Gå til innhold

Veien frem til bryllupet vårt den 15.august 2009.


Honey

Anbefalte innlegg

Takk! :) Må lese den innimellom selv og få en godfølelse. Vi snakket om å ha med bamsemums i bryllupet som en slags symbolikk og fortelle litt om den i talen. :) Kanskje jeg skal lage det som bryllups-favors? Har forresten bestilt ørepynt til brudekjolen nå og de ser slik ut.:) Skal legge ut bilder av skoene etterhvert også. Kjolen er Benjamin Roberts modell "Juliet". Har ikke eget bilde på den enda og finner ikke link på internett så jeg får ikke lagt den ut nå. Søker man på finn.no så må jeg bare si at bildene ikke yter kjolen noe rettferdighet da den er mye finere i virkeligheten.:)

Endret av Honey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! De har masse lekkert der, men den dumme 200 kr grensa ødelegger litt for at jeg handler mer der. Blir jo fort veldig dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det slags grense? Er det på tollen du tenker på? :)

Du kan vel kansje handle mer der, men få det sendt i forskjellige pakker så kan det jo hende du slipper den :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det slags grense? Er det på tollen du tenker på? :)

Du kan vel kansje handle mer der, men få det sendt i forskjellige pakker så kan det jo hende du slipper den :Nikke:

Det var den tollgrensa jeg tenkte på. Et armbånd jeg sikler på koster 29.99 £, så det blir litt over 300 kr. Lurer egentlig på hvor mye prisen blir til slutt med moms og fortolling? Jeg skal se åssen de øredobbene er først, og er jeg fornøyd med de så skal jeg sterkt vurdere armbåndet også. Må jo uansett ut med noen lapper skal man kjøpe noe fint her i Norge. Også er det akkurat som skapt for kjolen da, så da blir det vanskelig å finne noe som er likt andre steder. Prøvde å se litt i brudesalongen men det var stusselig utvalg på salongen her i byen i alle fall. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plagdes med å finne noe jejg liker jeg :dåne: Så det ender opp med tiara og øreringer :Nikke: Jeg har en kjole som er ganske høy på brystet så jeg trenger egentlig ikke noe smykke :) Og så er jeg jo egentlig ikke sånn dall-guri så jeg trives best uten :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har plagdes med å finne noe jejg liker jeg :dåne: Så det ender opp med tiara og øreringer :Nikke: Jeg har en kjole som er ganske høy på brystet så jeg trenger egentlig ikke noe smykke :) Og så er jeg jo egentlig ikke sånn dall-guri så jeg trives best uten :Nikke:

Jeg liker ikke å ha noe helt oppe ved halsen selv. Kan godt like å gå med lange halskjeder, men det passer liksom ikke til brudekjole. Jeg er egentlig litt dill-dall-guri, men jeg kan liksom ikke slå ihjel kjolen med altfor mye bling. Så jeg satser på matchende ørepynt og armbånd og eventuelt en enkel perle på gullkjede rund halsen hvis det i det hele tatt skal være et kjede. Kjolen min er stroppeløs, men kanten øverst er veldig detaljert med dekorativt perlebroderi i gull, perler, strass o.l. Hvis jeg skal ha tiara, så tror jeg ikke det blir halskjede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lange smykker er jeg også med på :Nikke: Og stoooore armbånd og øredobber :jepp: Kansje jeg er litt dall-guri alikevel :sjenert:

Du er nok litt dill-dall og bling-bling du også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt vi er flere dill-dall jenter! Sa til samboer at jeg knappest hadde noen venninner som egentlig var interessert i alt det dill-dallet jeg finner som tilbehør til kjolen osv. Var så stolt av skoene jeg hadde kjøpt, men følte liksom ikke det var noen venninner av meg som egentlig var med på ekstasen og ville se bildene på mobilen av de da de fleste av mine venninner er gutte-jenter (men jeg elsker dem uansett:) ).

I dag har jeg vært avgårde og kjøpt invitasjonskortene jeg skal dekorere. De er i gull. Kjøpte de på Binders for bare 25 kroner pakke. En pakke inneholder fem kort, fem konvolutter og fem svarkort. Eneste aberet med de er at de sverter litt gull når man tar på de. Men jeg skal klare å leve med det. Har delvis prøvelaget en og det blir veldig fint. Lager ferdig selve kortet og lager tekstarket inni senere. Har tatt bilde og skal legge det ut senere når jeg får lagt det inn på PCen. Kjøpte noe sommerfulger som skal være pynt i sammen med blomsterdekorasjonene også. De er hvite med gull og sølv glitter på.

Snuste litt på et kakestativ på e-bay også og lekte litt med tanken på å lage bryllupskake selv. Er egentlig både glad i å bake og dekorere kaker. Det er bare selve jobben og tiden som skremmer meg i å gjøre det eventuelt. Men jeg må spare inn der jeg kan spare inn, så vi får se nærmere på saken når jeg har fått oversikt over priser på bryllupskake på stedet der vi skal ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj oj oj! Fine invitasjoner :Nikke: :Nikke: :Nikke:

Og fine sko, og fin veske, og fine sommerfugler :wink:

Og, vi er flere dill-dall-jenter her!! Det fine med KG er jo at vi ffår tømt litt av all ekstasen vår her inne, og får snakke med andre som har bena like langt fra jorda som oss!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk, takk, takk! Ble ganske fornøyd med invitasjonene til slutt etter masse grubling frem og tilbake. Har ikke sett de noen sted, men det ble bare en idè som poppet frem etter å ha sett på tusenvis av invitasjoner i alle former og farger. Jeg er jo en tegning-form- og farge-jente, så da må jeg jo få brukt ferdighetene mine innimellom. :)

Føler jeg svever litt over bakken noen ganger ja "eleit". :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine ting!! Sånne sommerfugler har jeg og lyst på!! :hoppe:

Siden SIA-merket er stort sett overalt der de har sånne dekorasjons-butikker tror jeg de er å få tak i i de fleste byer. Jeg kjøpte mine på Oasen Hageland, hvor de forøvrig har masse lekkert! Jeg tenker å bruke de i blomsterdekorasjonene. Mulig jeg kjøper et par utenom som jeg skal ha i brudebuketten også. Tenkte også å ha noen mindre og litt mer diskrè i håret til brudepikene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...