nettengel Skrevet 3. oktober 2008 #21 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg sjekket min siste date sin ligning... Han var oppført med en inntekt på kr. 120.00,- Hadde jeg vært ute etter penger hadde jeg nok droppet han. Vi er i dag gift... Og har mere penger en jeg noen gang har drømt om! Så dere har helt rett i at ligningstallene er i noen tilfeller veldig villedende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #22 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg både googler og sjekker ligninga av og til, av ren nysgjerrighet, men det er ikke noe mer interessant enn noen andre sider av den jeg eventuelt dater. Det blir bare en av alle puslebitene i det mennesket man har å gjøre med, en av alle de hundrevis av faktorene som gjør h*n til den h*n er... Så i sum har det kanskje en promilles betydning hva som kommer fram der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 3. oktober 2008 #23 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvem vet, kanskje det er menn som også sjekker lignende for å sjekke at en potensiell dame ikke tjener for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 4. oktober 2008 #24 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har ikke giddi å sjekka kjæresten. Jeg vet jo hvor mye han tjener nå. Men jeg har nettopp blitt kjent med en fyr (som venn) og han fikk jeg merkelige inntrykk av at var rik, så jeg måtte sjekke han. Og jøss, han var visst mangemillionær han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #25 Del Skrevet 5. oktober 2008 Takk for tips. Men nei, det eneste jeg gjør er å Google, om jeg skal møte en fra nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anni_* Skrevet 5. oktober 2008 #26 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ja, jeg sjekker. Hvor mye han tjener er i utgangspunktet uinteressant. Jeg sjekker om navn, alder og bosted stemmer. På den måten oppdaget jeg at mannen jeg skulle møte var 11 år eldre enn det han hadde fortalt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå