Gjest Gjest_jannamor_* Skrevet 15. september 2008 #21 Del Skrevet 15. september 2008 Mulig dette blir litt på siden av TS spørsmålsstilling, men siden jeg er på datingnettet selv, så vil jeg bare kommentere dette med bilder/ikke bilder. Selv har jeg lagt ut flere bilder av meg selv- i forskjellige situasjoner (nei,nei, ikke tenk koffert nå...hehe) og skrevet i profilen hvor gamle bildene er, dvs de er så godt som nye. Og det syns jeg alle burde gjøre. Registrerer at mange damer innpå nettsiden har hatt dater med menn som har lagt ut eldgamle bilder. DET er sleipt,det. Og så må man jo like det man ser - det må være en liten gnist hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2008 #22 Del Skrevet 15. september 2008 Har bodd med en mann en gang, som på mitt spørsmål "synes du jeg har fin kropp?" svarte "Det må du spør noen andre om, jeg er ikke sammen med deg for kroppen din sin skyld!" aldri aldri aldri vil jeg være i ett slikt forhold igjen!!! Syntes det var et bra svar jeg da, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. september 2008 #23 Del Skrevet 16. september 2008 Syntes det var et bra svar jeg da, men. det er bra for deg, men for meg som er overfladisk nok til å ønske at partneren min også synes jeg SER bra ut, eller i det minste gidder gjøre seg opp en formening om hvordan han synes jeg ser ut, så var det faktisk ganske ødeleggende. Jeg følte meg både stygg og feit, når ikke engang han som liksom skulle elske meg, syntes kroppen min/utseendet mitt var noe fint. Nei, jeg vil ha en mann som liker meg for mitt indre, men som OGSÅ synes jeg er flott å se på. Og jeg trenger en mann jeg finner det samme i. Det betyr ikke at jeg skal se ut som en modell, eller ønsker en mann som ser ut som en modell, men jeg ønsker en mann jeg synes er kjekk, en jeg kan se på og tenkte "wow, så fin han er!" I tillegg til det som er en selvfølge for min del, altså et indre som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Don Giovanni Skrevet 16. september 2008 #24 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg har meldt meg på nettdating og inn strømmer meldingene der menn melder sin interesse og de sender bilde av seg selv ganske kjapt. Vellykkede menn i 40+ årene som er ledere og bor i større byer. Men utseendemessig sier det ikke akkurat klaff når jeg ser bildene...og da vil jeg liksom ikke svare tilbake. Så hva gjør man, de har jo sendt bilde, og forventer sikkert å få et tilbake? Kinlig? Jeg er selv på et nettsted med fullt bilde, riktignok tilfeldigvalgt fra en svett fottur i fjellet. Jeg får stadig positive tilbakemeldinger, spesielt fra jenteprofiler UTEN bilde. Jeg svarer alltid. Og jeg får alltid et bilde om jeg spør. Da oppstår samme situasjon som den du beskriver; de interesserer meg ikke i det hele tatt. I andre tilfeller har de kanskje valgt et spesielt bilde til profilen sin og når jeg får se andre bilder av dem er det nesten så jeg tror det ikke er samme dama. Poeng: Dette er jo bare det du må forholde deg til når du skal date på nettet. Det tar deg akkurat10 sekunder å skrive en tilbakemelding til dem hvor du sier neitakk. Hvis de sender bilde uoppfordret har du ingen forpliktelse til å sende til bake, men er det du som har bedt om bilde er du ganske teit om du selv ikke sender. Du ber dem gå fra en totalt anonym tilværelse til å vise hvem de er, og da må du ha baller nok til å gjøre det samme i retur. Jeg har ikke sendt så veldig mange meldinger selv, men jeg har fått endel, fra et ganske bredt aldersmessig spekter. Og det koster meg veldig lite tid og energi å sende en hyggelig melding tilbake. Alle vet de ikke er ønsket og begjært av alle så jeg ser ikke helt problemet med å skrive noe i retning av "det må jeg nok takke nei til" og så la det være med det. Får du et oppfølgingsspørsmål om "hvorfor" faller jo det på sin egen urimelighet å svare på så det kan du jo bare la være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caracal Skrevet 23. september 2008 #25 Del Skrevet 23. september 2008 Det er vel forståelig at man er ute etter en så bra match som mulig. Skal man sette alle drømmene in i et krav i profilen så blir det nok ikke mange mennesker som har mulighet til å oppfylle nettopp disse kravene. Selv følte jeg at det var utrolig mange kvinner som hadde lite pene bilder av seg selv på de nett sidene jeg oppholdt meg på. Flere av innleggene her sier det samme om menn og det stemmer helt sikkert. Likevel så tror jeg at det virkelig må gjøres en seriøs innsats om man skal finne drømmepartneren. Å vente på en mail en dag kan fort bli evig venting. Livet er kort og hver dag må brukes på best mulig måte. Selv syntes jeg nok at få som driver med nettdating legger mye jobb i profilen sin…Det spiller liksom ingen rolle.. Jeg har god tid osv.. det er ikke noe stress…neinei.. Da kan man jo bare vente da. Da er det jo det man vil. Selv så var jeg heldig…Jeg traff en utrolig vakker kvinne med modellbakgrunn, høy utdannelse og utrolig mange andre egenskaper jeg aldri hadde drømt om ville være mulig å finne i ett enkelt menneske. Så de finnes der ute… Men tilbake til det med tid….tikk takk.. Jeg vil leve i dag.. Hvem vet hva som vil skje i morgen.. Hvordan et menneske er på bildet og i virkeligheten er ofte svært forskjellig… Og penger…Hva om den pengesterke mannen er et rasshøl som kun vil bringe problemer med seg..? Ole brum ville ha begge deler… Og begge deler finnes.. Men hva har man selv da? Hvor mange kvinner er den kvinnen menn virkelig begjærer?? Og her vet jeg at jeg ”rører i gryta” Svaret er som oftest at: han får ta meg som jeg er!! Resultatet blir da ofte at det ikke blir noe av eller så er det en ”lavere” mann som blir resultatet. Er man ikke fornøyd må man forandre seg til man får resultater. Så konklusjonen min blir da: Liker man ikke resultatet eller livet man har; så får man forandre på det. Man tiltrekker seg det man sender ut. Elsker man livet og situasjonene rundt seg så har man gjort alt riktig. Dette ble filosofisk..))¨ Caracal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 25. september 2008 #26 Del Skrevet 25. september 2008 Det er ikke alle kvinner som er opptatt av penger og status, men det er gjerne de damene som er opptatt av penger og status som menn helst vil ha Så menn, selv menn uten status og penger, vil ha kvinner som er opptatt av at han har status og penger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #27 Del Skrevet 25. september 2008 Selv om jeg skriver i profilen min at jeg liker vakre mennesker, så kan andre ha en helt annet oppfattelse av hva et vakkert menneske er. Jeg faller for menn som noen av mine venner kaller "gjennomsnittlige" hva utseendet angår. Mens for meg er disse mennene det mest sexy som finnes. Så om TS skriver at utseendet er viktig, kan hun fortsatt få bilder av menn som er feil for henne. Hva økonomi angår ønsker jeg meg en mann som har fast inntekt. Verken mer eller mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 25. september 2008 #28 Del Skrevet 25. september 2008 Så menn, selv menn uten status og penger, vil ha kvinner som er opptatt av at han har status og penger? Det er ofte de damene de innerst inne drømmer om. Det er også derfor fattige menn ofte er veldig bitre, selv om de har kone og barn. Det er nok noe biologisk som sier dem at kjipe bitcher har bedre gener eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 25. september 2008 #29 Del Skrevet 25. september 2008 Hvis menn som skriver til meg har bilde, og jeg liker det jeg ser, så svarer jeg dem. Hvis de ikke har bilde, så skal de skrive utrolig bra for at jeg skal gidde å svare dem. For utseendet er en veldig viktig del av førsteinntrykket, sånn er det bare. Dessuten liker vi jo forskjellige, en jeg synes er kjekk kan andre synes er uinteressant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 25. september 2008 #30 Del Skrevet 25. september 2008 Nettopp derfor foretrekker jeg helst ikke bilde i nettkontaktannonser. De fleste er ikke så pene at jeg ville falt for de kun på bakgrunn av et bilde. Og jeg liker bedre å treffe menn i rl....bare så synd det er så få uteplasser for de litt eldre. Du blir kontaktet av menn med i utgangspunktet solid fundament og formodentlig/muligens gode egenskaper, men avviser alle pga bildet ikke er slik du har dannet idealbildet i ditt hode. Og tenk, de har også barn når de er i 40-åra! Du er 40 (antar jeg), singel og søkende. Kanskje ikke så rart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 25. september 2008 #31 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg synes ikke jeg er overfladisk. Og det finnes et "saying" som heter "shallow is profound".. Jeg så på bildet av hver og en, og det er liksom bare helt feil. Og i min alder har de alle et barn eller to. Selv har jeg ingen ennå. Alder og yrke høres bra ut, bosted også. Men det sier ikke klikk i det de skriver og bildet de sender, nei. Når de ikke gjør noe inntrykk, eller jeg ikke blir fascinert, hva er da poenget med å møte dem. Mente selvsagt å sitere TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2008 #32 Del Skrevet 28. september 2008 Du blir kontaktet av menn med i utgangspunktet solid fundament og formodentlig/muligens gode egenskaper, men avviser alle pga bildet ikke er slik du har dannet idealbildet i ditt hode. Og tenk, de har også barn når de er i 40-åra! Du er 40 (antar jeg), singel og søkende. Kanskje ikke så rart? ? Jeg bryr meg lite om utseendet på bilder, må se hele mennesket i "action". Men jeg undres når jeg ser folk som har hatt annonser i flere år på de samme datingsidene. DET er virkelig turnoff for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2008 #33 Del Skrevet 28. september 2008 La være å ha bilde selv i kontaktannonsen. Da vil færre kontakte deg og du slipper å avvise de du finner uinteressante. Dermed har DU muligheten til å være den første som tar kontakt, og kan velge blant de du finner tiltalende utseendemessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #34 Del Skrevet 30. september 2008 Hvis de sender bilde uoppfordret, trenger du strengt tatt ikke å svare. Men hvis du har bedt om et bilde og ikke synes at det var noen du kunne tenke deg å date, synes jeg det er mest redelig å si fra om det. Jeg har selv vært medlem på en nettdateside for noen år siden, og hver gang noen sendte over et bilde til meg, sendte jeg svar. Noen ble overrasket over at jeg var såpass ærlig, men det var bare én som svarte på en negativ måte. Jeg skrev bare: "Dessverre er du nok ikke min type." Flere venninner av meg syntes det var veldig vågalt og tøft, men det verste jeg vet er folk som går rundt grøten og ikke tør å si NOE som helst. Noen svarte jeg jo også til at jeg syntes de "ikke så så verst ut". Det ble de merkelig nok veldig glade for , jeg syns at "du ser ikke så verst ut" ikke er et direkte kompliment..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest overfladiske mennesker i fleng Skrevet 30. september 2008 #35 Del Skrevet 30. september 2008 Hvis menn som skriver til meg har bilde, og jeg liker det jeg ser, så svarer jeg dem. Hvis de ikke har bilde, så skal de skrive utrolig bra for at jeg skal gidde å svare dem. For utseendet er en veldig viktig del av førsteinntrykket, sånn er det bare. Dessuten liker vi jo forskjellige, en jeg synes er kjekk kan andre synes er uinteressant. vel, jeg har ikke lagt ut bilde av meg selv( er kvinne) har "løyet" litt i negativ retning om kroppstype og vekt , og sender helst bilder der jeg ikke ser altfor stæsja ut om menn spør. Hvorfor: jeg snur mange hoder til daglig og får sinnsykt mye oppmerksomhet pga utseende. Er ferdig med menn som bare er opptat av utseende mitt.Er drittlei av menn som bare er ute etter et trofè. For meg teller nok det indre mer,KJEMI og det å kunne ha en god kontakt uten å måtte bli underholdt eller beundret. har møtt verden herligste fyr som hadde helt gjennomsnittlige bilder på sin profil. Når jeg møtte han live viste det seg bare å være en fantastisk fyr med helt utrolig god utstråling og en flott personlighet. ikke er han selvstendig næringsdrivende heller ....... Hilsen kvinne 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå