Gjest TS Skrevet 2. september 2008 #1 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg er en jente på 19 år som nå driver å flørter litt med en fyr på jobben. Vi har hatt sex etter en fuktig kveld på byen og koser/flørter/kysser litt ellers når vi møtes ute og lignende. På jobb er det litt flørting, men ikke noen store greier, og i fritiden treffes vi av og til på msn, han tar alltid kontakt når jeg er pålogget og virker interessert i å snakke med meg. Det virker som om han liker meg, iallefall som venn. Men har vi egentlig noe på gang? Jeg mener ikke om vi holder på å bli sammen eller noe, men om det kan være noe der i det hele tatt eller om jeg bare burde trekk emeg tilbake for å unngå å bli såret? Kan ikkje hjelpe for at jeg begynner å bli ganske betatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 2. september 2008 #2 Del Skrevet 2. september 2008 Ja, virker som at dere har noe på gang ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virvelvind Skrevet 2. september 2008 #3 Del Skrevet 2. september 2008 Tja, jeg vil gjerne go two thumbs up, men tar han bare intiativ når han er full? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaYdReAm Skrevet 2. september 2008 #4 Del Skrevet 2. september 2008 neste gang dere snakker på msn, foreslå å møtes i edru tilstand? da er det nok lettere å tolke om han er interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 2. september 2008 #5 Del Skrevet 2. september 2008 Han flørter mest tydelig i fylla, men han flørter også med andre da (det gjør forsåvidt jeg også), men det er alltid meg han ender opp med å kose med utover natten. Uff, jeg vet ikke, kanskje han ikke flørter med meg når han er edru i det hele tatt, kan hende det er bare jeg som ser det jeg vil se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaYdReAm Skrevet 2. september 2008 #6 Del Skrevet 2. september 2008 hm jeg ville alikevell ha prøvd å møttes i edru tilstand. hvis du finner ut at du bare ser det du vil se, så er det lettere å komme seg videre. med mindre du ikke vil ha mer enn bare litt kos på fest:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå