dreia Skrevet 20. mai 2009 #1581 Del Skrevet 20. mai 2009 Skal leveres på fredag i neste uke. Gjenstår alt for mye Hele drøftning delen, rydding og systematisering og avsluttning Prøv å setja deg visse mål for kvar dag. F.eks. ferdig med kapittelet om x i løpet av dei to neste dagane. Når du er ferdig med målet, får du ei belønning. Elles ha gjerne delmål. F.eks. at du skal rydda/systematisera i kapittel y, deretter gir du deg lov til å ta eit kvarter på KG/vaska noko (som av ein eller annan grunn alltid er kjempespennande mens ein sit med oppgaver )/gå ein liten tur ut (frisk luft hjelper veldig!), så er det rydding/systematisering i kapittel z som står for tur, osv. Eg føler virkelig veldig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #1582 Del Skrevet 20. mai 2009 Prøv å setja deg visse mål for kvar dag. F.eks. ferdig med kapittelet om x i løpet av dei to neste dagane. Når du er ferdig med målet, får du ei belønning. Elles ha gjerne delmål. F.eks. at du skal rydda/systematisera i kapittel y, deretter gir du deg lov til å ta eit kvarter på KG/vaska noko (som av ein eller annan grunn alltid er kjempespennande mens ein sit med oppgaver )/gå ein liten tur ut (frisk luft hjelper veldig!), så er det rydding/systematisering i kapittel z som står for tur, osv. Eg føler virkelig veldig med deg. Tusen takk Dreia Tror pergoen forvirrer hele greia, tåler ikke at noen sier bø til meg uten at jeg gråter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. mai 2009 #1583 Del Skrevet 20. mai 2009 Tusen takk Dreia Tror pergoen forvirrer hele greia, tåler ikke at noen sier bø til meg uten at jeg gråter Det kan vel godt tenkjast at det er ein salig blanding pergo og studiestress. Snart er du ferdig med studiene. Då kan du berre nyta sommaren. Gled deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. mai 2009 #1584 Del Skrevet 20. mai 2009 Innom med en god Se at Dreia har kommet med mange gode råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #1585 Del Skrevet 20. mai 2009 Det kan vel godt tenkjast at det er ein salig blanding pergo og studiestress. Snart er du ferdig med studiene. Då kan du berre nyta sommaren. Gled deg! Ja ikke bare studiestress men jobbstress også, å jobbe 80-90 % oppe i det hele har var ikke lurt Snbart sommer Da kan jeg kose meg hver dag etter jobb, aldri MÅTTE lese eller skrive noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 20. mai 2009 #1586 Del Skrevet 20. mai 2009 Det var mange gode tips fra dreia der! Håper virkelig du får det til! Jeg er sikker på at det kan gå Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #1587 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har bestilt biletter til Bergen i august Skal på konsert + ha en romantisk weekend med min mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. mai 2009 #1588 Del Skrevet 20. mai 2009 Snbart sommer Da kan jeg kose meg hver dag etter jobb, aldri MÅTTE lese eller skrive noe Det er virkelig herlig! Eg savnar faktisk ikkje studietilværelsen - for meg var det berre altfor slitsomt å ha lesepresset hengande over seg heile tida. Men eg savnar litt å læra alle tinga, då. Kunne veldig gjerne tenkt meg eit studium fritt for eksamenar og oppgaveinnleveringar. Håper virkelig du får det til! Jeg er sikker på at det kan gå Klarte eg det, klarer du det, om du berre bestemmer deg for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. mai 2009 #1589 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har bestilt biletter til Bergen i august Skal på konsert + ha en romantisk weekend med min mann Så herlig Gossip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 20. mai 2009 #1590 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har bestilt biletter til Bergen i august Skal på konsert + ha en romantisk weekend med min mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #1591 Del Skrevet 20. mai 2009 Det er virkelig herlig! Eg savnar faktisk ikkje studietilværelsen - for meg var det berre altfor slitsomt å ha lesepresset hengande over seg heile tida. Men eg savnar litt å læra alle tinga, då. Kunne veldig gjerne tenkt meg eit studium fritt for eksamenar og oppgaveinnleveringar. Klarte eg det, klarer du det, om du berre bestemmer deg for det. På kurs lærer man ting uten å måtte avlegge eksamen Så herlig Gossip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. mai 2009 #1592 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har bestilt biletter til Bergen i august Skal på konsert + ha en romantisk weekend med min mann Så herlig med romantisk weekend. Det planlegger mannen og eg også. Når me endelig kan begynna å prøva igjen, har me lyst på ei rolig og romantisk helg på hotell i PP1. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #1593 Del Skrevet 20. mai 2009 Så herlig med romantisk weekend. Det planlegger mannen og eg også. Når me endelig kan begynna å prøva igjen, har me lyst på ei rolig og romantisk helg på hotell i PP1. Gleder meg! Vet ikke hvordan vi ligger an i syklusen da men, jaja, koselig blir det uansett Regner med det blir mye kjentsfolk der fra bygda mi, den helga pga konserten. Forstår godt dere vil ha en nydelig helg når dere endelig blir prøvere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 20. mai 2009 #1594 Del Skrevet 20. mai 2009 Så gøy med konsert da!! Og romantisk helg hørtes ikke helt dumt ut det heller... Lykke til med eksamensinnspurt - og ha en fiiin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. mai 2009 #1595 Del Skrevet 21. mai 2009 for Bergenstur! Hvilken konsert skal dere på? Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #1596 Del Skrevet 21. mai 2009 Sovet stkt dårlig i dag, bare litt her og litt der Lurer på hvordan denne dagen skal gå, ikek fikk jeg tempet heller da Knøttet: Vi skal på Alan Jackson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 21. mai 2009 #1597 Del Skrevet 21. mai 2009 Knøttet: Vi skal på Alan Jackson Jeg vil å. Hørte masse på han tidligere, kunne vel nesten alle sangene Håper det blir bra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #1598 Del Skrevet 21. mai 2009 Hører heller egentlig ikke på han nå da Men i hele ungdomsskolen hørte jeg hvertfal på han Hørte nå at mange fra bygda også skal opp, er jo typisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 21. mai 2009 #1599 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg har bestilt biletter til Bergen i august Skal på konsert + ha en romantisk weekend med min mann Åh, så herlig! Deilig å ha sånne ting å glede seg til. Håper du har en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 21. mai 2009 #1600 Del Skrevet 21. mai 2009 Ønsker deg en fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå