Gå til innhold

En ny hverdag


Gjest Kardemomme

Anbefalte innlegg

Gjest Kardemomme

Blir en stund mellom hver gang jeg er innom her, men nå føler jeg for å skryte litt av storgutten min :)

For en uke siden tok han sine første skritt, og nå går han litt hver dag. Han lærer seg også flere ord og kan peke på ting jeg spør om :hoppe: Han er så flink!!!

Helt utrolig hvor fort stor han er blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig å se deg innom her igjen! :smilorange:

Men det var leit å lese at du og samboeren har gått fra hverandre.. :kose:

Samtidig skal du vite at det du skrev kunne jeg like godt ha skrevet selv, for jeg føler det nokså likedan. Jeg og mannen er fortsatt samboere da, men resten av det du skrev stemte ganske bra overens. Mannen min prioriterer også mye jobb og sine egne interesser over familien, og det er ganske sårt og vanskelig for meg å forstå.

Men jeg håper på bedre tider, for jeg er ikke klar for å gi opp enda. Jeg skal gi ham en sjanse til å forbedre seg. :)

Så flink lillegutten din har blitt! Han er rask til å utvikle seg motorisk, må jeg si.

Junior kan fortsatt ikke gå på egenhånd, men han går fint rundt bordet nå og får ikke nok av å gå mens vi holder ham i hendene. Han har blitt mye mer stødig i det siste, men jeg regner med at det sikkert tar noen uker til før han går selv. Jaja, ingen hast for meg. Jeg synes det er veldig praktisk at han fortsatt holder seg på golvet, for da er det lettere å følge med ham. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Kardemomme
Så koselig å se deg innom her igjen! :smilorange:

Men det var leit å lese at du og samboeren har gått fra hverandre.. :kose:

Samtidig skal du vite at det du skrev kunne jeg like godt ha skrevet selv, for jeg føler det nokså likedan. Jeg og mannen er fortsatt samboere da, men resten av det du skrev stemte ganske bra overens. Mannen min prioriterer også mye jobb og sine egne interesser over familien, og det er ganske sårt og vanskelig for meg å forstå.

Men jeg håper på bedre tider, for jeg er ikke klar for å gi opp enda. Jeg skal gi ham en sjanse til å forbedre seg. :)

Så flink lillegutten din har blitt! Han er rask til å utvikle seg motorisk, må jeg si.

Junior kan fortsatt ikke gå på egenhånd, men han går fint rundt bordet nå og får ikke nok av å gå mens vi holder ham i hendene. Han har blitt mye mer stødig i det siste, men jeg regner med at det sikkert tar noen uker til før han går selv. Jaja, ingen hast for meg. Jeg synes det er veldig praktisk at han fortsatt holder seg på golvet, for da er det lettere å følge med ham. ;)

Hei Bippe :kose: Håper det blir bedre mellom deg og samboeren. Godt at du gir han en sjanse til å forbedre seg. Det gjorde jeg også ca 10 ganger, men her funket det ikke. Tror nok ikke det blir å ordne seg med det første heller (kanskje aldri :( )

Ja de ungene er forskjellige motorisk, men det kan jo fort forandre seg. Jeg for min del synes utviklinga går lit vel fort her, men det er gøy å se at han stadig lærer nye ting :)

STOR :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Der var lillbassen sin første 17. mai-feiring over. Vi har hatt en kjempe fin dag, først i byen med is og tog. Deretter dro vi til x-samboers familie og grillet og spiste jordbærkake :)

Lillemann storkoset seg med søskenbarna sine og har spist pølser og is :fnise: Han har lekt og herjet så mye, at han sovnet med en gang vi kom hjem.

Håper alle har hatt en fin dag :flagg:

(og tenk at lillbass nærmer seg året. Det skal feires det :) )

Endret av Kardemomme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Kardemomme

I morgen er det full rulle med bursdagsfeiring og besøk :bursdag: Min lille sjarmør fyller nemlig 1 år, helt utrolig hvor fort det har gått...

I dag har jeg bakt kaker, vasket huset og blåst opp ballonger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...