vel bare dyrere å handle fra USA? For prisen går vel ikke ned selv om kursen øker? Og er det noen som vet sånn ca hva den kan stoppe på?
talin Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Men nå blir det vel bare dyrere å handle fra USA? For prisen går vel ikke ned selv om kursen øker? Og er det noen som vet sånn ca hva den kan stoppe på? Ja, ja og nei.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Ingen vet hvordan kursen vil være over tid, men akkurat nå om dagen mener mange at den norske krona er kunstig lav. Dersom krona styrker seg igjen, noe som kan skje ganske fort, vil dollaren virke lavere. Men det er umulig å forutsi egentlig. Dollaren er fortsatt lav i forhold til for få år siden, og prisene på varer er fortsatt ganske lav (jeg hører til de som tror det vil bli prisstigning på mange forbruksvarer innen ikke veldig lang tid, og at det er inflasjonsfare i USA selv om jeg ikke vet om det ville fått konsekvenser for oss), så jeg synes ikke det virker som noen spesielt dårlig deal å handle nå eller ganske snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå