Gå til innhold

Veien frem til bryllupet vårt den 15.august 2009.


Honey

Anbefalte innlegg

Jeg tror nok vi også kjører spilleliste fra pc'en. :Nikke: Kanskje vi her inne kan utveksle spillelister etter hvert? Jeg har tenkt litt på det og syns det er litt vanskelig, for det er jo viktig å få lista variert nok, slik at alle kan trives med musikken. Og den bør jo kanskje ikke være for farget av vår egen smak heller (for det er ikke akkurat typisk bryllupsmusikk :fnise: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan tenke meg at det er koselig å lage til julestemning hjemme for de to små :nisse:

Vi skal også kjøre spilleliste fra PC som er koblet til anlegget i bryllupet vårt. Og så har jeg fått broren min til å holde ett øye med den og spillelista utover kvelden i bryllupet, slik at han fungerer som en slags DJ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt! Da er det bare å sette seg ned å lage en spilleliste. Hvor mange sanger bør være med cirka og hvordan skal det gjøres? Må jeg laste ned og kjøpe alle sanger fra ett sted? Har ikke gjort det så mye. De få sangene jeg har lastet ned er kjøpte filer fra f.eks. www.cdon.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å laste ned.. Men du kan også rippe CDene du allerede har inn til/på din egen PC. Når du har lastet ned/lagt inn musikken er det bare å slenge alle sangene inn i et "musikk program" ala iTunes, Windows Media Player, WinAmp etc, og lage deg en liste der.. Men dette visste du kanskje fra før :sjenert:

Min plan er å ha endel timer med musikk, slik at vi har musikk tilsvarende så mange timer vi skal være i lokalet ;)

Ha en god helg Honey!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med bare 8 måneder igjen til bryllup! Tiden går jammen meg fort! :rødme:

Var inne og snoket litt hos deg ( :sjenert: ), og jeg er helt enig med de andre her, at spilleliste burde funke helt fint! Selv om vi hadde hatt råd til det, synes jeg live-band blir litt ''cheesy''. Ser for meg sånne high-school filmer jeg da, med ultra-dårlig band og stygge kostymer. :skratte: Det er jo helt selvfølgelig at original-artisten synger og spiller sangen sin bedre enn andre.

Et tips er jo å få toastmasteren til å styre musikken. Det gjorde han som var i svoger sitt bryllup. Han er jo der uansett, så da trenger ingen å tenke på musikken i stedet for å kose seg i bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med bare 8 måneder igjen til bryllup! Tiden går jammen meg fort! :rødme:

Var inne og snoket litt hos deg ( :sjenert: ), og jeg er helt enig med de andre her, at spilleliste burde funke helt fint! Selv om vi hadde hatt råd til det, synes jeg live-band blir litt ''cheesy''. Ser for meg sånne high-school filmer jeg da, med ultra-dårlig band og stygge kostymer. :skratte: Det er jo helt selvfølgelig at original-artisten synger og spiller sangen sin bedre enn andre.

Et tips er jo å få toastmasteren til å styre musikken. Det gjorde han som var i svoger sitt bryllup. Han er jo der uansett, så da trenger ingen å tenke på musikken i stedet for å kose seg i bryllupet.

Takk! Helt greit at du snoker. Bare hyggelig det :). Enig angående det med live-musikk. Redd for at man kan få litt "katta i sekken" og betale altfor mye for noe som ikke funker. Tror rett og slett jeg skal investere i en I-pod som blir vår til odel og eie og lagre inn en spilleliste inspirert av KG.:) Jeg skal bestemme meg helt når jeg har fått snakket med restauranten og inspisert anlegget der. Han sa i alle fall at det var tilkoblingsmuligheter for mp3-spiller der og siden det er en ganske ny restaurant så regner jeg med anlegget er ganske greit. De har også prosjektor der så jeg håper å få laget en romantisk powerpoint-presentasjon som overraskelse for mannen min.:) Snart står det 7 mnd+ på tickeren min :danser:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står visst det allerede...jippi! Takk for de som feiret 8 måneders-fest sammen med meg i dag! :smilyblomst:

Endret av Honey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må inn å hilse på og :hoppe: litt for at nå står det bare 7mnd igjen på tickeren din :)

:klem:

Takk!

I dag har jeg en heeelt avslappende dag (les: så avslappende som mulig med en baby og en toåring). Dvs at jeg ikke gjør noe som helst shopping eller noe som har med jul å gjøre. Er litt skremmende at hver gang jeg våknet og sovnet igjen i natt så drømte jeg om julegaveshopping. På tide å stoppe med andre ord. Skal bare kjøpe juletre og mat + en ekstra gave til størstejenta og ene broren min. Vet hva jeg skal ha til begge så det går fint. Skal bruke litt tid på å ta ordentlig klesvask i kveld, og søndag blir nok den store vaskedagen før jul. :husarbeid:

Gikk på vekta i dag og var helt sikker på at jeg hadde gått opp siden jeg har smakt både på is, pepperkaker og den ene julefristelsen etter den andre. Men jaggu så viste den - 1 kilo! JIPPI! Har gått ned 22-23 kg siden jeg fødte i september. Og jeg har ikke begynt å trene enda en gang. Etter jul setter jeg nemlig inn høygiret og skal trene to faste dager sammen med hun som skal være forloveren min + at jeg nok legger inn noen egne treningsøkter innimellom. Og når snøen smelter blir det noen raske turer på skauen i tillegg i den faste løypa mi. Jeg gjør det ikke bare pga bryllupet, men bruker bryllupet som en gulrot. Jeg har ikke veid så lite som nå siden ungdomsskolen/videregående, og det er veldig gøy å nærme meg normal kropp. Dessverre så vil nok ikke treningen hjelpe alene, og målet er å ta en bukplastikk når jeg har gått ned litt til. Det er ei ordentlig stri å jobbe vekk disse kiloene. Mye verre enn å få de på. Men jeg tar ett skritt av gangen og vet jeg ikke er i mål før lenge etter bryllupet sikkert. Men jeg tror jeg kommer til å være ganske fornøyd om jeg når minus 10-15 kilo til innen bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Men jeg var mye dårlig etter fødselen, så jeg gikk fortere enn normalt ned det som var fødselsvekt. Gikk opp 16-17 kilo som gravid og i tillegg har 6-7 kilo forsvunnet av seg selv. Nesten så jeg ikke tror det selv innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...