Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. juni 2003 #21 Del Skrevet 6. juni 2003 Hvilken avtale? Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 6. juni 2003 #22 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg så at du også hadde skrevet under på denne "avtalen". Et veldig godt forslag som nå har fungert fremragende de siste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 6. juni 2003 #23 Del Skrevet 6. juni 2003 Hvilken avtale? Minnie Den som du ikke har inngått Minnie........... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 6. juni 2003 #24 Del Skrevet 6. juni 2003 Livets Datter skrev: Husker deg ikke. Mulig du var her før min tid. Men velkommen tilbake iallefall. Og ja... vi gleder oss! 10na = Lott@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 6. juni 2003 #25 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg så at du også hadde skrevet under på denne "avtalen". Et veldig godt forslag som nå har fungert fremragende de siste dagene. Ja, og det er med intensjon om å gjøre KG til et triveligere sted for ALLE. Du har vel også signert?? Og i såfall..... bør du kutte ut kommentarer som "ikke mye har forandret seg" når jeg melder min gjenkomst. 10na=Morticia=Lott@=10na Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. juni 2003 #26 Del Skrevet 6. juni 2003 Den som du ikke har inngått Minnie........... Den ja- hvis dere blir enige om å ikke kaste dere over enkeltbrukere så er jo det fint- jeg gir den dog kort levetid. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 6. juni 2003 #27 Del Skrevet 6. juni 2003 Den ja- hvis dere blir enige om å ikke kaste dere over enkeltbrukere så er jo det fint- jeg gir den dog kort levetid. Minnie Det gjenstår å se de da Minnie - jeg skal ihvertfall gjøre mitt til at avtalen opprettholdes. Men..... det innebære ikke at jeg ikke skal si mine sære meninger om mangt og meget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 6. juni 2003 #28 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg så at du også hadde skrevet under på denne "avtalen". Et veldig godt forslag som nå har fungert fremragende de siste dagene. Det ligger en slags selvjustis og selvpålagt forpliktelse og moral i det å "undertegne" denne oppfordringen som Kverula tok initiativet til. Man tenker seg om kanskje en og to ganger når man vet at man har signert der... og det at også 10na/Lott@ har signert med de beste intensjoner, burde lokke flere høyt profilerte bråkmakere til å signere. Å ikke signere, er derimot et sterkt signal om at man ikke vil legge noen som helst bånd på seg i forhold til nye krangler... ...verdt å merke seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. juni 2003 #29 Del Skrevet 6. juni 2003 Godt og ha deg tilbake! Du har vært savnet!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 6. juni 2003 #30 Del Skrevet 6. juni 2003 Hei og velkommen!!! Har savna og bli ordentlig provosert når du ikke er her... Og med det mener jeg provosert i saklige diskusjoner, ikke personhets!!! Gleder meg til å høre mer fra deg igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 6. juni 2003 #31 Del Skrevet 6. juni 2003 Livets Datter skrev: 10na = Lott@ Oh my god Pjusk.....10na er 10na, Lott@ finnes ikke lengre!!! Hva er vitsen med å holde på slik? :o :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 6. juni 2003 #32 Del Skrevet 6. juni 2003 Livets datter sier hun ikke husker 10na, men det er jo samme person som Lott@. 10na legger jo ikke skjul på det heller, så hvorfor var det da galt å opplyse om det? Ikke vær så sinna heeeele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 6. juni 2003 #33 Del Skrevet 6. juni 2003 Velkommen 10na :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2003 #34 Del Skrevet 6. juni 2003 Det ligger en slags selvjustis og selvpålagt forpliktelse og moral i det å "undertegne" denne oppfordringen som Kverula tok initiativet til. Man tenker seg om kanskje en og to ganger når man vet at man har signert der... og det at også 10na/Lott@ har signert med de beste intensjoner, burde lokke flere høyt profilerte bråkmakere til å signere. Å ikke signere, er derimot et sterkt signal om at man ikke vil legge noen som helst bånd på seg i forhold til nye krangler... ...verdt å merke seg... Sandman utdyper intensjonen med tråden som omtales på en fremragende måte! Håper flere melder seg jeg, og evt. tenker over hvilke signaler man sender ved ikke å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. juni 2003 #35 Del Skrevet 6. juni 2003 Hilser pent på 10na og byr på en velkomstdrink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juni 2003 #36 Del Skrevet 6. juni 2003 Velkommen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juni 2003 #37 Del Skrevet 6. juni 2003 Velkommen 10na, koselig og se deg igjen, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 6. juni 2003 #38 Del Skrevet 6. juni 2003 Velkommen 10na koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. juni 2003 #39 Del Skrevet 6. juni 2003 Håper flere melder seg jeg, og evt. tenker over hvilke signaler man sender ved ikke å gjøre det. Det at jeg ikke har skrevet under på denne "pakten" betyr bare enkelt og greit at jeg ikke gidder mer av det der... Ikke noe mer og ikke noe mindre... Bare sånn så det er sagt... Behøver ikke å legge så mye i det. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. juni 2003 #40 Del Skrevet 6. juni 2003 Hei 10na, Moticia og Lott@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå