Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #21 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg føler jeg er litt i samme situasjon her. Grunnen min er vel at jeg ikke har brydd meg om det og vært opptatt av andre ting, spesielt ved ungdomsskolen og til en viss grad på videregående. Men på universitet tenkte jeg litt mer over det at jeg ikke har hatt sex ennå. Hva tenker den framtidige jenta mi om at jeg er jomfru, spesielt hvis hu har hatt mange menn. I mitt tilfelle har jeg da lyst på ei jente som er jomfru, men trur det er noe vanskelig å finne. Hva mener dere er positivt og negativt ved å være jomfru? At du har spart deg til den rette kan sikkert være bra, dersom det viser seg å være den rette da... Men hva med å ha litt erfaring og fått prøvd litt forskjellige jenter, bli litt bedre og sikrere på seg selv. Er sex kun ment for en person? Eller er det noe som skal "deles", har intrykk av det siste i disse tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gus Skrevet 8. september 2008 #22 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg er skeptisk til damer som ikke har pult rundt en periode av livet. Grunnen er at jeg har sett altfor mange eksempler på at de da vil ta igjen det forsømte senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Simen Skrevet 8. september 2008 #23 Del Skrevet 8. september 2008 Slapp av, han får nok snart pult litt skjønner du. Det er uansett oppskrytt blant kameratene og han blir møkklei det, slik som jeg. Kjedelig å få samma dåsa uke etter uke og år etter år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mann23 Skrevet 10. september 2008 #24 Del Skrevet 10. september 2008 Dere vennene kan jo ta et spleiselag på en hore eller "eskortepike" som det heter på fint (ja det er et seriøst forslag). Eller dere kan be han om å fikse det selv. Finnes mange gode nettressurser for dette for tiden (kjedsomhet i kompisgjengen fører til ekstrem googling ) søk på eskorte på google du, så kan du velge å vrake i jenter til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #25 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg ville kanskje reagert litt om han hadde _sagt_ han var jomfru, fordi jeg mener han ikke trenger gjøre noe stort poeng utav det (dessuten har jeg litt dårlig erfaring med folk som kommer med diverse "sjokkerende" uttalelser på et tidlig tidspunkt, noen ganger tror jeg det er for å få bekreftet sin livsholdning mer enn at de har et avslappet og sunt forhold til det de sier). Det viktigste er at han virker snill og "normal" i relasjonen; ikke stakkarslig eller desperat som jeg dessverre har sett noen gutter bli om de ikke lykkes over tid. Ellers synes jeg ikke det er så viktig, det er jo litt uvanlig å være jomfru i den alderen, samtidig finnes det jo endel som ikke har hatt langvarige forhold innen den tid og som kan mangle mye av den erfaringen som faktisk er viktigere enn det å ha ligget med noen. Så man vil kanskje kunne oppleve at man er på litt ulike plan om den ene har endel erfaring fra forhold, mens den andre ikke har det - samtidig spiller jo modenhet og hvordan man er i andre relasjoner inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #26 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg synes egentlig det er litt oppsiktsvekkende at det er som mange som vil mene noe om andres valg eller ikke-valg av sengepartnere jeg da. Hva har dere med det egentlig? Det er vel hver person sin egen business. Jeg for min del bryr meg ikke om antall partnere, enten det er null eller femti, det som har noe å si er innstillingen og modenheten til vedkommende, hva slags tanker h*n har om sex og nærhet, og om alt annet i livet, sånn generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 11. september 2008 #27 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg er skeptisk til damer som ikke har pult rundt en periode av livet. Grunnen er at jeg har sett altfor mange eksempler på at de da vil ta igjen det forsømte senere. Jeg blomstret sent, og har oppført meg bra på tross av, siden. Jeg ville vente på den rette, om det var en smart greie er ikke nødvendigvis sikkert, men sånn var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gus Skrevet 11. september 2008 #28 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg blomstret sent, og har oppført meg bra på tross av, siden. Men du vet jo at jeg er skeptisk til deg. Selv om man er 30+ er det ikke for sent å ta igjen det forsømte. En damebekjent var ugly betty til langt opp i 30-årene. Etter to graviditeter begynte hun å trene knallhardt i noen år, tok en puppejobb og fylte opp garderoben ved hjelp av mannens lommebok. Hun ble rett og slett hot. Så i en alder av 40- lekte hun seg med 10 år yngre menn i to lykkelige år inntil mannen kneppet igjen lommeboken, tok seg av barna og satte henne på dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #29 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg hadde brutt kontakten tvert. Er dette ironi? Hvis ikke er det utrolig lite gjennomtenkt. Sende en fyr på dør fordi han er jomfru? Tror du virkelig han blir bedre for deg om han f.eks. drikker seg dritings og knuller ett par damer i fylla en lørdagsnatt? Da vil han jo ikke være jomfru lenger... (Tror jeg må slutte å lese på KG. Enten går ironien over hodet på meg, eller så er folk her mindre intelligente enn ellers i samfunnet...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nytaxi Skrevet 12. september 2008 #30 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg hadde blitt redd om en 28-åring fortalte meg at hun var jomfru. Det er liksom noe som ikke stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hmmm_* Skrevet 12. september 2008 #31 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg hadde blitt redd om en 28-åring fortalte meg at hun var jomfru. Det er liksom noe som ikke stemmer. Hva stemmer ikke? Nærmer meg 29 og er jomfru teknisk forstand (ikke gjennomført samleie). Betyr ikke at jeg ligger med hendene foldet over dyna hver kveld, eller at jeg ikke har sett en erigert penis... Har vært singel i over 10 år, med kun noen få flørter/dater. Er ikke typen til å ha ons, eller "fucking good friends", og har ønsket å vente med samleie til det har føltes riktig.... Skal mye til før jeg faller for noen/forelsker meg, og blir ekstra vanskelig når det ikke blir gjengjeldt. Jeg har også slitt mye med dårlig selvtillitt/lav selvfølelse og overvekt. Men er ei oppegående jente, engasjert, fornuftig, positiv, reflektert og snill. Kan ikke se at det er noe som ikke stemmer, bortsett fra at jeg har vært lenge singel. ?? Eller? Etter å ha lest noen svar her, så begynner jeg å lure på om jeg burde "bekymre" meg mer for dette enn det jeg gjør. Jeg håper at den dagen kommer hvor jeg finner en herlig mann som vil dele fremtiden med meg. Og at det absolutt ikke vil være noe problem at jeg (eller han) er jomfru. Uansett må man utforske og oppleve dette sammen (det som fungerte på ex'en vil nødvendigvis ikke fungere på nåværende kjæreste, ergo rykker begge tilbake til start..). Hmm... Jeg er kanskje litt unormal, men skal jeg måtte føle det som et problem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #32 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg vil heller ha en jomfru enn en som har ligget med halve byn, for å si det sånn. Om man vet man er én av femti føler man seg ikke særlig spesiell. Og når han har rotet med så mange, hvordan vet jeg da at jeg er noe annet enn et av disse mange liggene? I tillegg til at jeg ville fått angst med tanke på hvor mange han hadde å sammenligne meg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 12. september 2008 #33 Del Skrevet 12. september 2008 Dere vennene kan jo ta et spleiselag på en hore eller "eskortepike" som det heter på fint (ja det er et seriøst forslag). Eller dere kan be han om å fikse det selv. Finnes mange gode nettressurser for dette for tiden (kjedsomhet i kompisgjengen fører til ekstrem googling ) søk på eskorte på google du, så kan du velge å vrake i jenter til han. Du er seriøs, altså? Mm, ja det er jo virkelig veien å gå om man vil lære bort respekt for kvinner. Ellers er da 28 ingen alder. Jeg ville vært mer skeptisk om han var 50 og hadde levd et liv i nærheten av andre mennesker. Men om jeg var singel og traff en 28 år gammel jomfru, ville jeg ikke ha heftet meg ved det om kjemien ellers var der. En jomfru er langt å foretrekke over en casanova. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #34 Del Skrevet 12. september 2008 En jomfru er langt å foretrekke over en casanova. Hvor er logikken i den prioriteringen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 12. september 2008 #35 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg hadde lurt litt...men jeg er vandt med at de fleste har hatt sex når de er i alt fra 12-16 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 12. september 2008 #36 Del Skrevet 12. september 2008 Hvor er logikken i den prioriteringen? Jeg er såpass sjalu av meg, at jeg helst vil slippe å tenke på hans mange tidligere erobringer. En personlig preferanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 12. september 2008 #37 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg hadde lurt litt...men jeg er vandt med at de fleste har hatt sex når de er i alt fra 12-16 år. Jeg er rimelig sikker på at du kjenner noen som var eldre enn 16 da de debuterte også. Samtlige -med unntak av en- av mine venninner på den tiden var over 16 og det var ikke uvanlig å bli 18-19 heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ulla_* Skrevet 12. september 2008 #38 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg foretrekker menn som vet hva sex er. Det er en modningssak, synes jeg. Iallefall har det vært det i mitt tilfelle. For å slippe seg løs og få selvtillit, samt å bli kjent med preferansene sine det nødvendig å kysse noen frosker først. Det er også den eneste muligheten for å vite at gresset ikke er noe grønnere på den andre sida. Hvis jeg hadde blitt sammen med en jomfrugutt, hadde jeg vært redd for at han ikke var bestemt nok i senga. At han ikke hadde våget å si hva han likte, og tok til takke med middelmådig sex uten å gi beskjed dersom kjemien ikke stemte for hans del. Men på en annen side hadde det vært veldig gøy å lære han opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #39 Del Skrevet 12. september 2008 hvor kan jeg finne denne mannen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2008 #40 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg kjenner tre menn som har vært godt voksne (25-35) før de har debutert. Eneste fellestrekket er at de er gjennomtenkte menn, med ulike grader av sjenanse/sosial angst. Utseendemessig er de mellom normalt pen, til modellutseende. Så for meg er ikke en sen debut negativt i seg selv, men jeg kommer til å legge en eventuell sen debut i boksen for ting som jeg har i bakhodet, for å være obs på om det er for stor grad av sosial angst til at det kan fungere i lengden. Men heller en jomfru enn noen som klarer skille mellom sex og kjærliget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå