Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg ønsker gode tips på spisebord, syns det er så vanskelig å ønsker noe som er klassisk men likevel robust. Har lyst på en som er klassisk, men moderne, gjerne allminium kombinert med tre. Gjerne kom med tips på nettsteder og butikker.
Gjest Bond Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Er litt usikker hva du mener med klassisk, men moderne? Uansett, jeg så i siste Aftenposten-magasinet annonse for denne butikken - Euklides. Virker som om de har utorlig mye fint, og det ser ut som om det er en ganse stor butikk, men jeg hadde aldri hørt om de før :klø: Dvs, jeg har ingen erfaring gjeldende frakt, levering og om prisene er høyere/lavere enn andre tilsvarende butikker. Men mye fint å se på, det har de i hvert fall. Kanskje også noen ideer? (det fikk jeg i hvert fall)
Gjest itla Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Hvor bor du hen? I Oslo synes jeg Huseby møbler i Møllergata har mye fint. De har en del (veldig) tradisjonelle møbler, men tar også inn det de anser som "fremtidens klassikere" som er mer moderne og renere i stilen. Vi har nylig kjøpt dette salongbordet (bare i lyst tre), og ønsker oss spisebordet i samme serie når vi en dag får plass til denslags. Under Spisestue - Spisebord for å se noe av utvalget deres. Krosby møbler, som ligger et par hus bortenfor, har også en del fint, men butikken er relativt rotete og uoversiktlig, så det kan være vanskeligere å finne noe man liker der. Her er link til Krosbys nettsider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå