Gå til innhold

Veien frem til bryllupet vårt den 15.august 2009.


Honey

Anbefalte innlegg

Har ikke så mye bryllupssnakk å komme med i dag, men jeg må skrive ned litt allikevel. Eneste bryllupsting jeg har gjort i det siste er å rive ark som skal være en del av invitasjonene. Ellers så skal jeg til byen en dag å kjøpe skjorta til dressen til samboeren.

Akkurat nå for tiden er jeg heltidsansatt til å passe på at toåringen vår ikke skal robbe adventskalenderen for gaver. Hun har gjennomskuet et par av de. Ene gaven er et Smarties-rør og når hun ristet på den så var det første hun sa "sjokolade"!. :) Passer på å ha litt blanding av godteri og småleker. Blandt annet har jeg kjøpt noen plastdyr som skal danne en bondegårdsinnhegning til slutt. Hun åpnet den første i dag og der var en hest. Det hun gjorde da var å stappe den i munn for å smake på den, for hun trodde det var sjokolade selvfølgelig. :)

Ellers så må bilen vår på verksted i morgen, så der forsvant det overskuddet i desember. :sur: Samboer har begynt i ny jobb i dag og er avhengig av bil, så det passer jo helt glimrende :klaske: Og på toppen av det hele er størstejenta forkjøla og vi må holde oss inne i dag :frustrert: Jeg føler ikke sola skinner på min vei for tiden akkurat. ..:( Har hatt en del å stri med i høst etter fødselen, så nå kjenner jeg at jeg tåler lite for tiden før jeg nesten går opp i limingen. Men nå er det jo snart jul, så vi får prøve å tenke positivt. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :vinke:

Skjønner ikke Facebook helt, for jeg får ikke opp din profil i listen over medlemmene i gruppen vår! :klø: Men jeg ser jo bildet av kjolen din - som forøvrig er NYDELIG!!! :dåne:

Kanskje vi må være venner på FB for at jeg skal få deg opp?? :vetikke: Ser du meg der, så legg meg gjerne til (jeg finner jo ikke deg, så får ikke gjort det... :sjenert: )

Ikke noe som er så irriterende som utgifter til bil... Blæ... :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Skjønner ikke Facebook helt, for jeg får ikke opp din profil i listen over medlemmene i gruppen vår! :klø: Men jeg ser jo bildet av kjolen din - som forøvrig er NYDELIG!!! :dåne:

Kanskje vi må være venner på FB for at jeg skal få deg opp?? :vetikke: Ser du meg der, så legg meg gjerne til (jeg finner jo ikke deg, så får ikke gjort det... :sjenert: )

Ikke noe som er så irriterende som utgifter til bil... Blæ... :spy:

Skal ta en tur på FB å sjekke det ut...Har litt problemer å finne frem til den ene KG-jentene!-gruppa. Det er bare den andre KG-jentene:) gruppa som synes. Jeg skal prøve å legge deg til å se hva som skjer.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta en tur på FB å sjekke det ut...Har litt problemer å finne frem til den ene KG-jentene!-gruppa. Det er bare den andre KG-jentene:) gruppa som synes. Jeg skal prøve å legge deg til å se hva som skjer.;)

Nå har jeg lagt deg til i alle fall.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at sånne uforutsette ting stortsett skal dukke nå... Får håpe det ordner seg fortest mulig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den som heter KG-jentene! vi er i... Den er skikkelig hemlig og derfor vises den ikke :lur:

Men er ikke du medlem der da?? :klø: Jeg mener det er bilde av kjolen din der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er den som heter KG-jentene! vi er i... Den er skikkelig hemlig og derfor vises den ikke :lur:

Men er ikke du medlem der da?? :klø: Jeg mener det er bilde av kjolen din der?

Ja, det er kanskje derfor den ikke synes som gruppe på profilen min (?). Stemmer at jeg leste noe om hemmelig nettverk der inne. :lur: Det stemmer at jeg er medlem der i alle fall.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og snoka på profilen din nå, og må bare si - for noen NYDELIGE barn du har!!!!!! *smelt* :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og snoka på profilen din nå, og må bare si - for noen NYDELIGE barn du har!!!!!! *smelt* :dåne:

Takk! :) Ganske stolt av de ja. :lillesky::babyjente: Gleder meg til de skal være brudepikene våre.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Har vært og snoka på profilen din nå, og må bare si - for noen NYDELIGE barn du har!!!!!! *smelt* :dåne:

Åh, nå ble jeg veldig nysgjerrig! Legge til meg også? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer heller ikke å styre nysgjerrigheten min... :sjenert: Lyst til å legge til meg på FB også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg snart avgårde å se på julenissen og julemarked på museumet i byen hvis jeg bare får med resten av gjengen. Skikkelig julestemning med masse tung snø på trærne og minusgrader! :nissevink: Nå er jeg i ordentlig julemodus og i kveld skal jeg skrive ferdig resten av julekortene. Fikk ordnet sorte lakksko og rødrutet kjole til størstejenta i går også, så nå skal hu bli såååå fin til jul. :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble julemarked på oss og den var både koselig og kaldt.:) Gikk opp for meg at det bare er snart to uker igjen til jul. :hakeslepp: Snakker om julekvelden på kjerringa....Mamma kom på besøk i kveld og hadde med masse julestjerner til meg, så nå ble det plutselig veldig mye mer jul i stua. Satte bl.a. noen sammen i en stor gruppe og det ble veldig bra. Tror det blir litt skuring i kriker og kroker denne uka slik at det passer å pynte litt mer fremover. Så skal jeg bruke neste uke på å ordne de siste julegavene, dvs de fleste. Går for å ikke spørre hva folk ønsker seg i år, men kjøper det jeg har lyst og råd til.

Nå skal jeg tusle i seng og sover noen timer før det braker løs med amming, bleieskift osv... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jul ja.. kjenner jeg blir litt småstressa bare ved tanken :gjeiper: Jeg liker kosen som følger med ;) men ikke stresset før... Her er det resten av julegavene og husvask som gjenstår ;)

Kan tenke meg at det er litt stressende å få til det meste med 2 søte små som du må passe på også ;)

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er straks litt mer stri med to smårollinger i huset.:) Men det er samtidig mye koseligere med jul når man har disse trollene å pusle for da.:)

På bryllupsfronten er det musikken under bryllupsfesten som er det store temaet på planleggingsfronten for tiden. Dvs. vi vil gjerne ha det på plass i løpet av januar i alle fall. Hadde mest tenkt å ha DJ, men fyttikatta for noen priser! Det beste alternativet jeg sitter igjen med er DJ Booking Norge som spiller i 5 timer for 5900 kr og da er alt inkludert (kjøring osv). Men jeg har en bror (toastmaster) som skal sjekke hva broren til samboeren hans brukte i bryllupet de hadde i sommer koster (rotete setning..men, men.). Anyway...ønsker ikke å bruke noe mer på musikk og siden vi skal ha det i et forholdsvis lite lokale og få gjester (40 stk), så er ikke live-musikk høyest prioritert. Men tanken på å kjøpe I-pod, noe jeg forøvrig ønsker meg, og heller bare koble det til anlegget som står i restauranten har streifet meg. Sparer jo masse penger på det. Oh, what to do? Vil liksom at festen skal bli bra og vet liksom ikke hva som er det beste alternativet. Er så redd for å få kjedelig fest, og jeg vet med litt redsel at det blir en ganske sammensatt og forskjellig gjesteliste i og med at vi er tokulturelle og min slekt kommer fra Hallingdal og hans venner og familie fra Zambia. Hvor mer forskjellig kan det egentlig bli? :) Jeg hører hardingfele og trekkspill i det ene øret og reggae og bongotrommer i det andre øret.:digge::vetikke::digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det mangfoldet som nettopp er så kult! Tviler sterkt på at det blir en kjedelig fest :jepp:

Vi kommer bare til å kjøre musikk fra pc, det blir for dyrt med DJ eller band. Tviler på at det blir noen voldsom dansing, så det syns jeg er bortkasta penger. Dessuten får vi jo da den musikken vi vil ha selv. Jeg pleier å være en god DJ på andre fester, så hvorfor ikke i mitt eget bryllup :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg der egentlig. Har jo ikke utømmelig lommebok heller, men jeg skal høre med bror først hva det blir til på den fronten. Fest blir det nok uansett.:) Har jo egentlig bestemt oss for å bruke minst mulig penger på bryllupet, men man blir liksom sugd inn i det hele tiden og det er lett å bruke mer penger enn beregnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi også kjører musikk fra PC :Nikke: Har ikke funnet et eneste band under 6000,- og det er or mye for vårt budsjett... Dessuten spiller de jo ikke hele kvelden og natta, så man bør uansett ha en PC eller noe å spille i fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...