Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009


Spatula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er tiden inne for at vi nå skal dra tilbake dit hvor vi giftet oss, denne gangen et mindre hyggelig besøk. Begravelse til min kjæres morfar :tristbla:

Kjære har lyst til å spille i begravelsen, men vet ikke helt om han får det til - uansett han tar med seg gitaren utover så får han kjenne på det selv.

I går var vi rundt i barteby - IKEA, Lefdal, Elkjøp osv.. Vi fant oss et bord og to stoler på IKEA som vi skal kjøpe når vi kommer hjem igjen, også har vi bestilt oss flatskjerm.. Jeg bryr meg ikke så my om TV, men kjære mente at det måtte vi i allefall ha...

Også jo! jeg fikk meg mobil... Da den forrige jeg hadde levde sitt eget liv.. Så nå har jeg en smekker Samsung SGH- U900 soul.. (ikke at jeg forstår meg helt på den enda)

Jeg fatter enda ikke at jeg faktisk er FRU!!! Jeg er faktisk gift... Nei, det har ikke gått opp for meg enda..

Hele vielsen var ganske uvirkelig... Jeg husker jeg tenkte da vi sto foran presten og sa ja og gjentok løfter, at jeg måtte klype meg i armen for det hele var som en drøm...

Og hvor ble det av nervene mine... :lete:

Jeg tror nok det at det som på forhånd kunne gå galt, gikk galt og at når bryllupsdagen kom, visste jeg at ikke noe annet kunne gå galt... Jeg hadde jo hatt noen samtaler med kjære via telefon den dagen, så jeg visste jo at han var i kirka og ventet på meg :rødme:

Nå har vi levert inn masse engangskameraer, gleder meg til å se bildene ;)

Vi har også fått masse skryt over et perfekt planlagt bryllup - det varmer et planleggingshjerte ;)

Jeg har ikke hjerte til å avslutte denne boka riktig ennå.... :rødme:

Så vi venter litt til.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere hadde en fantastisk dag, gratulerer så masse :strix:

Jeg har også sett bildene på fb, dere var nydelige :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere hadde en fantastisk dag, gratulerer så masse :strix:

Jeg har også sett bildene på fb, dere var nydelige :rødme:

Tusen takk :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er tiden kommet for å stenge bryllupsboken :sukk:

De som vil kan følge ferden i den nye dagboken min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...