Gå til innhold

Hva gjør man når man møter en bra fyr

Riskrem

Anbefalte innlegg

Hmm..jeg tenker også at enkelte har et mer kritisk blikk enn andre. Meg selv inkludert, fått det inn med morsmelka. Jeg er 40, og har blitt mindre kritisk med åra. Det vil ikke si at jeg tar hva som helst, men at hvis jeg liker en mann godt, at det er stor tiltrekning osv, så ser jeg bort fra at han ikke kler seg så kult eller et eller annet.

Samtidig tenker jeg at kanskje jeg burde holde på mitt kritiske blikk? For å finne den ultimate? Men da ville jeg vel aldri møte noen, for det er som regel ett eller annet jeg kicker på, men som jeg nå ikke lar være avgjørende, som sagt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss

Jeg opplever i hvertfall stadig vekk å falle for gutter som ikke oppfyller alle mine kravene, men noen av dem og det er noe med enkelte gutter som gjøre at jeg faller for dem selv om det ikke stemmer med det bildet jeg har av drømmetypen inni hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg har vært singel i ca et år nå og har så vidt kommet over eksen (tror jeg... :gjeiper: )

Jeg har møtt en fyr som er kjempebra, men han stemmer likevel ikke 100% med den type gutter jeg liker.

Bra sider:

Går på et bra studium

Er kjekk

Snill

Har en bra jobb ved siden av studiet

Trener og er aktiv

Smart

Dårlige sider

Han kler seg ikke så bra som jeg hadde ønsket

Han snakker litt annerledes enn meg

Driver med sportslige aktiviteter jeg aldri kunne tenke meg

Han går på utesteder jeg aldri går på

Jeg fremstår sikkert som veldig overfladisk, selv om jeg mener at jeg ikke er det :( Tror jeg sammenligner han med eksen, egentlig! Hva skal man gjøre i slike tilfeller? Føler at jeg avfeier han ufortjent. Han er en veldig bra fyr... skal på date med han for andre gang på tirsdag...

Er det lov å være så kresen? :rodme:

Det er jo bare filleting som er på den dårlige siden! Du er vel ikke ute etter en identisk tvilling av deg selv? Visst du har en magefølelse på at han ikke er noe for deg, så skal du følge den. Men det må være noe mer dyptliggende en de tingene du nevner. Kan være at du ikke er klar for et nytt forhold enda/ ikke kommet helt over eksen enda... tror mest på det jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...