Gå til innhold

Veien frem til bryllupet vårt den 15.august 2009.


Honey

Anbefalte innlegg

Sånn! Nå er jeg ferdig med å tvinne og tre perler på 25 hjerter som skal danne pynten på forsiden av invitasjon som tidligere vist på bildet over. Har litt vondt i fingertuppene, men hva gjør man ikke for kunsten? :) Blir veldig fornøyd. Så nå grubler jeg på hvordan kirkeprogram og festprogram skal se ut, for det må jo matche på en måte. Tenker å bruke gull og det rufse-papiret på en eller annen måte i alle fall. Hadde tenkt at kirkeprogrammet skulle bestå av et A4 ark brettet på høykant og at festprogrammet blir et hefte som er sydd sammen på en eller annen måte. Kom gjerne med tips.;)

Driver å innhenter DJ-priser og jeg har foreløpig fått svar på èn som skal ha 4900 kr for fire timer spilling. DJ Booking Norge ville gjerne ringe meg. Jeg har litt telefonangst, så jeg hadde håpet å fått en pris på mail før jeg bestemte meg. Kan jo uansett ikke svare ja eller nei med èn gang uansett. Så jeg synes det er dårlig at de ikke kan oppgi pris pr internett først. Men jeg regner med vi må sette av 5-5500 kroner for DJ uansett hvem vi velger. Har ikke lyst til å bruke noe særlig mer på musikk i alle fall. Det er ikke rare live-musikken vi får for det, og vi vil gjerne ha en proff som spiller musikken og som gjerne lager litt stemning. Derfor blir det nok DJ. Det passer gjestene våre best også, siden vi har en blanding av alle aldre, typer og nasjonaliteter.:) Da får vi spilt alt fra country til reggae som er ytterpunktene på gjestelisten vår.:) Vi skal ikke ha vals til bryllupsdans, men heller såkalt klinedans. Når vi var på hyttetur for en uke tilbake så øvde vi litt og fant nok ut at vals ikke var helt oss. Liker "I am your lady...."(vet ikke om det er tittelen) sunget av Celine Dion eller Michael Jackson "I just can`t stop loving you". Uansett skal begge spilles i bryllupet og sånn sett er DJ perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lekre invitasjoner:D Koselig at du delte historien om hvordan dere møttes med oss, og er det ikke greit å ha KG til å legge ut om detaljer og dilldall på, når man kanskje ikke har venner som synes dette er det MEST interessante?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekre invitasjoner:D Koselig at du delte historien om hvordan dere møttes med oss, og er det ikke greit å ha KG til å legge ut om detaljer og dilldall på, når man kanskje ikke har venner som synes dette er det MEST interessante?:P

Så enig, så enig...har enda til gode å finne en venninne som er like interessert i høre på alle bryllupstankene slik som KG-vennene er.;) Dessverre så har jeg mest av venninner som er litt mindre enn gjennomsnittet intressert i bryllup, og det er ikke en fordel for meg i disse tider. Jeg er mer enn gjennomsnittet intressert til daglig, og nå som jeg skal planlegge mitt eget bryllup så er det lite annet jeg tenker på egentlig.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Ja, hva skulle vi gjort uten KG? Har forsåvidt en del venninner som er interesterte i bryllup, men det fins vel grenser for dem også :fnise:

Og, han fotografen deres ser ut som akuratt en sånn fotograf som jeg liker :Nikke: Ser ut som han tar litt personlige bilder, og ikke bare vanlige fine bryllupsbilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan du hvertfall pøse ut alt bryllupssnakket du vil, for vi er veldig interesserte. :jepp: Kjempefine invitasjoner! :strix:

Så søt historie om hvordan dere traff hverandre. :yvonne: Leste dere måtte utsette bryllupet to ganger før. Vel, alle gode ting er tre. ;)

Kan tenke meg du har det travelt for tida med både småbarn og bryllupsplanlegging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan du hvertfall pøse ut alt bryllupssnakket du vil, for vi er veldig interesserte. :jepp: Kjempefine invitasjoner! :strix:

Så søt historie om hvordan dere traff hverandre. :yvonne: Leste dere måtte utsette bryllupet to ganger før. Vel, alle gode ting er tre. ;)

Kan tenke meg du har det travelt for tida med både småbarn og bryllupsplanlegging!

Takk! Vi satser på at alle gode ting er tre ja.:) Vi har vært samboere i 11 år når vi gifter oss og har to barn sammen, så det er på høy tid. Jeg traff han når jeg var 19 år, så jeg er ikke for gammel enda til å stå hvit brud synes jeg. :) Skal bli godt å endelig gifte oss og feire den fortsatt sterke kjærligheten og forelskelsen som er mellom oss. :yvonne:

Jeg merker ikke så mye til stresset enda med både barn og bryllupsplanlegging, men det blir nok verre utover våren når mer skal ordnes. Jeg er veldig god på multi-tasking så det går nok bra. :) Jeg er bare glad jeg slipper å kombinere jobb med alt sammen i tillegg. Så sånn sett er det bra å ha mamma-permisjon når bryllup skal planlegges. Det som dessverre er verst å få tid til er organisert trening, men det skal bli bedre nå fremover når minstetulla har blitt tre måneder og rutinene sitter ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjolen min :hjerter_rundt: Se nedover på siden og det er den modellen som heter Juliet. Ikke lett å se hele kjolen på det bildet, for det er et langt slep med brodert kant rundt bak. Har så lyst til å sove med den på.:fnise: Gleder meg i alle fall enormt til å bruke den.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, NYDELIG, nydelig, NYDELIG!! :hjerter: Den var lekker. Jeg gleder meg tussete etter å kjøpe kjole selv *sukk* Hvor har du kjøpt den? Og hvor mye betalte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, NYDELIG, nydelig, NYDELIG!! :hjerter: Den var lekker. Jeg gleder meg tussete etter å kjøpe kjole selv *sukk* Hvor har du kjøpt den? Og hvor mye betalte du?

Takk! Den er opprinnelig prøvd i Kristins Brudesalong på Lillestrøm, men jeg kjøpte den brukt via finn.no for 5000 kr. Hun ville opprinnelig ha halv pris som var 7000,-, men jeg hadde fulgt med og visste at hun slet med å selge den. Så jeg prutet litt og fikk kjolen og underskjørt for 5000,-. Superfornøyd! Ser nesten ikke at den er brukt selv om det er lang slep på den. Er litt grå på innsiden av slepet og litt brun på innsiden av kanten på toppen. Er litt redd for at renseriet ikke vil ta den i mot, men da er det ikke verre enn at jeg prøver å få vekk det lille som er av skitt. Hun som jeg kjøpte den av kjøpte den på Kristins Brudesalong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne å snoket på FB'en din jeg :) Så fin familie du har :)

Takk! Det er jeg som har verdens nydeligste familie ja.;) (helt objektivt sett selvsagt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk! Den er opprinnelig prøvd i Kristins Brudesalong på Lillestrøm, men jeg kjøpte den brukt via finn.no for 5000 kr. Hun ville opprinnelig ha halv pris som var 7000,-, men jeg hadde fulgt med og visste at hun slet med å selge den. Så jeg prutet litt og fikk kjolen og underskjørt for 5000,-. Superfornøyd! Ser nesten ikke at den er brukt selv om det er lang slep på den. Er litt grå på innsiden av slepet og litt brun på innsiden av kanten på toppen. Er litt redd for at renseriet ikke vil ta den i mot, men da er det ikke verre enn at jeg prøver å få vekk det lille som er av skitt. Hun som jeg kjøpte den av kjøpte den på Kristins Brudesalong.

Utrolig bra kjøp da! Det høres jo knall ut, rett og slett. Og såå fin som den var *sikle*. Må inn og kikke på bildet en gang til jeg, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra kjøp da! Det høres jo knall ut, rett og slett. Og såå fin som den var *sikle*. Må inn og kikke på bildet en gang til jeg, hihi.

Det måtte jeg også når jeg leste tråden en gang til i stad. :ler: Den henger hjemme hos foreldrene mine skjønner du, og det er så sjeldent jeg får sett den selv. Må alltid inn på soverommet til mamma og pappa å se på den når jeg er hjemme på besøk.:)

Endret av Honey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...