Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2003 #1 Del Skrevet 5. juni 2003 For dere som har meldt avgang fra KG, men som kommer igjen som gjest senere for å forklare bortgangen eller oppfordre andre om å ikke skrive om de, bør ikke i hele tatt melde sin avgang. Hvis en ikke vil at andre skal spekulere rundt ens avgang, så gå stille og rolig vekk og ikke svar med "navn gjest" for så å fortsette debattene slik. Ikke for å kritisere noen, men bare et lite tips for de som ikke ønsker spekulasjoner :blunke: . Folk glemmer fortere enn en tror..... :D Skjønner at noen ønsker å holde kontakt med gamle brukere, men gjør et oppgjør før og evt, hold kontakt på andre måter. Nå ønsker jeg ingen vekk herfra, og ønsker at alle brukere forblir. Så til de som har valgt å dra: Lykke til videre og håper dere stikker innom som ny reg.bruker. Klem fra Merete :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 5. juni 2003 #2 Del Skrevet 5. juni 2003 Nå synes jeg moderator skal slette tråder som dukker opp med innhold som hele tiden skal fortelle andre hvordan de skal oppføre seg her på kg. SKAL VI ALDRI BLI FERDIG MED DETTE!!!!!!! :x Dette kunne du sagt i en annen tråd(som det er titalls av her på kg) om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2003 #3 Del Skrevet 5. juni 2003 Dette kunne du sagt i en annen tråd(som det er titalls av her på kg) om For det første har ikke du noe med hvor jeg velger å skrive dette, og for det andre er det slike som deg, med slike kommentarer som gjør KG til et surt sted. Hold dere for gode til å komme med sarkasme til en tråd som var vennlig ment!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 5. juni 2003 #4 Del Skrevet 5. juni 2003 Vil støtte Merete i dette innlegget. Ja jeg forstod at det var vennlig ment. Ikke bry deg om det, vi andre skjønte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå