Gå til innhold

Ny katt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare fortelle at familien vår har fått oss ny katt. Jeg er født og oppvokst med katter og hunder, men har nå i flere år vært uten et kjæledyr. Nå passet det endelig med en katt, og inn i huset har vi fått en kattunge som er halvt Devon rex og halvt Norsk Skogkatt. Et litt spesielt utseende vil jeg si:) Ligner nok mest på Devon rex. Men, nå til poenget, gud hvor glad jeg blir i dette lille dyret. Nå husker jeg virkelig gleden ved å ha dyr. Vi har vært utrolig heldige med denne katten, så trygg, tillitsfull og kjælen. Den har følt seg hjemme fra dag 1! Den følger etter oss hele tiden, vil kose og leke. Det er så utrolig koselig!!! :hjerter_rundt: Dette er balsam for sjelen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med ny katt :) Katter er så flotte dyr, kan godt forstå at de var hellige i gamle Egypt . Og helt enig balsam for sjelen.

Skrevet

Takk, takk! Er jo direkte beroligende å ha en malende katt på fanget! Og gud hvor moro det er med "jungle time" om kvelden. :lur:

Skrevet

Gratulerer med ny sjef! ;)

Håper dere får mange kosestunder.

Skrevet

Takk igjen! Vi koser oss fortsatt veldig, kanskje bortsett fra den ene potteplanta jeg har på stuegulvet :fy_fy: Jeg merker virkelig hvor godt det er å ha et kjæledyr, tror jeg nesten har savnet det mer enn jeg har vært klar over. Sjef ja, - iallefall sikkert hvem som får mest oppmerksomhet her i huset! :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...