Gå til innhold

Forelsket i kjendis

Gjest trenger en realitycheck

Anbefalte innlegg

Gjest trenger en realitycheck

Så har det skjedd IGJEN! Jeg er godt opp i tyveårene og har forelsket meg i en kjendis. Det er ikke snakk om noe filmstjerne eller rockestjerne. Men han er kjendis likefullt, dog ikke en som hvermansen vet hvem er. Han er selvsagt verdens søteste, mest sjarmerende, intelligente gutt/mann. Han bor selvfølgelig i et annet land. Han har selvsagt dame, men dette er noe jeg forsøker å ignorere som best jeg kan selv om jeg har googla navnet til kjæresten hans idag og funnet et bilde som viser at hun ser litt bedre ut enn meg (noe jeg iherdig forsøker å fortrenge). Jeg har selvsagt ikke noen idiotiske drømmer om at det skal bli han og meg, og er klar over at denne forelskelsen kommer til å gå over av seg selv om 2-3 uker (det pleier å gjøre det..). Men likefullt sitter jeg med en hellig overbevisning om at jeg aldri vil klare å virkelig forelske meg i en fyr jeg treffer på normalt vis her hjemme i Norge, etter at jeg har oppdaget HAN. Selv kjendismenn jeg syntes var helt fantastiske FØR jeg oppdaget HAN, sjenker jeg ikke en tanke - ja jeg synes faktisk de ser teite ut og er lite tiltrekkende på alle måter. Jeg har brukt sikkert tre timer idag på å tråle google etter intervjuer med HAN og synes han bare blir søtere og søtere, morsommere og mer intelligent for hver dag som går.

Ærlig talt, hva faen er galt med meg! Det her er jo tenåringsfakter, er det ikke? Eller er det andre unge voksne jenter som opplever å forelske seg i en kjendis fra tid til annen?

Jeg svever på skyer bare ved tanken på at det finnes en så fantastisk type som ham der ute.. Håper han blir klona en vakker dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Ja, det er tenåringsfakter. Men kanskje en deilig virkelighetsflukt. Og temmelig trygt, for sjansen for å faktisk møte han, for ikke snakke om innlede et forhold til han, er vel forsvinnende liten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt nysgjerrig på hvem det er nå, hehe.

Du er forresten ikke alene, jeg kan få for meg sånne ting jeg også, og på samme måte som deg går det over etter noen uker. Jeg tror jeg er en person som unormalt lett blir hekta på ting, og det gjelder ikke bare å bli nesten besatt av kjendiser. Og jeg er langt ifra noen fjortis jeg også (ihvertfall i alder :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det sånn med David Cassidy i mange år. Jeg leste faktisk mange hemmelige beskjeder til meg i bilder jeg hadde av ham på veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 5 måneder senere...
Gjest drømmern
Jeg hadde det sånn med David Cassidy i mange år. Jeg leste faktisk mange hemmelige beskjeder til meg i bilder jeg hadde av ham på veggen.

Og Donny Osmond.... godt man blir voksen tenker jeg nå for jeg skjønner ikke hva jeg så i Donny lenger........ :ler:

Jeg tror vi trenger noen virkelighetsflukter av og til jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ikke bare MEG som var svak for den karen ,altså!! Og det er en annen David også,memlig David Cassidy-han var da helskjønn!!! Nå er han jo blitt en eldre mann i 60-åra,men husker godt hvor flott han var.( er jo en PEN,eldre kar nå da..)

Tror de fleste opplever slike avstandsforelskelser i kjendiser,og litt betatt kan en jo bli om en har passert 20-åra også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hallo, folk skal leve livet som de vil uten at noen skal kalle dem patetiske av den grunn. Selv var jeg veldig forelsket i Patrick Swayze i yngre dager og har skikkelig sansen for ham ennå selv om han er blitt syk.

En annen jeg liker er Christian Baile.., batman og superman drømmer jeg om..er vel ikke noe gale i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henry Ian Cusick ( Desmond i Lost ) ....... kjekkeste mannsperson som finnes. Ble plutselig mye mer spennende å følge med på Lost når han fikk en fast rolle der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 år senere...

Hei, jeg er en gutt på 15, snart 16 år, og er helt betatt av Mathea-Mari Glittenberg. Hun er jo helt fantastisk, søt og sjarmerende.

Anonymous poster hash: 0e916...242
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forelsket? Du har ikke møtt han? Jeg er forvirret.

Anonymous poster hash: 3ac9b...d4e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...