Gå til innhold

til dere gutter...

Fremhevede innlegg

Skrevet

hadde dere blitt tent/litt oppgiret vist dere hadde fått en mms fra en jente dere holder på med evt. kjæreste med bilde av et ny innkjøpt undertøyssett og der det sto at jenten håpte du ville hjelpe henne med å ta det av skrevet på en litt morsom måte...eller var det litt drøyt?? skjønner at det blir litt annerledes om man er kjærester da men...:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Stian_*
Skrevet

Ikke at jeg er så himla interresert i klær, men så absolutt! Hadde jeg vært typen din ville jeg helt klart sløyfet kveldens planer og kommt på besøk.

Skrevet

ja det var det jeg hadde håpet på men fikk bare en teit mld tilbake. ikke det at klesplagget var så viktig, men tenkte kanskje han ville bli litt tent på tanken av å hjelpe meg med å ta av undertøyssettet...men for all del det kan jo være han var opptatt men hadde bare håpet på en litt annerledes reaksjon...

Skrevet

Tror også jeg hadde blitt tent og sløyefet eventuelle andre uviktige planer den kvelden :)

Skrevet

Jeg bryr meg ikke stort om undertøy, men bare tanken du har har hatt når du genererer den MMSen tenner meg uten tvil. Så ja, jeg hadde glatt droppet planene mine og fiket deg opp. :D

Skrevet

Ah, jeg leste ikke posten helt nøye.

Scenarioet høres bra ut hvis dere er kjærester, men kanskje litt aggressivt hvis man er på tidlig dateings.

Husk jenter, Less is more! The chase is better than the get. Det er teasing som får ting til å koke over.

Lykke til! :)

Skrevet

tusen takk for svar:)

bare følte meg litt dum i går, siden jeg trodde han ville like det...tenkte bare at jeg til en forandring skulle oppfordre til sex, i og med at det stort sett alltid er han som tar initiativet, men blir nok en stund til nesten gang dessverre....

Gjest Betty89
Skrevet (endret)
Ah, jeg leste ikke posten helt nøye.

Scenarioet høres bra ut hvis dere er kjærester, men kanskje litt aggressivt hvis man er på tidlig dateings.

Husk jenter, Less is more! The chase is better than the get. Det er teasing som får ting til å koke over.

Lykke til! :)

Så viss du prøver deg på en dame for å få deg noe, så er selve "prøvingen" bedre enn selve gevinsten (sexen)?

Endret av Betty89
Skrevet
Er du sikker på hans legning?

:fnise:

Skrevet
tusen takk for svar:)

bare følte meg litt dum i går, siden jeg trodde han ville like det...tenkte bare at jeg til en forandring skulle oppfordre til sex, i og med at det stort sett alltid er han som tar initiativet, men blir nok en stund til nesten gang dessverre....

Hvilken reaksjon fikk du?

Jeg har gjort det samme flere ganger, både med kjærester og pulevenner, og det har alltid vært stor suksess

Skrevet

Må si jeg også lurer på resultatet. Det hørtes jo ut som en sikker vinner...

Skrevet
Tror også jeg hadde blitt tent og sløyefet eventuelle andre uviktige planer den kvelden :)

min kjæreste liker ikke slike ting :( kjipt!!

Skrevet

Kjør på sier jeg!

Har fått noen MMS'er fra damer jeg kjenner som har fått kaffen til å sprette ut av koppen. De har vist hva de ville og jeg har naturlig nok ikke vært sen å be...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...