Gå til innhold

Sjekker du ut ligningen til mannen du dater?

fotografen76

Anbefalte innlegg

Jeg sjekket min siste date sin ligning... Han var oppført med en inntekt på kr. 120.00,-

Hadde jeg vært ute etter penger hadde jeg nok droppet han. Vi er i dag gift... Og har mere penger en jeg noen gang har drømt om!

Så dere har helt rett i at ligningstallene er i noen tilfeller veldig villedende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg både googler og sjekker ligninga av og til, av ren nysgjerrighet, men det er ikke noe mer interessant enn noen andre sider av den jeg eventuelt dater. Det blir bare en av alle puslebitene i det mennesket man har å gjøre med, en av alle de hundrevis av faktorene som gjør h*n til den h*n er... Så i sum har det kanskje en promilles betydning hva som kommer fram der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vet, kanskje det er menn som også sjekker lignende for å sjekke at en potensiell dame ikke tjener for mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke giddi å sjekka kjæresten. Jeg vet jo hvor mye han tjener nå.

Men jeg har nettopp blitt kjent med en fyr (som venn) og han fikk jeg merkelige inntrykk av at var rik, så jeg måtte sjekke han. Og jøss, han var visst mangemillionær han... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anni_*

Ja, jeg sjekker.

Hvor mye han tjener er i utgangspunktet uinteressant. Jeg sjekker om navn, alder og bosted stemmer. På den måten oppdaget jeg at mannen jeg skulle møte var 11 år eldre enn det han hadde fortalt meg. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...