Gå til innhold

Veien frem til bryllupet vårt den 15.august 2009.


Honey

Anbefalte innlegg

Du er så flink til å finne fine ting på nettet!!!

En bivirkning av å sitte altfor mye på nettet! :hallo: Blir litt sånn når man er syk og været er for kaldt til å gå ut i for bebis. Prøver å gjøre fornuftige ting da, sånn som nå har jeg nettopp bestilt mansjettknapper og gjestebok til bryllupet. Gjestebok og mansjettknapper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var billige mansjettknapper :hoppe: Og så fine som de var :jepp: Selv fant jeg fotball mansjettknapper hos samme selgeren som jeg tror hadde passet fint til min fotballgale forlovede :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var billige mansjettknapper :hoppe: Og så fine som de var :jepp: Selv fant jeg fotball mansjettknapper hos samme selgeren som jeg tror hadde passet fint til min fotballgale forlovede :fnise:

Ja. Min mann er fotballelsker han også, men akkurat til sjaketten blir det nok disse. :) Han skal ha vest med gulltoner, så jeg tror det vil passe bra. Han vet ikke at jeg har bestilt de en gang. Valentines-presang kanskje? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en god idè! Jeg tror nok ikke min kjære får bruke fotball mansjettknappene i bryllupet heller :fnise: Men han kan få de som en ekstragave til en annen anledning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du likte hjemmesiden vår. :) Den skal bli bedre med tiden. :)

mangler en del ennå.

Jeg lurer også på å bestille lovehearts.

Må bare vente litt foreløpig. Må se an budsjettet først. ;)

Men synes de har noen småting som kunne vært gøy å ha.

Godt å høre at det ikke bare er meg som tråler nettet etter kule ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter litt inspirasjon fra andre her inne lager jeg med en avkrysningsliste jeg også.:)

Ferdig

Ikke gjort

Under planlegging/produksjon

Antrekk til meg:

Brudekjole

Sko

Ørepynt

Diadem

Slør

Korsett

Truse

Strømper

Armbånd

Neglisjè til bryllupsnatten

Antrekk til brudgom:

Bestilt leie av sjakett

Sko

Skjorte til sjakett

Mansjettknapper

Brudepiker/svenn:

Kjoler

Strømper

Sko

Dress til sønnen til samboer

Pynt til håret til jentene (sommerfugler)Hvem som skal fikse håret til de to største jentene

Blomster

Ringpute?

Tralle/vogn til å dra minstejente i?

Vielsen:

Booket kirke

Solist

Kirkeprogram

Avtale sanger med solist

Sende papirer til folkeregisteret

Pynt og blomster til kirken

Festen:

Bestilt lokaler

Laget gjesteliste

Bestemt meny/drikke

Pynt og lys

Musikk

Bryllupskake

Andre kaker

Gjestebok

Barnevakt

Laget invitasjoner

Laget festprogram

Toastmaster (broren min)

Annet:

Blomster

Frisør

Fotograf

Transport til/fra kirke

Hotell/overnattingsalternativer

Min forlover

Samboers forlover

Sende invitasjon og søknadspapirer om visum til Zambia

Gifteringer

Måtte oppdatere denne lista litt. Deilig å se at det blir mer og mer grønt.

I dag kom jeg meg på trening, og det var deilig etter å ha vært syk og isolert den siste uka. Måtte skynde meg siden min kjære hadde kommet hjem litt tidligere hjem fra jobb for å spise før han skulle til tannlegen for å operere ut ei tann. :tannverk: Stakkars. Så etterpå må jeg være sykepleier for han regner jeg med. Men det er jeg vant med, siden det er yrket mitt. Han er i de beste hender. :hug:

Endret av Honey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er, det er jammen meg kommet mye grønt på lista di! :hoppe: Og så bra at du er frisk igjen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er blitt bedre og har fått tatt deg en treningsøkt ;)

Igjen tusen takk for tipset om mansjettknappeselgeren og billig pund :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er blitt bedre og har fått tatt deg en treningsøkt ;)

Igjen tusen takk for tipset om mansjettknappeselgeren og billig pund :kose:

Bare hyggelig å kunne være til hjelp! ;)

Nå har jeg fått vaska gulvet på kjøkkenet og stua, tørka støv i stua og nå gjenstår badet. :husarbeid: Etter det blir det dusj og kanskje en tur ut i snøen. Litt usikker på det siste siden det snør vannrett akkurat nå. :snø: Men det kunne jo vært gøy å bygge en :kalle: . Gleder meg til kjære kommer hjem fra jobb og vi skal spise pitabrød med fyll :spise: og så :veslejenta: . God helg alle sammen!

Endret av Honey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å stelle hjemme :strix: Din fremtidige ektemann er heldig som har deg ;)

Kos deg masse i helgen med både pitabrød og :snø:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så masse du har fått til på lista di.

Hmmm, må vel begynne å tenke på å ordne ei liste jeg også, så jeg får litt oversikt. :)

Stakk egentlig innom bare for å ønske ei riktig god helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh! I natt hadde jeg mareritt om bryllupet.... :klaske: ALT gikk for det meste galt. Det var akkurat som jeg hadde glemt dagen og plutselig var dagen der og ingenting var på plass. Jeg hadde ikke fått på meg brudekjolen når klokkene på kirken klang og det var fem minutter til vielsen. Oppe ved altreret stod min kjære og ventet og kirken var full av gjester. Utenfor stod jeg og prøvde å få på meg kjolen. Men den ville ikke snøres ordentlig og dessuten hadde jeg glemt å kjøpe korsett. Jeg skulle sende mamma til butikken for å kjøpe det men fant ut at butikken var stengt. Brudebuketten min skulle bestå av hvite blomster og var håndbundet, men alle blomstene hang med hodet og jeg strevde med å holde buketten. Bryllupsbilen kom til kirken og den hadde jeg helt glemt. Jeg skulle egentlig bli hentet hos frisøren men jeg hadde jo ikke vært der og håret var pistrete og hang rett ned. Det var en forferdelig følelse! Gjestene begynte å gå siden jeg ikke dukket opp, og jeg husker at jeg ble så frustrert og lei meg og skrek at jeg aldri hadde arrangert bryllup før og kunne jo ikke noe for at det gikk galt! :fnise: Min kjære kom for å se etter meg og vi bestemte oss for å vie oss selv om mange av tingene ikke gikk som planlagt. For det viktigste var jo at det var oss to som var der og det kunne være det samme åssen vi så ut så lenge vi ble gift. Så litt fin var jo drømmen tross alt. :hjerter_rundt:

Ellers må jeg bare si at jeg er ganske lei 1 meter snø og 15 minusgrader! :sinnatagg: Jeg vil ha sol, vår og lette klær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: Stakkars deg da. Ikke koselig med sånne drømmer.

Får håpe du ikke er sanndrømt da. :fnise:

Her er det også sykt mye snø. Det har det vært lenge, men så bor jeg i ett av bartebys størsta snøhull også da.

:hug:

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du glad i snø du Dinedama?

Kan godt få alt her. :) Jeg liker bare snø i desember jeg. Trenger ikke mere snø. Og så snø på fjellet i påska, så jeg kommer meg dit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff for en grusom drøm ;) Får håpe du ikke er så veldig sanndrømt av deg :fnise:

Forøvrig er jeg lei snøen selv nå, vil ha :sol: og sommer hele året jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det hørtes ut som en fæl (men samtidig litt søt) drøm. Jeg tror alle kommende bruder har noen slike drømmer av og til. :fnise:

Du er heldig som har snø du! :jepp: Vi har også snø, og den har ligget i nesten en HEL uke! :overrasket: Jeg synes det blir så lyst og fint med snø, jeg. Men så bor jo jeg i Norges (nesten) verste regnhull også da, så bare det ikke regner er jeg fornøyd. :fnise: Men sol og sommer er aller best, må si meg enig i det. Jeg og min kjære tenker litt på bryllupsreise for tiden, det er så deilig å drømme seg bort til hvite strender og blått hav. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du glad i snø du Dinedama?

Kan godt få alt her. :) Jeg liker bare snø i desember jeg. Trenger ikke mere snø. Og så snø på fjellet i påska, så jeg kommer meg dit. :)

Enig! :Nikke: Får liksom ikke kommet oss noen steder siden jeg har to barn som krever vogn samtidig til tider og må sitte i søskenvogn. Ikke lett når det nesten ikke er fortau igjen. Og alle de klærne som må på før vi kommer oss ut alle sammen! :klaske: Begynner å bli såååå lei av alle lagene med klær, luer, votter, halser og alt som skal passes på når man har små barn. Og så blir hun største så utrolig utålmodig av å være inne. :hoppe: Sorry, måtte bare få ut litt frustrasjon.... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...