Sandman Skrevet 4. juni 2003 #1 Del Skrevet 4. juni 2003 Tråden "Minnie" som du stengte med et tungt sukk... , avsporet litt riktignok, men den var da ganske ufarlig...? Er det ikke bra at folk ikke en gang gidder å diskutere Minnie i en tråd som til og med bærer hennes navn...? Da må vi da ha kommet et godt stykke på vei...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 4. juni 2003 #2 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg sukker og stenger tråder fordi dere andri kan bli ferdige med dette tullet. Hele forumet lider under det, og vi kan komme til å miste det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. juni 2003 #3 Del Skrevet 4. juni 2003 Sandman jeg ber deg, ikke fortsett du også.... mens alt dette bråket startet var du på ferie og da er det dumt av deg å spinne oppunder dette enda mer når du ikke engang var med da det stormet som værst her.... Hege må være nærmest utslitt nå! Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 4. juni 2003 #4 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg sitter her med tårer i øynene og holder på å gi opp. Noen få brukere dreper forumet fordi de ikke kan grave ned denne krangelen og gå videre. Jeg er lei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 4. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 4. juni 2003 Minner om at mitt bidrag ikke handlet om Minnie, men en avsporing om Oscar den annen... jeg syns underholdningsverdien i tråden hevet seg etter waco's lille innhopp om slagertekster... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. juni 2003 #6 Del Skrevet 4. juni 2003 Minner om at mitt bidrag ikke handlet om Minnie, men en avsporing om Oscar den annen... jeg syns underholdningsverdien i tråden hevet seg etter waco's lille innhopp om slagertekster... Sandman- du skjønner hva jeg mener! Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 4. juni 2003 #7 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg gir ikke klemmer i utrengsmål, men Hege; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 4. juni 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg sitter her med tårer i øynene og holder på å gi opp. Noen få brukere dreper forumet fordi de ikke kan grave ned denne krangelen og gå videre. Jeg er lei.. Jeg tror jeg må være utstyrt med en viss empati, for jeg fornemmer veldig sterkt at Hege opplever det som skjer her som veldig vanskelig. Dette var et mye sterkere og mer personlig virkemiddel, Hege, enn all verdens stengte tråder. Men...det kan blåse sabla hardt på toppene i blant, og jeg tror kranglingen her inne også i framtiden vil gå litt i bølger, slik det ser ut til å gjøre. Du har vel gode dager på jobben og, Hege? Lykke til, hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. juni 2003 #9 Del Skrevet 4. juni 2003 Vi kan vel bare forestille oss hva slags meldinger som Hege mottar via e- post og PM som ingen av oss kan ta del i. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 4. juni 2003 #10 Del Skrevet 4. juni 2003 Hvis det kan være en trøst, Hege, så har du ihvertfall en bruker her som ikke lider under dette. Jeg er totalt likegyldig; helt blåst ren for all interresse for enhver tråd som omhandler brukere ved navn som ikke skal nevnes :blunke: Leser dem ikke, rett og slett. Tror sikkert det finnes flere her inne som er her av helt andre årsaker enn enkeltes ekstreme behov for blest. La dem slite ut hverandre, sier nå jeg. Det ser bare tåpelig ut. Mitt inntrykk er at finnes en drøss brukere her som synes dette er et ok sted å bare ql'en i. Kose seg litt, la tankene sveve litt i, le litt, lære litt. Skrive litt, diskutere litt, bryne seg litt kanskje, i det store og hele bare la resten av verden seile litt sin egen sjø. Sorterer glatt bort uinterressante persondebatter, med mindre de har en snev av noe spennende i seg da :blunke: Et fåtall av dem har det. Synes nå jeg da. *strekker armene gooodt ut og ql'ern* Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flo* Skrevet 4. juni 2003 #11 Del Skrevet 4. juni 2003 Synes du var slem som stengte Minnie-tråden! :fy: For første gang på lenge har jeg lest noe som faktisk fikk meg til å dra på smilebåndene. Ellers er det jo bare krangel og fanskap her for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå