Gå til innhold

Det finnes flotte mennesker.

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Jeg er ofte innom på KG og jeg synes det er mange flotte mennesker her. Men det er ikke mange jeg har blir kjent med. Det er spesielt to stykker som har gitt meg et godt inntrykk. Det er Linemor og Ragnhild.

Synes det er viktig å få fram dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

HEI RAGNHILD!

Jeg synes det er viktig å vise andre at det finnes flotte folk der ute. Du og Linemor fortjener masse ros og klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Linemor og Ragnhild har gitt meg et utrolig godt inntrykk. De siste dagen har Hege vært helt enestående.

Jeg synes vi setter for lite pris på menneskene her inne. Det er i perioder alt for mye krangling. Det er ikke slik vi vil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig pent sagt Trulselinemor. takker for rosen jeg. det er alltid koselig og bli lagt merke til på en posetiv måte.

men det er nok riktig det at vi bør prøve og se det posetive i de andre her inne, og bruke mye mindre tid på og lete etter negative ting om andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Av og til føler jeg at noen bare må prøve å ødelegge trådene. Men jeg sier ikke alle. Jeg prøver å se masse positivt i disse menneskene her inne. Hadde det ikke vært for Gry og moderatorene så tror jeg dette hadde vært mye ekle ting her inne.

Jeg synes alle skal prøve å se etter positive ting i hver enkelt her inne og vise det til vedkommende.

Hvem setter du pris på? Hvem har gitt deg et godt inntrykk?

Jeg mener ikke at vi skal plukke ut hvem vi liker og ikke liker. Vi skal prøve å bevise overfor andre at det finnes flotte mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Trulselinemor

Jeg skrev et innlegg under barn og familie som heter mobbing. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg følte bare at jeg måtte få det ut,vekk, bort.

Jeg som er lærerstudent tenker litt framover til den dagen jeg er ferdig og får min egen klasse. Ønsker sterkt å bli klassestyrer. Det er så mye jeg har lyst til å gjøre med og for elevene.

Mobbing er en ting som ikke får lov til å skje, men der er jeg klar over at det kan skje uten at jeg vet det. Men jeg kommer til å gjøre alt som står i min makt for å unngå det.

Da var det noen som skrev at jeg kom til å bli en flott lærer, og det gjorde utrolig godt. Jeg ble sikkelig rørt. Takk skal dere ha. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...