Gå til innhold

Nytt miljøforum


echristi

Anbefalte innlegg

Jeg har oppdaget det nye forumet om miljø på kvinneguiden, og syns det er et veldig bra initiativ. Staffan og jeg har lenge tenkt at det burde finnes et eget forum om miljø, men selv etter mye leting på internett har vi ikke funnet det. Derfor bestemte vi oss for noen måneder siden å starte et selv, og resultatet ble lanseringen av www.miljoforum.org 7. oktober i år. Vi håper med dette å inkludere alle til å diskutere, lære bort og lære av andre om miljø, alt fra reiser, forbruk og hus til forurensning, artsutryddelser og klimaendringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Elisabeth_*
Jeg har oppdaget det nye forumet om miljø på kvinneguiden, og syns det er et veldig bra initiativ. Staffan og jeg har lenge tenkt at det burde finnes et eget forum om miljø, men selv etter mye leting på internett har vi ikke funnet det. Derfor bestemte vi oss for noen måneder siden å starte et selv, og resultatet ble lanseringen av www.miljoforum.org 7. oktober i år. Vi håper med dette å inkludere alle til å diskutere, lære bort og lære av andre om miljø, alt fra reiser, forbruk og hus til forurensning, artsutryddelser og klimaendringer.

Var inne og såg på forumet ditt, og har nå lagt det til i favorittene mine. Skal følge med litt der. Det såg ok ut. Lykke til. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...