Gå til innhold

Nå er vi mann og kone


Muffin!

Anbefalte innlegg

det er liksom sånn mafia/bowling sko jo :jepp:

Så snill og god mann du har da : Min har kjøpt blomster til meg èn gang og da måtte jeg minne han på at han hadde sagt han skulle gjøre det før blomster forretningen stengte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke at jeg ikke har vært her før :klø: skam deg Miso!! men nå er jeg her å legger igjen spor :hug:

så suuuperromantisk med vielse i roma :romeo:

har forresten sendt deg PM :kose: men jeg har lest noe om en kjole, som jeg ikke har sett?? *hinter pent* :sjenert:

:klemmer:

:vinke: Miso! :klem: Hyggelig at du oppdaga boka mi. :) Du har da nok av ting å gjøre for tida om du ikke skal lete etter boka mi også. :fnise:

Hinting funker bra. PM er sendt. :tongue:

Ja, Roma blir nok fantastisk. Vi gleder oss! :hjerter:

Takk for PM!

det er liksom sånn mafia/bowling sko jo :jepp:

Så snill og god mann du har da : Min har kjøpt blomster til meg èn gang og da måtte jeg minne han på at han hadde sagt han skulle gjøre det før blomster forretningen stengte :ler:

:ler:

Nå drukner jeg snart i roser her for svigermor kom med en bukett også i stad da hun fikk vite datoen. (Hun visste vi skulle gifte oss, men ikke når.) I tillegg så henger det et par tørkede buketter som jeg har fått av kjære før på veggen. :fnise:

Skoene hans blir vel noe sånt kanskje. Da bør vel jeg ha disse for å matche. ;) Eller kanskje ! :skratte:

Endret av Muffin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dressen til kjære er bestilt! :strix:

I dag gikk jeg en liten tur innom byen for å se litt etter sko og undertøy. Lurer på om jeg skal ha en korsett-lignende sak under kjolen eller ikke. :klø: Uansett, så ble det et nytt undertøysett på meg.

Jeg fant også noen veldig fine sko. (Syns de nesten ser semsket ut på bildet, men de var helt glatte.) Den strass-saken passer veldig godt med den på kjolen. Tenker på å ha noen svarte detaljer, så går vi i svart og hvitt begge to, men at det er det hvite som er dominerende da. :)

Ble ikke så lang tid i byen, for jeg måtte rekke å gjøre rent før vi skulle av gårde i middag. Nå er det shinet her, og det er en halvtime til vi skal dra. Det betyr litt KG tid. :lur:

I morgen skal vi feire bursdag til min kjære. Det blir bra! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojj ojj ojj!!! Han blir riktig så staselig må jeg si :jepp:

Skoen var tøffe :tronderbart: <--- Mafiabart..

Dettan blir veeeldig bra :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojj ojj ojj!!! Han blir riktig så staselig må jeg si :jepp:

Skoen var tøffe :tronderbart: <--- Mafiabart..

Dettan blir veeeldig bra :Nikke:

Ja, det ser bra ut det her. :nigo:

Haha, mafiabart-smiley! Han skal IKKE ha :tronderbart: når vi gifter oss hvertfall!

Hurra for dress :hoppe:

:hoppe:

Så koselig at du tok turen innom, Tusle!

-----------------

Er litt sliten i dag, for i går feiret vi bursdagen til min kjære.

:gratulerer::skaal::danse::lol::skya:

Et av samtaleemnene i løpet av kvelden var hva kompisene hans skal finne på i utdrikningslaget hans. De hadde endel idéer allerede. Stakkars kjære. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med dress-bestilling!!! Håper dere blir fornøyde!! Jeg hadde egentlig tenkt å bestille derfra selv, men så fant jeg kjole i butikk her i stedet... Men jeg tror kanskje min forlover skal bestille kjole derfra!

Og hurra for under 5 mnd igjen!!!! Det går FORT!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for :hoppe:'ing, :danser:'ing og :strix:'ing!

Dere er søte. :kose:

Nå når 4-tallet har dukket opp på tickeren så bør vi vel snart fylle ut papirene. Tenkte å sende dem når det er rett under 4 måneder igjen, sånn for å være sikker. :) Kjære må snart få bestemt seg for hvem han skal ha som forlover da. (Tregingen. :gjeiper:) Vi bør vel kanskje vente litt med å sende inn navneendringsskjemaene, ettersom vi skal gifte oss i utlandet. Eller hvordan blir det? Tenkte det kan by på noen problemer med pass osv? :vetikke:

Nå må jeg ta ut lasagnen av ovnen her, så vi får oss litt middag. Og etterpå (heldigvis ikke rett etter) er det av gårde på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har min kjære forlovede bursdag!

:strix::bursdag::strix:

Han fikk ikke frokost på senga (ble litt i tidligste laget siden han må være ute av huset kvart på sju), men jeg har lagd muffins her på morgenkvisten, så vi har noe å kose oss med etterpå. Vi får litt besøk i kveld, og hørte noen rykter om at de tar med sjokoladekake, så dette blir nok bra. :sikle:

Bursdagsgave har han fått allerede, men er vel fare for at jeg kjøper med en liten ting til hjem etterpå. Skal gjøre det jeg kan for at han får en fin bursdag. :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk for alle bursdagshilsner!

Nå er jeg her :kose: kommet meg på jobb og greier!!

hurra for kjæresten din :bursdag:

Det er bra du får gjort noe fornuftig på jobb. ;)

Du er flink du!! Så tidlig oppe for å lage muffins :Gjesp:

Er muffins din spesialitet kanskje Muffin?? ;)

Tja, spesialitet vet jeg ikke, men de ble veldig godt likt. :) Muffins er godt det. :sikle:

---------------------------

Det var en koselig bursdag i går. Vi fikk litt familiebesøk, og da ble det en god del bryllupssnakk, noe som jo var hyggelig. :)

Men nå er det en sak jeg syns er litt dum. :sukk: Here goes:

Lillebroren til forloveden min og forloveden hans fikk nylig vite datoen for når vi skal gifte oss, og de sa da at de skal gifte seg i 2010, helst i mai. Nå har de derimot sagt at de skal gifte seg i april 2009, altså mellom vielsen og festen vår! :dåne: Det er neppe tilfeldig.

Det kan vel kanskje sies at vi bør "skylde oss selv" siden vi har festen tre måneder etter vielsen, men jeg syns det er frekt av dem. Det blir litt rart at vi da skal komme i bryllupet deres nygift og feire dem, for så å feire oss senere, når hele familien til forloveden min og broren hans skal i begge bryllupene. Jeg tenker også på at det blir slitsomt og ikke minst dyrt for gjestene å måtte gå i to bryllup på hver sin kant av landet i løpet av et par måneder. Og hvis deres innbydelser blir sendt ut først, så ser det jo ut som om vi kommer med festen vår senere. (Heldigvis vet endel om planene våre allerede.)

Det nytter ikke å snakke med dem, for når lillebrorens forlovede og moren hennes (vet ikke hvem som er "verst") har bestemt seg for noe, så blir det sånn. Stakkars lillebroren til forloveden min har ikke noe å si.

Måtte bare få ut litt frustrasjon. Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...