Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Skal leveres på fredag i neste uke. Gjenstår alt for mye :sukk: Hele drøftning delen, rydding og systematisering og avsluttning :sur:

:troest:

Prøv å setja deg visse mål for kvar dag. F.eks. ferdig med kapittelet om x i løpet av dei to neste dagane. Når du er ferdig med målet, får du ei belønning. Elles ha gjerne delmål. F.eks. at du skal rydda/systematisera i kapittel y, deretter gir du deg lov til å ta eit kvarter på KG/vaska noko (som av ein eller annan grunn alltid er kjempespennande mens ein sit med oppgaver :fnise: )/gå ein liten tur ut (frisk luft hjelper veldig!), så er det rydding/systematisering i kapittel z som står for tur, osv.

Eg føler virkelig veldig med deg. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:troest:

Prøv å setja deg visse mål for kvar dag. F.eks. ferdig med kapittelet om x i løpet av dei to neste dagane. Når du er ferdig med målet, får du ei belønning. Elles ha gjerne delmål. F.eks. at du skal rydda/systematisera i kapittel y, deretter gir du deg lov til å ta eit kvarter på KG/vaska noko (som av ein eller annan grunn alltid er kjempespennande mens ein sit med oppgaver :fnise: )/gå ein liten tur ut (frisk luft hjelper veldig!), så er det rydding/systematisering i kapittel z som står for tur, osv.

Eg føler virkelig veldig med deg. :kose:

Tusen takk Dreia :klemmer: Tror pergoen forvirrer hele greia, tåler ikke at noen sier bø til meg uten at jeg gråter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Dreia :klemmer: Tror pergoen forvirrer hele greia, tåler ikke at noen sier bø til meg uten at jeg gråter :fnise:

:fnise:

Det kan vel godt tenkjast at det er ein salig blanding pergo og studiestress. Snart er du ferdig med studiene. Då kan du berre nyta sommaren. :nigo: Gled deg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Det kan vel godt tenkjast at det er ein salig blanding pergo og studiestress. Snart er du ferdig med studiene. Då kan du berre nyta sommaren. :nigo: Gled deg!

Ja ikke bare studiestress men jobbstress også, å jobbe 80-90 % oppe i det hele har var ikke lurt :(

Snbart sommer :bolledeig: Da kan jeg kose meg hver dag etter jobb, aldri MÅTTE lese eller skrive noe :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Det var mange gode tips fra dreia der! :jepp:

Håper virkelig du får det til! Jeg er sikker på at det kan gå :tommelopp:

Stooor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestilt biletter til Bergen i august :strix: Skal på konsert + ha en romantisk weekend med min mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snbart sommer :bolledeig: Da kan jeg kose meg hver dag etter jobb, aldri MÅTTE lese eller skrive noe :strix:

Det er virkelig herlig! Eg savnar faktisk ikkje studietilværelsen - for meg var det berre altfor slitsomt å ha lesepresset hengande over seg heile tida. Men eg savnar litt å læra alle tinga, då. :sjenert: Kunne veldig gjerne tenkt meg eit studium fritt for eksamenar og oppgaveinnleveringar. :jepp:

Håper virkelig du får det til! Jeg er sikker på at det kan gå :tommelopp:

:Nikke: Klarte eg det, klarer du det, om du berre bestemmer deg for det. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt biletter til Bergen i august :strix: Skal på konsert + ha en romantisk weekend med min mann :)

Så herlig Gossip :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig herlig! Eg savnar faktisk ikkje studietilværelsen - for meg var det berre altfor slitsomt å ha lesepresset hengande over seg heile tida. Men eg savnar litt å læra alle tinga, då. :sjenert: Kunne veldig gjerne tenkt meg eit studium fritt for eksamenar og oppgaveinnleveringar. :jepp:

:Nikke: Klarte eg det, klarer du det, om du berre bestemmer deg for det. :tommelsmil:

På kurs lærer man ting uten å måtte avlegge eksamen :fnise:

Så herlig Gossip :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med romantisk weekend. Det planlegger mannen og eg også. Når me endelig kan begynna å prøva igjen, har me lyst på ei rolig og romantisk helg på hotell i PP1. Gleder meg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med romantisk weekend. Det planlegger mannen og eg også. Når me endelig kan begynna å prøva igjen, har me lyst på ei rolig og romantisk helg på hotell i PP1. Gleder meg! :nigo:

Vet ikke hvordan vi ligger an i syklusen da men, jaja, koselig blir det uansett :hoppe: Regner med det blir mye kjentsfolk der fra bygda mi, den helga pga konserten.

Forstår godt dere vil ha en nydelig helg når dere endelig blir prøvere igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Golden Girl

Så gøy med konsert da!! :hoppe: Og romantisk helg hørtes ikke helt dumt ut det heller... :ler:

Lykke til med eksamensinnspurt - og ha en fiiin helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet stkt dårlig i dag, bare litt her og litt der :sukk: Lurer på hvordan denne dagen skal gå, ikek fikk jeg tempet heller da :(

Knøttet: Vi skal på Alan Jackson :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hører heller egentlig ikke på han nå da :fnise: Men i hele ungdomsskolen hørte jeg hvertfal på han :skratte: Hørte nå at mange fra bygda også skal opp, er jo typisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig! :hoppe: Deilig å ha sånne ting å glede seg til.

Håper du har en fin dag. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...