Gå til innhold

Veien frem til bryllupet vårt den 15.august 2009.


Honey

Anbefalte innlegg

Det var jo en kjempesøt idè :strix: Skal dere gravere inn bryllupsdatoen da eller?

- Forresten så er du kjempeflink som klarer å gå så mye ned i vekt :duskedame: Heier for at du klarer enda mer slik at du stråler på den store dagen deres ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bryllupsrelatert:

Fant noe genialt på apple.no. Graverte I-pods! Tror jeg skal bestille en sånn til bryllupsdagen vår.:)

Den var jo utrolig kul! :jepp: Så får dere noe hverdagslig som minne fra bryllupet. Og hver gang du bruker Ipoden så tenker du på den fantastiske dagen deres... :rødme: *hehe* tror jeg er blitt ''ødelagt'' av alle de romantiske komediene jeg har sett... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow så flink du er da :wow:

Jeg hørte en gang at amming tilsvarer to økter aerobic om dagen jeg :jepp:

Men hatten av og bøyer meg i støvet for deg :pls: Du er kjempeflink :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenkte å gravere navnene våre øverst og dato for bryllupet under. :rødme: Litt overromantisk i tiden frem til bryllupet selv tror jeg, men jeg skal prøve å holde på den romantiske følelsen etter bryllupet også altså.;) Jeg tenkte også slik at det ville være hyggelig å ha noe hverdagslig som minnet oss om den store dagen. :) Tror samboer tente på ideèn også når jeg viste han den i går. Må vente til etter jul, for nå har jeg snart handlet meg bort med julegaver...:sukk:

Samboer tror nok han "bare" får skinnlommebok som han plukket ut selv, men han får i tillegg et lass med boxere og pysjbukse + sikkert noe annet jeg rekker å kjøpe på butikken før de stenger til jul.:fnise: Jeg derimot lurer på hvorfor han absolutt skulle sjekke de nye støvlettene mine i går? Jeg hadde pakket de bort i skapet mitt til jeg skulle bruke de senere, og han skulle tydeligvis se på de og fant de ikke. Han måtte ergo spørre meg hvor de var. Enten blir det sko/støvletter til meg til jul eller så har han en hemmelig elskerinne.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nå utrolig søtt av ham da. At han i alle fall prøver å være litt romantisk og overraskelses-aktig. Ikke alltid de får det til da, disse mannfolka våre! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow så flink du er da :wow:

Jeg hørte en gang at amming tilsvarer to økter aerobic om dagen jeg :jepp:

Men hatten av og bøyer meg i støvet for deg :pls: Du er kjempeflink :Nikke:

Takk! Amming er cirka 600 kcal i døgnet og jeg forbrenner nok litt mer på to aerobicøkter, men ja det hjelper nok på.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var nå utrolig søtt av ham da. At han i alle fall prøver å være litt romantisk og overraskelses-aktig. Ikke alltid de får det til da, disse mannfolka våre! :fnise:

Det er sant! :fnise: Han prøver alltid sitt beste og han glimter til innimellom. Han tar liksom ikke helt av på å kjøpe blomster o.l. men han er flink til å overraske med helt andre ting. I fjor f.eks. hadde vi bestemt å ikke kjøpe gave til hverandre. Men vi fant ut at jeg var gravid to uker før jul. Vi skulle fortelle alle det på julaften og under gaveutdelingen fikk jeg selvsagt en gave av han. Da hadde han kjøpt to mammatruser og en amme-BH, sort med sorte blonder. Kanskje ikke sexy, men det var søtt og romantisk tenkt av han. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at din kjære prøver :) Og han er riktig så flink synes jeg til å overraske og gi deg gaver høres det ut som :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig søt er han!

Og det er bra at de prøver synes nå jeg. Hadde vi fått blomster hver dag, hadde det ikke blitt noe gøy lenger heller. Romantikken kan ikke få helt overhånd, da blir det for mye. Så sånne småting innimellom er mer enn nok for meg. :rødme: Det er da det er kjekt, når det kommer som en overraskelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig søt er han!

Og det er bra at de prøver synes nå jeg. Hadde vi fått blomster hver dag, hadde det ikke blitt noe gøy lenger heller. Romantikken kan ikke få helt overhånd, da blir det for mye. Så sånne småting innimellom er mer enn nok for meg. :rødme: Det er da det er kjekt, når det kommer som en overraskelse!

Helt enig! :Nikke: Jeg synes han er veldig søt selv. Han er en sånn type som sjelden sender sms, men når han først gjør det så står det gjerne noe hyggelig der. :) Vi sier ikke "jeg elsker deg" hver dag, men når vi sier det så kommer det fra dypet av hjertet og det føles veldig meningsfullt. Vi er enige om at vi elsker hverandre hver dag og at det er de små tingene i hverdagen som viser det. :sukk: Gleder meg til han kommer hjem fra jobb.... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en veldig bra helg. :jepp: Håper du koser deg.

Litt romantikk i hverdagen er veldig viktig. :rødme:

Og må si du har vært veldig flink til å gå ned i vekt. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helgen ble bra den til tross for at en idiot hadde klart å kræsje høyrespeilen på bilen vår i det parkeringshuset vi stod parkert i på lørdag. :kjempesinna: Selvsagt ikke lagt igjen noe tlf.nr. eller liknende.

Nå er det meste handlet inn og juletreet står bare å venter på å bli pyntet. Jeg skal snart avgårde for å vaksinere minstejenta, og etter det blir det litt innhandling av siste rest. I morgen er det pinnekjøtt, juletrepyntin og 100 % kos som gjelder. Trening og sunt kosthold får vente noen dager nå.:)

Skulle det vise seg at jeg ikke får tid til min daglige dose av KG så får dere alle sammen ha en RIKTIG GOD JUL! :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det er så typisk at sånt skjer... Jeg skjønner ikke at folk har samvittighet til å bare kjøre avgårde etter å ha kjørt på en annen bil! Får ikke håpe det blir altfor dyrt å fikse :kjefte: på den som kjørte i dere!

Høres ut som du har alt på stell hjemme, det er så koselig å lene seg tilbake og slappe av når alt er unnagjort :nisse: Selv synes jeg at den følelsen er det beste med hele jula ;)

Om vi ikke skrives noe mer, så får du ha en riktig GOD JUL med dine nære og kjære :nissevink:

:klem:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt med bilen! Utrolig frekt og dårlig gjort :kjefte: Folk altså!!

Håper det ikke irriterer dere alt for masse, og at dere får en strålende jul likevel! :nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å nei, så kjipt med det speilet!! Min kjære klarte i "såvidt komme borti" dørkarmen på garasjeporten vår her for et par uker siden, så vårt speil også knakk... :fnise: *glad det ikke var meg, da hadde jeg fått høre det i åresvis* Men da fant han faktisk et brukt speil hos en forhandler på nett, og byttet det selv, så det kostet faktisk under tusenlappen. Han er ganske flink med sånn mekking da heldigvis. Det var et elektrisk speil og greier, jeg ble helt imponert over hvor flink han var!

Men nå skulle ikke dette være skryting over min kjære, men et tips om at det går an å kjøpe sånne deler brukt til en billig penge!! :jepp:

Ha en kjempefin jul, hvis ikke vi "sees" her før den tid!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...