Gå til innhold

Singel, 28 år og jomfru

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

En venn av meg sliter med å få kontakt med jenter, han blir som oftest sett på som bare en venn dersom han kommer seg "nær" noen i det hele tatt..

Han har prøvd seg litt på nettsjekking, men tror nesten han er for snill/tålmodig til at noen skal fatte interesse.

Det jeg lurer på er om du hadde "støtt" på han på nettet, f.eks på en sjekkeside, om du ville skygget banen dersom han hadde sagt at han var jomfru? Skal sies at mye av grunnen til at han er jomfru er fordi han ikke vil at det skal være ei tilfeldig han skal ha første gang...

Så hva slags reaksjon ville du fått, og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sånne menn eg likar, for eg er akkurat slik sjølv! :) Snill og grei, og hadde ikkje sex med nokon før eg var ganske gammal, fordi eg ville venta til eg møtte ein mann eg fekk ordentlige følelsar for. Så denne vennen din må absolutt ikkje gi opp å finna den store kjærligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn av meg sliter med å få kontakt med jenter, han blir som oftest sett på som bare en venn dersom han kommer seg "nær" noen i det hele tatt..

Han har prøvd seg litt på nettsjekking, men tror nesten han er for snill/tålmodig til at noen skal fatte interesse.

Det jeg lurer på er om du hadde "støtt" på han på nettet, f.eks på en sjekkeside, om du ville skygget banen dersom han hadde sagt at han var jomfru? Skal sies at mye av grunnen til at han er jomfru er fordi han ikke vil at det skal være ei tilfeldig han skal ha første gang...

Så hva slags reaksjon ville du fått, og hvorfor?

Skulle gjerne, aller helst, ønske at mannen i mitt liv var jomfru (som meg) da vi traff hverandre. Det hadde gjort mitt liv mye enklere å leve, jeg har svært vanskelig for å forholde meg til at han har hatt sex før meg, men jeg kjente faktisk ikke denne siden av meg selv før jeg faktisk elsket han og hadde sex med han.

Men finnes jeg, så finnes det nok andre der ute også som ikke har noe i mot jomfruelige menn (tvert i mot)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peachbud
Det er sånne menn eg likar, for eg er akkurat slik sjølv! :) Snill og grei, og hadde ikkje sex med nokon før eg var ganske gammal, fordi eg ville venta til eg møtte ein mann eg fekk ordentlige følelsar for. Så denne vennen din må absolutt ikkje gi opp å finna den store kjærligheten!

Synd du er opptatt. Jeg tror en som het Ananas, som var her før, hadde vært noe for deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg hadde nok skygget banen. De fleste jenter vil ikke ha en jomfru på 28. Men det finnes heldigvis noen unntak, som denne tråden viser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde brutt kontakten tvert. vil heller ha en mann som har hatt 50 sexpartnere før meg enn en jomfru, så lenge han er sykdomsfri er han jo veldig erfaren :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville styrt unna - det er sannsynligvis mange mentale issues med en jomfru på 28 år. Vedkommende vil nok ha problemer med nærhet, ha dårlig selvtillit, være unormalt stygg eller lignende. Om du føler du kan takle det, så er det jo derimot bare å kjøre på. La deg imidlertid ikke innbille deg selv om noen er jomfru i en alder av 28 uten grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan jo alltids skaffe seg en thaidame, de er jo ikke så nøye med slikt.

Jeg er helt sikker på at det også er mange norske jenter som verdsetter hans kvaliteter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke ha mentale problemer, som noen over her sier, bare fordi man er jomfru i en alder av 30+/-

Har selv en kompis som alle jenter kaster seg over, alle vil ha han, en er fremgangsrik, god ökonomi, kjekk, driver med ekstremsport ... men han er også jomfru. Og kun jomfru fordi han selv velger det. Han vil ikke gi seg hen til hvem som helst rett og slett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes egentlig at media er litt kjønnsdiskrimerende. De fokuserer jo en god del på kravstore og bortskjemte kvinner, men ingenting på kravstore og bortskjemte menn. I Henhold til det siste innlegget her. I RL kjenner jeg faktisk langt flere kravstore menn enn kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_caskr_*

Hadde jeg ventet på "den rette", hadde jeg vært 29 før jeg mistet jomfrudommen. Og sluppet en masse dårlig ræl. Det er ikke noe galt med en som venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt med å vente, men jeg synes det kan være noe galt å ha tullete høye forventninger til livet generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_caskr_*
Det er ikke noe galt med å vente, men jeg synes det kan være noe galt å ha tullete høye forventninger til livet generelt.

Det er jeg generelt sett enig i, men det er ikke sikkert det er derfor mannen på 28 år venter. Kjæresten min var jomfru til han var 32, og ekspartnerne hans var mildt sagt ikke noe å henge på juletreet. *slem i dag*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også jomfru, og veldig glad for det...har bestemt meg for å vente til jeg gifter meg. slippe slike trasige opplevelser som man hører om hele tiden. det skal bare være en spessiel for meg:)og jeg for han forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Tvert imot! Skulle ønske det var flere sånne menn, - og ikke minst det at menn og folk generelt snart kan skjønne at det ikke er positivt å ha flest mulig ligg på samvittigheten.

Syns forøvrig det er ganske drøyt av enkelte å trekke konklusjoner om at folk som er 28 år og jomfru sikkert er unormalt stygge. Det kan være mange grunner til at man ikke har hatt sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...