Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009


Spatula

Anbefalte innlegg

Det er jo det jeg må gjøre etterhvert :) Tøye grensen for å finne ut hvordan det går ;) Men ene typen medisin jeg går på nå, står det i pakningsvedlegget at under behandling med den bør man unngå alkohol helt... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke å bestemme meg angående kjole.. Nå er det denne som jeg har forelsket meg i.. Klarer ikke å bestemme meg.. Men skal på brudesalonger i januar å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin kjole!! :jepp:

Men det er SÅÅÅ mange fine, jeg syns det var helt umulig å bestemme seg for noe som helst før jeg faktisk var i butikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å nærme seg desember...

Å vi har vært i kontakt med noen som driver hotell på min kjæres hjemsted hvor vi tenker og ha bryllupet..

De hadde i allefall ikke hørt om service...

Det var ikke snakk om at det var koselig at vi hadde valgt de som vertskap for vårt bryllup neida..

De satte faktisk kriterier for at vi skulle få ha bryllupet vår der. :sukk: Å da tenker jeg som så at det er en liten plass, skulle ikke de vært glad i å ha et stort selskap å tjent masse penger på det?

Det første hun skriver i mailen vi får er at, vi ikke har blitt prioritert da hun har hatt andre ting å gjøre.. (føler seg spesiell gitt, når man vil betale masse penger for å benytte seg av deres service) :sur:

Her er listen :sjenert:

*Minimum 40 gjester

*Halvparten måtte bestille rom for overnatting, helst mer enn et døgn

*750 pr kuvert, inkl 1 glass vin og 1 glass øl, ingen påfyll av drikke. suppe, hovedrett og dessert. (når jeg spurte hva de kunne tilby av middag, fikk jeg et surt svar at det var hovedrett av hjort de serverte alltid)

*De skulle ha all inntekt på sprit, vin og øl utover festen. (den skjønner jeg også siden de har skjengebevillgning osv)

*og vi fikk kun 10 dager på oss til å takke ja eller nei til deres tilbud.

Er det bare meg eller er det flere som reagerer?

Greit vi har valgt en høytidsdag, hvor de skal ha ekstra penger for å ha folk på jobb. Det skjønner vi, men det må da gå an å yte litt service for det? Å være litt mer vennelig, hun var skikkelig arrogant i den måten hun ordla seg på, og på grunn av den krasse mailen har vi valgt å ikke benytte oss av de. Snakket med min kjære om dette og han kunne fortelle at hun som driver hotellet (som svarte på min henvendelse) ikke var flink til å ordlegge seg, å virket krass på mange mennesker.. :sukk:

Så nå har vi begynt å sjekke ut steder her i Trondheim da, har ikke helt gitt opp min kjæres hjemplass - da jeg har noen plasser igjen å hente tilbud. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, det var en rimelig spesiell måte å behandle en potensiell kunde på!! Dere ville jo som du sa lagt igjen en haug med penger der, så det er jo ganske unødvendig å ta den tonen ja!! Nei, syns det høres lurt ut å finne et annet sted!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det var en rimelig spesiell måte å behandle en potensiell kunde på!! Dere ville jo som du sa lagt igjen en haug med penger der, så det er jo ganske unødvendig å ta den tonen ja!! Nei, syns det høres lurt ut å finne et annet sted!! :jepp:

Ja, hun var visst kjent for å være krass, og ikke som å være et koslig menneske...

Men vi leter og leter og har ikke gitt opp enda, det må jo finnes noen hyggelige folk der ute i havgapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Tror jeg også hadde sett meg rundt etter andre alternativer hvis jeg hadde fått et sånt svar!! :jolie: Lykke til med jakten på lokalet! Hva med forsamlingshus e.l., har de denslags der? Jeg var i et "bygdebryllup" en gang, og det var på et bedehus eller noe sånt, hvor de fikk levert maten fra catering. Finnes sikkert alternativer bare dere leter litt rundt! :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Tror jeg også hadde sett meg rundt etter andre alternativer hvis jeg hadde fått et sånt svar!! :jolie: Lykke til med jakten på lokalet! Hva med forsamlingshus e.l., har de denslags der? Jeg var i et "bygdebryllup" en gang, og det var på et bedehus eller noe sånt, hvor de fikk levert maten fra catering. Finnes sikkert alternativer bare dere leter litt rundt! :jepp:

Ja, vi leter som bare det:) Vi skal høre med en Herregård - syns den virker så koslig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den store brudekjolebestemmelsen

Jeg er vel reneste vinglePetters nærmeste slektning når det kommer til valg av brudekjoler. :sukk: Jeg har nå kommet frem til at selve skjørtet på kjolen skal være enkelt, men at overdelen skal være litt mer prangende. Jeg har kommet frem til følgende modeller som jeg håper at de to brudesalongene som fører dette merket har i sitt sortiment, til prøving.

Mauree

Jacqueline

Cosette

Delaney

Brielle Marie

Men nå tror jeg at jeg kommer til å holde fast ved disse.. :sjenert:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Skjønner hvordan det er å vingle. Det er jo så mange fine kjoler! :rødme: Av de du har der likte jeg nr 2 best. :)

Og for et svar du fikk! Man får jo ikke lyst til å holde bryllupet der når man blir møtt av så dårlig service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flotte kjoler :wow:

Tror dere gjorde lurt i å la vær å ha bryllupet på det hotellet :enig: Virket ikke akkurat som en trivelig dame...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å synke ned på den sure hotelldama sitt nivå, har jeg nå bestemt at jeg skal skrive en mail til henne den 25/11, hvor hun skal få litt av sin egen medisin.

Jeg klarer ikke helt å dy meg for den altså... For noe servicemenneske er hun IKKE. :kjefte:

Så hun skal få en litt krass mail tilbake... :lur:

Skal neste uke innhente priser, fra andre aktører der vi vurderer å ha bryllupet..

Jeg har slik julestemmning..

"Nå er det jul igjen å nå er det jul igjen, å jula varer helt til påske... " :romeo:

Julemarsipan og julebrus.. er nam nam.. klarte ikke å holde meg.. :rødme:

Har til og med kjøpt noen julegaver :jepp:

Snart jobbings... trenger litt oppmuntring... :duskedame: jobbe 13-21 :tristbla:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flotte kjoler altså, virkelig flotte! :) Sitter nå og titter selv, det er jammen ikke lett! Men egentlig vet jeg hva slags kjole jeg vil ha, hehe. ;)

Ville bare stikke innom, gleder meg til å følge med videre. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte kjoler altså, virkelig flotte! :) Sitter nå og titter selv, det er jammen ikke lett! Men egentlig vet jeg hva slags kjole jeg vil ha, hehe. ;)

Ville bare stikke innom, gleder meg til å følge med videre. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

:vinke:

Så koslig, velkommen til dagboken min :)

Gleder meg til å følge med i din dagbok :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såe sånn er det..

Neste helg kommer ringene på.. *gleder seg* :hjerte::biggrin::hjerte::biggrin:

Men det blir ikke offisielt før i julen..

Skulle egentlig ha lest til personalpsykologi-eksamen.. Men finner ikke helt lysten..

Den er forsvunnet.... Hallo?? hvor har eksamenleselysten min tatt veien.. Finner den ikke :klaske:

Mye kosligere å sitte her på KG å trykke.. men men.. skal lese noen timer så tilbake her å trykke som en belønning...

bare to dager igjen av fristen til sinna-dama på hotellet også...

Hun skal få en mail den 25/11. Med samme krasse tilbakemelding.. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...