Gå til innhold

Veien frem til bryllupet vårt den 15.august 2009.


Honey

Anbefalte innlegg

:hoppe: Så bra at hun kan stille opp! Det blir nok et fint innslag til vielsen ;)

Jeg har desverre ingen tips å komme med når det gjelder hva hun skal synge, har så lite peiling på sånt egentlig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig bra at hun kunne synge for dere da. Er gøy når dere får det som dere vil. ;)

Hva med Your Song? Den synes jeg er kjempefin med kvinnelig vokal. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vackraste med hun cecilia vennersten eller hva hun heter? :)

Bon Jovi- memories er veldig fin også :) Handler om å skape minner sammen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke From this moment (Shania Twain)! :pls: Det må være den mest oppbrukte sangen som finnes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det blir ikke "From this moment" eller "You raise med up". :) Trenger gudskjelov ikke bestemme det i dag. Kunne vente til innen èn mnd før.

Ellers så har jeg sittet å knotet med å et forsøk på å lage vielsesprogram og festprogram. Bare det beste jeg får til i et word-program. Men med litt fint ark og kanskje litt stempling og pynt så kan det bli bra. Lager det som et A4-ark som er brettet på midten på langs. Fant ut at jeg kan spare kanskje en 1000-1500 kr på å gjøre det selv. Pengene får ben å gå på uansett, så litt innsparinger er ikke så dumt.

Jeg sitter og er litt lei meg for tiden siden det viser seg å være så vanskelig for min kommende manns familie å få visum. Det blir liksom litt halvveis dersom det bare er min familie som er representert på gjestelisten. Vi er vant med å feire med min familie, men på en sånn dag så er det liksom dagen man gjerne mest av alt vil ha begge sider av familien tilstede. De kommer fra et fredelig land, har høytstående jobber, familie/barn å komme hjem til og mange andre forpliktelser som ikke gjør at de er i fare for å bli fristet til å bli i Norge. Vi skal sende invitasjonsbrev til de allerede nå i slutten av januar. Et halvt år burde holde for ambassaden. Hvis ikke så kommer det aldri til å skje. Men vi får prøve å tenke positivt og håpe på det beste men være forberedt på det verste.

Nå skal jeg snart bysse lalla.... :natti: Har hatt en lang dag med bl.a første gang på turning for hun største. Det var veldig gøy. I morgen formiddag skal vi på mor-barn-trening, så det er best å lade batteriene.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for solist! Deilig at det ikke er noe stress med å velge sanger da. Da dukker nok "de rette" sangene opp en helt vanlig hverdag når du ikke leter. ;)

Flink du er som lager programmer. Det er lurt å spare inn der man kan. :Nikke:

Håper det ordner seg slik at familien til din kjære kan komme da. *krysser fingrene* Trodde ikke det skulle være så vanskelig når de skal hit som bryllupsgjester? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var i forbindelse med dåpen vi hadde i julen vi erfarte at det kunne ta lang tid. Det tok fire mnd og de hadde fortsatt ikke fått svar. Så de kom ikke. :( De ville t.o.m. at søsteren skulle kjøpe flybillett og reiseforsikring slik at hun kunne fremlegge reisedokumenter, FØR hun visste om hun fikk innvilget visum! Snakker om goddagmann økseskaft. :klaske:

Nå skal jeg kle på meg og ta bussen ned til byen for å trene mor-barn-trening! Skal bli godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så rart at de er sååå strenge på visum da!! Når de kan vise til en bryllupsinvitasjon bør det vel gå bra?? :klø:

God trening!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist å høre om din kjæres familie da. Og utrolig frustrerende hvordan byråkratiet i Norge skulle være... :klø: Jeg krysser fingrer og bein og alt som er for at det går bra for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at de skal være så vanskelige med visum til hans familie :( Håper og krysser fingrene for at det ordner seg denne gangen, slik at det ikke blir som i dåpen til den minste ;)

Så flink du er til å trene :klappe: Og at du lager festprogram og kirkeprogram selv! Det er planen min også, men jeg bestiller trykk Herfra De er faktisk utrolig billige på det, og det er bare å laste inn filen man selv har laget for at de skal trykke det :)

Ha en fin ettermiddag ;)

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for all sympati! Vi håper og krysser alt vi har for at visumsøknadene blir innvilget denne gangen.

Takk for tips MaiL! Jeg har faktisk brukt optimalprint ved et par anledninger hvor jeg har bestilt julekort. Vært fornøyd begge gangene. Skal prøve med på å lage selv først, og heller velge OP dersom det går i dass.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har en kriseløsning på det allerede ;) Godt å høre at du er fornøyd med OP for jeg har aldri forsøkt de før, bare hørt at de er gode på slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så inspirert av Dinedama sin hjemmeside, så jeg oppretta like gjerne en hjemmeside jeg også. Så fra og med i dag så har jeg enda en grunn til å tilbringe mer tid på internett. Det var så gøy å få kølet alt som var planlagt ned på internettsider som var bare våre. :)Her kan dere besøke våre hjemmesider. ;)

Ellers så har vi fått enda en bryllupsting på plass i dag, nemlig et par lekre selskapssko i svart skinn til min kjære. De kosta 1100 kr nye og vi fikk 30 % på de, så det er så deilig å kunne vite at man sparer litt her og litt der. Min kjære er litt snobbete når det gjelder sko, så jeg var forberedt på å gå høyere. :fnise: Nå er det bare skjorta hans og alt undertøyet til oss begge som mangler så har vi tøyet på plass. Skjorta planlegges å kjøpes så fort brudesalongen har fått den inn.

Ellers så har jeg vært flink jente i dag og gått hele veien ned til byen med søskenvogna. Så da kan jeg krysse av for et par treningspoeng i dag også. :)Vekta går også nedover, så nå nærmer jeg meg mer og mer målet. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er Honey, egen nettside og alt! :overrasket: Jeg må bare si at dere har noen nyyydelige barn! Og så fine navn på dem! (er en liten navnefreak... :sjenert: )

:hoppe: for nye sko til din kjære. Heldigvis er min kjære antisnobb på skofronten, så da beholder vi de gamle han har (bare pusser dem litt.) :fnise: Får håpe at resten av klærne hans kommer snart da! :jepp:

Og ikke minst:

:strix::danser: 7 måneder igjen!!! :danser::strix:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fin side du har laget :) Nyyydelige barn dere har :) Og så flink du er å trene :)

Utrolig kjipt at det er så store problemer med å få familien hans hit da! Håper virkelig det løser seg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...