Gjest Gjest_bare meg_* Skrevet 17. september 2008 #41 Del Skrevet 17. september 2008 noen liker dattra osv.... jeg er kvinne på 33. en mann jeg ikke kjenner godt, men omgås av og til har en utrolig tiltrekningkraft på meg. rett og slett utrolig god kjemi. jeg kunne lett falt for ham. han er noen og femti. møtte en mann på byen som er mye yngre og vi hadde en svært hyggelig kveld. masse kjemi og ble ekstremt tiltrukket av hverandre. etter en stund fant jeg ut at dette var sønnen hans , og jeg må bare innrømme at jeg kunne falt for dem begge. pinlig, flaut og kanskje for noen litt ekkelt å høre, men mitt poeng: alder ikke viktig så lenge kjemien stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artloff Skrevet 18. september 2008 #42 Del Skrevet 18. september 2008 Mange interessante meninger her, og det er bra! Det som kanskje preger mitt syn litt, og det innrømmer jeg gjerne, er at jeg har fått tilnærmet delt omsorg for min lille datter på 6 år. Hun er min øyensten, og det er sikkert også med på å gjøre meg "ung" - både i sjel og sinn, men det er veldig vanskelig å finne single kvinner på min alder som ikke har voksne barn. Nei, livet er ingen dans på roser, men håper jo at brikkene faller på plass igjen etterhvert - både meg og min lille prinsesse fortjener det! Heldig er du som har en prinsesse som holder deg ung! Er selv registrert på match og har på følelsen at det er menn som har kommet i 40 års krisa, som vil ha dame som er mye yngre en dem, som de kan få barn med eller evt. få kull nr 2 med. For å holde seg ung . Hvis kjemien stemmer er hverken barn eller alder noen hindring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå