Gjest Gjest_lois_* Skrevet 20. september 2008 #1 Del Skrevet 20. september 2008 jeg er en jente på 27. har afrikansk pappa og norsk mamma. jeg har to seriøse og langvarig forhold bak meg med norske menn. nå er jeg singel og uten barn. ønsker å treffe den rett osvosv. nå har jeg også prøvd litt nettdating og jeg må si jeg er litt sjokkert over folks holdning til en mørk jente. føler meg vel egentlig mer norsk en noe annet. jeg har ikke kontakt med mine afrikanske aner. kan det norske språket perfekt og godt inne i norske tradisjoner. på nett sender jeg blunk til en del jeg syns kan være gode kandidater. uten å få noe tilbake. det virker nesten som jeg er dømt til å mislykkes. og de jeg får brev eller blunk fra er enten norske menn godt oppi 50årene som gjerne vil ha en hushjelp el afrikanske menn som ikke liker at jeg finnes på en slik nettdating side, kaller meg for søster og gjerne vil hjelpe meg å finne en ekte og god afrikansk mann. hvordan finne den rette i alt dette virvaret av fordommer og belæring? har ofte fått høre at jeg er naturlig pen og søt. snill altfor snill. kanskje litt kjedelig og konservativ. men lojal mot de jeg er glad i. jeg smiler mye, kanskje altfor mye noen ganger. og ser veldig uskyldig ut.så det skulle ikke være no galt med meg. mister nesten litt selvtillit av nettdating...og opplever at det er litt vanskelig med min hudfarge og alt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanselot Skrevet 20. september 2008 #2 Del Skrevet 20. september 2008 Hei jeg kjenner jeg blir flau på vegne av mitt kjønn. Jeg har fått med meg at det ofte er sånn for jenter, dere får veldig mye uønsket oppmerksomhet som sikkert skyldes at folk kan være anonyme og syns da de kan oppføre seg akkurat som de vil. Har du virkelig ikke klart å sile ut en normal person så er det fryktelig trist, jeg er sikker på du er en pen jente. Du får bare rapportere de som går over streken og ta litt initiativ med gutter som virker alrighte i stedet for og ta det fra der. Samtidig prøve å ignorere de som går over streken. Ellers må man bare prøve å heve seg over det så møter du helt sikkert en flott mann etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2008 #3 Del Skrevet 20. september 2008 Det er ikke din feil at norske menn i mindre grad er "into" svarte jenter, mulatter eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2008 #4 Del Skrevet 20. september 2008 Det er ikke din feil at norske menn i mindre grad er "into" svarte jenter, mulatter eller ei. Han kan da vel bli flau på vegne av sitt kjønn selv om det ikke er hans feil. Det er bare et sunnhetstegn. Jeg blir også flau noen ganger på vegne av mitt kjønn - kvinnekjønnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pewee Skrevet 20. september 2008 #5 Del Skrevet 20. september 2008 og kanskje han tenkte mer på de gamle ekle gubbene enn om de som er mindre into svarte jenter...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanselot Skrevet 20. september 2008 #6 Del Skrevet 20. september 2008 og kanskje han tenkte mer på de gamle ekle gubbene enn om de som er mindre into svarte jenter...... Javisst, trodde det kom tydelig frem. Ser ikke helt hvorfor de som ikke er "into svarte jenter" skulle være ekle og komme med tilnærmelser til jenter med annen hudfarge! // Hans Olav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjøsnisse42 Skrevet 20. september 2008 #7 Del Skrevet 20. september 2008 Noe av problemet er vel at det er en god del afrikanske damer som flyr opp og ned gatene i Oslo og gir et mindre heldig inntrykk. Verden er ikke mer komplisert enn at dette nok påvirker en del menns syn på afrikanske kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 21. september 2008 #8 Del Skrevet 21. september 2008 Hei jeg forstår at dette kan være sårende, og veldig kjedelig. Som det blir sagt her er jo ikke verden sort hvit og noen mennekser klarer ikke se de store linjene rundt ulike saker... Jeg tenker at kansje du skal (om du ikke har gjort det da) skrive i din profil omtrent det du skriver her. Eks; Jeg er født og oppvokst i Norge. Har Norsk mamma og afrikansk pappa. Jeg søker menn som er fra x til x år, IKKE mere og IKKE mindre....Kulturelt er jeg helnorsk og liker bl.a blablabla osv... Det er jo mulig litt kjedelig å måtte poengtere at du er den du er (Norsk), men........................... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fomlepung Skrevet 24. september 2008 #9 Del Skrevet 24. september 2008 Ikke skjønner jeg hva slags menn du har sendt disse meldingene til som ikke svarer, men for mitt vedkommende, så vet jeg at mulatter kan være vanvittig pene. Vil de ikke svare, så er de ikke verdt det. Kan jo skjønne at du føler som du gjør, men trøst deg med det at majoriteten (tror jeg, jeg gjør i hvertfall det) faktisk liker mulatter. Stå på og ikke gi opp, og gjør deg litt "hardhudet" mot mannfolka som svarer syrlig eller ikke svarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #10 Del Skrevet 24. september 2008 Må bare si at det ER HELT SYKT!!! Hører til en hver tid at fra norske gutter at de finner mørke damer svært tiltrekkende! Jeg er 100%afrikaner 100% muslim. Har 2 barn fra tidligere forhold (med en afrikaner). Mange menn synes det er vanskelig å innlede et forhold med alenemor, så jeg nevner det da det kan være en minus når det gjelder dating?! , Har vært på nettdating i noen måneder, må si at jeg har fått utrolig mange hyggelige mailer. Og vanvittig mange blunker og annen type henvendelser fra menn/gutter på "ønsket alder". Jeg er 26 og søkte menn/gutter fra 26 til 32. Møtt flotte fyrer fra internett og datet de en del en av dem hadde hatt 3 afrikanske kjærester før jeg traff ham...viste seg at kjemien ikke var som vi trodde.. dumpet noen og ble dumpet. Ja jeg fikk en del kjipe og teite mld, og som du er innpå fra gamlinger (mellom 45-57), men da sender jeg en pent "nei takk"- signal.. hvis jeg gidder, ellers så sletter jeg de jeg ikke liker. Jeg tenker i så fall ikke på at dette skyldes min hudfarge, men vet det fins ekle menn og at norske jenter blir utsatt for akkurat det samme. Det varierer hvordan folk sjekker, men det er sjelden jeg tar kontakt. Lar HAM kontakte meg og da velger jeg å ikke virke for ivrig. Da det er fare for at han blir skremt (dette gjelder også i virkelig livet, så regner med at du vet). Hvilken side er det du snakker om? Jeg har vært på match og sukker og begge fins et hav med, flotte, hyggelige, søte gentle menn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 24. september 2008 #11 Del Skrevet 24. september 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 25. september 2008 #12 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg ser for meg at du er veldig, veldig vakker TS Du må bare ha troen på deg selv, og prøv å ikke gå å vent på den rette, gjør andre ting i mellomtiden, oxo dukke rhan nok plutselig opp skal du se. Det viktgste er at man nyter livet, enten man gjør det alene eller sammen med noen.. De som ikke svarer deg er antakeligvis idioter som de fleste andre menn uansett, hev deg over dem og gå vidre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjartan Skrevet 29. september 2008 #13 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg tenker i så fall ikke på at dette skyldes min hudfarge, men vet det fins ekle menn og at norske jenter blir utsatt for akkurat det samme. Hahaha, ja gamle griser er gamle griser, og det er vel få av de som gjør forskjell på hudfarge:p Er forøvrig ganske sykt å tenke på at de som sender sånne meldinger er de samme som går blant oss i dagliglivet..... For min egen del kunne jeg godt ha data en mulatt/utenlandsk jente, men man hører jo diverse historier om sære brødre og whatnot, så jeg ville vært litt mer skeptisk enn om det var ei norsk jente. Er nok av ålreite jenter uten sånne medfølgende problemer til at jeg gidder å risikere å få Ali Baba og de førti røverne på nakken fordi jeg dater søstra hans..... Og vet at det er mange andre gutter som tenker sånn også. Er nok der problemet ditt ligger, ikke at du er uattraktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #14 Del Skrevet 29. september 2008 jeg er en jente på 27. har afrikansk pappa og norsk mamma. jeg har to seriøse og langvarig forhold bak meg med norske menn. nå er jeg singel og uten barn. ønsker å treffe den rett osvosv. nå har jeg også prøvd litt nettdating og jeg må si jeg er litt sjokkert over folks holdning til en mørk jente. føler meg vel egentlig mer norsk en noe annet. jeg har ikke kontakt med mine afrikanske aner. kan det norske språket perfekt og godt inne i norske tradisjoner. på nett sender jeg blunk til en del jeg syns kan være gode kandidater. uten å få noe tilbake. det virker nesten som jeg er dømt til å mislykkes. og de jeg får brev eller blunk fra er enten norske menn godt oppi 50årene som gjerne vil ha en hushjelp el afrikanske menn som ikke liker at jeg finnes på en slik nettdating side, kaller meg for søster og gjerne vil hjelpe meg å finne en ekte og god afrikansk mann. hvordan finne den rette i alt dette virvaret av fordommer og belæring? har ofte fått høre at jeg er naturlig pen og søt. snill altfor snill. kanskje litt kjedelig og konservativ. men lojal mot de jeg er glad i. jeg smiler mye, kanskje altfor mye noen ganger. og ser veldig uskyldig ut.så det skulle ikke være no galt med meg. mister nesten litt selvtillit av nettdating...og opplever at det er litt vanskelig med min hudfarge og alt..... Jeg synes det er vakkert...ummm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #15 Del Skrevet 29. september 2008 Når det gjelder det å ikke få svar hvis man sender blunk eller mail først, så må jeg si at det ikke trenger å ha med hudfarge å gjøre. Jeg er en hvit jente som går for å ha bra utseende. Jeg får mange blunk og mail fra menn på nettet. Men de få gangene jeg selv har sendt blunk - 3 ganger - så har jeg bare fått 1 svar. Jeg tror ikke man skal ta det så personlig. Mannen liker ofte å være jegeren, eller den som tar første initiativ, tror jeg. Eller så er du bare ikke hans type. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #16 Del Skrevet 29. september 2008 Eller så er du bare ikke hans type. Hvorfor gjøre alt så jævlig komplisert når det er dette som er svaret. Man tiltrekker ikke alle, og noen menn vil overhodet ikke være interessert i deg - get over it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girlnextdoor Skrevet 29. september 2008 #17 Del Skrevet 29. september 2008 jeg er en jente på 27. har afrikansk pappa og norsk mamma. jeg har to seriøse og langvarig forhold bak meg med norske menn. nå er jeg singel og uten barn. ønsker å treffe den rett osvosv. nå har jeg også prøvd litt nettdating og jeg må si jeg er litt sjokkert over folks holdning til en mørk jente. føler meg vel egentlig mer norsk en noe annet. jeg har ikke kontakt med mine afrikanske aner. kan det norske språket perfekt og godt inne i norske tradisjoner. på nett sender jeg blunk til en del jeg syns kan være gode kandidater. uten å få noe tilbake. det virker nesten som jeg er dømt til å mislykkes. og de jeg får brev eller blunk fra er enten norske menn godt oppi 50årene som gjerne vil ha en hushjelp el afrikanske menn som ikke liker at jeg finnes på en slik nettdating side, kaller meg for søster og gjerne vil hjelpe meg å finne en ekte og god afrikansk mann. hvordan finne den rette i alt dette virvaret av fordommer og belæring? har ofte fått høre at jeg er naturlig pen og søt. snill altfor snill. kanskje litt kjedelig og konservativ. men lojal mot de jeg er glad i. jeg smiler mye, kanskje altfor mye noen ganger. og ser veldig uskyldig ut.så det skulle ikke være no galt med meg. mister nesten litt selvtillit av nettdating...og opplever at det er litt vanskelig med min hudfarge og alt..... Synes du skal fortelle den delen om deg selv i profilen jeg. Desverre så dømmer man ofte "book by its cover"..ikke at det er noe galt med å være mørk i huden, men mange kan fort innbilde seg at denne personen har helt andre verdier og en annen kultur enn meg-derfor er hun ikke noe for meg..f.eks! Tror ikke det går så mye på fargen din. Men det kan også hende at de bare ikke er intressert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lois_* Skrevet 29. september 2008 #18 Del Skrevet 29. september 2008 mange bra svar her igrunn..vel det kan være vanskelig å vite grunnen. på match har 1500 vært inne på min side men ingen blunk el mail. men jeg har nå bestemt meg for å la det ligge. ha et litt mer avslappet forhold til det og det som skjer det skjer. jeg har heller ingen bror som kommer etter en eventuelt ny mann. det syns jeg var litt morsomt noen ganger kan det være vanskelig for meg å tenke i den banen nettopp fordi jeg er så norsk i tankegang osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lois_* Skrevet 29. september 2008 #19 Del Skrevet 29. september 2008 men jeg vil takke deg envy for et fantastisk og vakkert innlegg det gjorde inntrykk og jeg ble så glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ukjent Skrevet 30. september 2008 #20 Del Skrevet 30. september 2008 Du høres absolutt ut som en drømme dame for meg og at du i tillegg er faget er jo en fantastisk spennede bonus. Men ja det er mange motbydelig griser (va begge kjønn) på nettdating stedene men, det finnes heldigvis mange flere normale sunne mennersker der. vær litt tålmodig så dukker det nok opp en sunn mann... ps det er lettere å fange oppmerksomheten med å sende mer enn et vink eller et hei, for ofte er det flere om "mannebeninet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå