Gjest singel Skrevet 2. september 2008 #1 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg har bedt en på kaffe i kveld. Han har vært hos meg en gang før før noen måneder siden. Etter det har vi chattet mye og funnet en god tone. Nå kommer han altså på kaffe igjen, og jeg er spent. Det jeg lurer på er om noen har tips til hva jeg skal finne på til han kommer? Han er jo bedt på kaffe, så kaffe blir det. Men skal jeg gjøre litt mer ut av det? Altså, dette blir ingen romatisk middag med stearinlys, men kanskje det hadde vært fint å gjort LITT mer ut av det? Det er bare det, at jeg aner ikke hva og jeg er ikke så god på å finne ut sånt, hehe. Jeg vil nødig gjøre noe som virker for voldsomt heller. Det er tross alt andre gangen vi sees irl. Jeg ønsker så veldig at det kan bli bra. Er det noe som kan funke som gir litt positivt inntrykk på han? Ja, utenom å være seg selv og lage kaffen jeg har lovet da selvfølgelig. Forslag anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pokahonta Skrevet 2. september 2008 #2 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg har bedt en på kaffe i kveld. Han har vært hos meg en gang før før noen måneder siden. Etter det har vi chattet mye og funnet en god tone. Nå kommer han altså på kaffe igjen, og jeg er spent. Det jeg lurer på er om noen har tips til hva jeg skal finne på til han kommer? Han er jo bedt på kaffe, så kaffe blir det. Men skal jeg gjøre litt mer ut av det? Altså, dette blir ingen romatisk middag med stearinlys, men kanskje det hadde vært fint å gjort LITT mer ut av det? Det er bare det, at jeg aner ikke hva og jeg er ikke så god på å finne ut sånt, hehe. Jeg vil nødig gjøre noe som virker for voldsomt heller. Det er tross alt andre gangen vi sees irl. Jeg ønsker så veldig at det kan bli bra. Er det noe som kan funke som gir litt positivt inntrykk på han? Ja, utenom å være seg selv og lage kaffen jeg har lovet da selvfølgelig. Forslag anyone? Litt konjak eller vin til kaffen? Være deg selv! Ellers masse lykke til uansett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 2. september 2008 #3 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel Skrevet 2. september 2008 #4 Del Skrevet 2. september 2008 Han kjører, så jeg må nok utelate sterkere drikkevarer. Hmmm... har druer og Smash. jeg kan servere det og så får vi se hvordan det går. Ellers er han jo kjent for sine vafler, men jeg har ikke det som skal til. Kanskje vi kan ta det neste gang Ja ja, det viktigste er jo MEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #5 Del Skrevet 2. september 2008 JA! Det viktigste er deg Go for it girl - og fortell oss for all del alt etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå