Kreps Skrevet 4. juni 2003 #1 Del Skrevet 4. juni 2003 Kan du komme ut av skallet ditt om svare på det som folk spør om, du som har så "god" folkskikk burde jo vite at det er ren høfflighet. Du kommer med kommentarer og når folk svarer trekker du deg fortere enn lynet ut av diskusjonene. . ER det noe rart folk reagerer? :evil: måtte bare ha det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojobing Skrevet 4. juni 2003 #2 Del Skrevet 4. juni 2003 Kreps.. legg av.. vær så snill.. :smilejenta: vi skjønner at du er lei deg fordi Lotta har droppa ut, men vær så snill å dropp disse Minnie-angrepene litt nå... vi andre blir sååå leiiiiii nyt sommeren :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 4. juni 2003 #3 Del Skrevet 4. juni 2003 Kreps.. legg av.. vær så snill.. :smilejenta: vi skjønner at du er lei deg fordi Lotta har droppa ut, men vær så snill å dropp disse Minnie-angrepene litt nå... vi andre blir sååå leiiiiii nyt sommeren :D Ser du? Det er mange som er lei... :-? Ønsker alle en strålende dag. Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. juni 2003 #4 Del Skrevet 4. juni 2003 diggelo diggelei alle tittar på meeei... når jag går i mine gyllna skoooo ooo ohoho... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojobing Skrevet 4. juni 2003 #5 Del Skrevet 4. juni 2003 diggelo diggelei alle tittar på meeei... når jag går i mine gyllna skoooo ooo ohoho... ta "sommartider" også, da waco... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. juni 2003 #6 Del Skrevet 4. juni 2003 sommertider hey hey, jag vil kjenne ditt bryst eller ... husker den ikke helt =( *flau* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojobing Skrevet 4. juni 2003 #7 Del Skrevet 4. juni 2003 tror du blanda inn en annen sang der litt.. men det er vel ikke noe å være flau over... syng å vær glad! og nyt sola.. sol ute, trist inne, kom å hent meg min kjære.. vi skal ut å grille.. sol i hjertet, sol i sinnet.. fortsatt fin sommer dag til dere alle.. ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. juni 2003 #8 Del Skrevet 4. juni 2003 Jojobing, jeg sitter og funderer på en sang... den skal omtale kong Oscar den annen og minnie the mouse.... Hvordan lage refrenget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 4. juni 2003 #9 Del Skrevet 4. juni 2003 Var det ikke "The King og Sweden" og "Minnie the Muocher"? (vet ikke om det skrives helt sånn da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 4. juni 2003 #10 Del Skrevet 4. juni 2003 Jojobing, jeg sitter og funderer på en sang... den skal omtale kong Oscar den annen og minnie the mouse.... Hvordan lage refrenget? waco...kom til å tenke på en kar som virkelig var raus, og hadde sjølironi. Han giftet seg med med ei dame hvis første mann het Oscar. Han syntes derfor det var moro å kalle seg Oscar den annen, selv om han egentlig het Trond... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 4. juni 2003 #11 Del Skrevet 4. juni 2003 *sukker.. * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg