Caracal Skrevet 9. oktober 2008 #21 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er vel så enkelt at hvis du er den kvinnen han vil ha så tar han deg. Så er det opp til deg om du vil være med eller ikke. Caracal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #22 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det er vel så enkelt at hvis du er den kvinnen han vil ha så tar han deg. Så er det opp til deg om du vil være med eller ikke. Caracal. sant nok;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satyr Skrevet 15. oktober 2008 #23 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvor gamle er dere egentlig? Sånne spill kan jeg ikke fordra. Liker jeg en mann, sier jeg det. Forsvinner han da, så ja, da var det ikke han jeg skulle ha. Vær deg selv. Det må være det eneste rette. Er han verdt å samle på, liker han deg akkurat sånn du er. Det funker nok bra å si det rett ut. Pass dog på å ikke ha for høy "Fatal Attraction" faktor. Ikke krev noe, vær diskret innledningsvis, men sørg for å formidle at du liker vedkommende. Det er også veldig positivt å fortelle vedkommende litt om hvorfor du liker ham, dersom det ikke bryter veldig med personens selvbilde da ("åå, du er en kooselig bamse" som gir følgende kognitive respons "hva, jeg som trodde jeg var en Brad Pitt lignende tøffing"). Satyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S85 Skrevet 20. november 2008 #24 Del Skrevet 20. november 2008 Hvor gamle er dere egentlig? Sånne spill kan jeg ikke fordra. Liker jeg en mann, sier jeg det. Forsvinner han da, så ja, da var det ikke han jeg skulle ha. Vær deg selv. Det må være det eneste rette. Er han verdt å samle på, liker han deg akkurat sånn du er. Hva hvis man er for sjenert til å si noe sånt rett opp i ansiktet til noen av det motsatte kjønn? Jeg har ikke for vane å snakke om følelsene mine ansikt til ansikt med en gutt, så det du foreslår ville jeg mest sannsynligvis aldri klart å gjennomføre før jeg har fått en liten forsikring om at han er interessert også. Jeg har blitt litt for mye brent i fortiden til at jeg hiver meg utfor en sånn klippe uten å sondert terrenget litt først. I tillegg så er det sjelden vi møtes og det er iallefall aldri alene. De felles vennene vi har er ikke noen jeg henger mye med til vanlig. Og de som sier man bare skal troppe opp utenfor døren hans å erklære følelsene sine, seriøst? Jeg vil nå si at hvis noen hadde gjort det med meg så hadde jeg blitt alvorlig skremt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 24. november 2008 #25 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg har funnet ut at ignorance is bliss jeg.. -det funker faktisk å overse vedkommende! om man vil eller ei :gjeiper: Bare for å oppklare... Ignorance = uvitenhet, ikke å ignorere.... "Ignorance is a bliss" er et ironisk utrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #26 Del Skrevet 24. november 2008 Ja, jeg skjønner godt hva du mener, hehe... Har det nok mye på samme måten selv. Har HELT ulik væremåte, humor, måte å snakke med folk på, når jeg er med noen venner, og helt annerledes med andre. Er vel litt fordi vi ble kjent under forskjellige omstendigheter, og de får frem ulike ting i meg Mitt tips er: Få fyren alene. Snakk med han når det bare er dere to tilstede. Bare slik kan du vise hvordan du er når du ikke blir påvirket av disse vennene dine. Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pedant Skrevet 24. november 2008 #27 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg har funnet ut at ignorance is bliss jeg.. -det funker faktisk å overse vedkommende! om man vil eller ei :gjeiper: Ignorance på engelsk betyr uvitenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå