Gå til innhold

Spisebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker gode tips på spisebord, syns det er så vanskelig å ønsker noe som er klassisk men likevel robust. Har lyst på en som er klassisk, men moderne, gjerne allminium kombinert med tre.

Gjerne kom med tips på nettsteder og butikker. :)

Skrevet

Er litt usikker hva du mener med klassisk, men moderne?

Uansett, jeg så i siste Aftenposten-magasinet annonse for denne butikken - Euklides. Virker som om de har utorlig mye fint, og det ser ut som om det er en ganse stor butikk, men jeg hadde aldri hørt om de før :klø:

Dvs, jeg har ingen erfaring gjeldende frakt, levering og om prisene er høyere/lavere enn andre tilsvarende butikker.

Men mye fint å se på, det har de i hvert fall. Kanskje også noen ideer? (det fikk jeg i hvert fall)

Skrevet

Hvor bor du hen? I Oslo synes jeg Huseby møbler i Møllergata har mye fint. De har en del (veldig) tradisjonelle møbler, men tar også inn det de anser som "fremtidens klassikere" som er mer moderne og renere i stilen. Vi har nylig kjøpt dette salongbordet (bare i lyst tre), og ønsker oss spisebordet i samme serie når vi en dag får plass til denslags. Under Spisestue - Spisebord for å se noe av utvalget deres. Krosby møbler, som ligger et par hus bortenfor, har også en del fint, men butikken er relativt rotete og uoversiktlig, så det kan være vanskeligere å finne noe man liker der. Her er link til Krosbys nettsider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...