Gå til innhold

Fått lappen! Savner kjørelærer:(


Gjest Hinnie

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 20 år, som fikk lappen for en måned siden. Jeg hadde så sinnsykt håpet på å stryke på oppkjøringa, (men hadde egentlig ikke hatt råd til det da) fordi jeg har bare satt så himla stor pris på kjøretimene sammen med kjørelæreren min! Han er litt eldre enn meg da, 28 år, og vet han har samboer og sånn, men klarer bare ikke å slutte å tenke på han! Det var så sinnsykt trivelige kjøretimer! Tror egentlig ikke det bunner i at jeg er forelska, men at det bare var så godt å ha han å snakke med, fokusere på noe annet enn skole, jobb osv!

Jeg har flyttet til østlandet for å studere, så kjenner ikke så mange her..kanskje litt ensom? Når jeg går forbi kjøreskolen går jeg ofte mye saktere og bruker lang tid, bare i håp om at kaaanskje jeg får hilst på han..men det er sjeldent, han har jo mange timer..

Nå som jeg har lappen er jeg jo helt ferdig med den kjøreskolen, og jeg ser han ikke noe mer.. Savner han! Klarer ikke å slutte å tenke tilbake på de koslige timene, mens vi kjørte og lo og pratet. Praten gikk så lett, det var en så fin tid!

Hva kan jeg gjøre? ja, tiden går, så kanskje man etterhver kan komme seg videre, men jeg klarer det bare ikke..:( Vi snakket om tunge ting også, som trafikkulykker(jeg har mistet en nær venn), og det var så godt å snakke med han om det! Veldig forståelsesfull! Bare ønsker å kunne snakke med han innimellom, et lyspunkt i en tung hverdag..Husker jeg syntes han var sur i begynnelsen, hadde faktisk lyst å bytte kjørelærer av og til.., men har på en måte helt glemt det nå..

Akk...Hva skal jeg gjøre? Har forresten ingen bil heller, tror det kunne hjulpet å kjøre litt, og tenkt på de timene, men har jo ikke mulighet til det..

Vurdere å kjøpe en bil..men d e er jo så dyrt...:S Er jo ikke særlig lønnsomt når man er student..Men hva ville dere gjort? Er det bra å kjøpe en bil som har gått over 200 000 km til en pris av ca 10 000. Har jo ingen peiling, og ingen som kan hjelpe meg med slikt:S Og skulle gjerne spurt kjørelærern om hjelp til det:P men nå er jo ikke det hans jobb..men..

Takker for svar, håper på mange..

*deppa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, jeg og var småforelska i kjørelæreren min. Men han var i sene 30 årene og gift og med barn :ler:

Det går over selv om jeg tenker litt på han enda.

Og bil, bilen kan være bra den om den har gått over 200k og koster 10k. Men det kommer ann på hvordan den har blitt behandlet og hvilket merke det er. Jeg vil egentlig anbefale deg å se litt på Toyota corolla og camry. Disse bilene er driftsikre, ikke så pene med mye rust, men holder fint til 300k om de behandles normalt. Siden få ikke er klar over bilene, og de ikke er så pene, er det lett å få en til 10k.

Få med deg en bilkyndig, eller be om Naf-test på bilen før du gjør et kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...