Gå til innhold

Bilder tatt av fotograf

Gjest apekattenico

Anbefalte innlegg

Gjest apekattenico

Hei,

jeg er av typen som ser laaaaangt over snittet bra ut. Dvs. han som drar alle de pene og billige damene ute på byen, ufrivillig. (Gi meg noen som har like mye brains som meg også, please!)

Uansett; jeg hater å bli tatt bilde av, og de bildene som blir tatt ser ikke særlig bra ut. Det jeg lurte på var derfor - åssen bilder kan man få en fotograf til å ta? Og hvor mye skal h*nha for det? Tar h*n times betalt? Kan man få fotografen til å finne steder hvor man kan ha en liten fotosession?

Greia er at jeg gjerne skulle hatt noen bilder til tilfeldige nettsamfunn. Bildene trenger ikke nødvendigvis å være så flatterende, så lenge de vertfall ikke er direkte ufine.

Om tråden er postet på feil sted må en mod gjerne flytte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

jeg er av typen som ser laaaaangt over snittet bra ut. Dvs. han som drar alle de pene og billige damene ute på byen, ufrivillig. (Gi meg noen som har like mye brains som meg også, please!)

Uansett; jeg hater å bli tatt bilde av, og de bildene som blir tatt ser ikke særlig bra ut. Det jeg lurte på var derfor - åssen bilder kan man få en fotograf til å ta? Og hvor mye skal h*nha for det? Tar h*n times betalt? Kan man få fotografen til å finne steder hvor man kan ha en liten fotosession?

Greia er at jeg gjerne skulle hatt noen bilder til tilfeldige nettsamfunn. Bildene trenger ikke nødvendigvis å være så flatterende, så lenge de vertfall ikke er direkte ufine.

Om tråden er postet på feil sted må en mod gjerne flytte den.

:skratte:

Jeg har to teorier på (det reelle) problemet ditt:

1. Du ser rett og slett ikke så bra ut som du har trodd.

2. Damene lukter egoet og umodenheten din lang vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ha noe med personligheten din å gjøre og ikke bare bildene.

Om du er så langt over gjennomsnittet pen som du påstår kan vel ikke engang dårlige bilder skremme bort alle damene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du ikke noen som driver med fotografering som hobby da?

Jeg ville spurt en som fotograferte litt på hobbybasis om vedkommende kunne hjulpet meg til å komme over kameraskrekken og til å ta noen "oppfinnsomme" bilder av meg. Det er ikke alle som er fotogene, rett og slett og da er det greit med litt mer dreven hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest apekattenico
:skratte:

Jeg har to teorier på (det reelle) problemet ditt:

1. Du ser rett og slett ikke så bra ut som du har trodd.

2. Damene lukter egoet og umodenheten din lang vei.

Kjempe god psykoanalyse, også bare etter de få linjene. Jeg er imponerte. ><

Kan jo ha noe med personligheten din å gjøre og ikke bare bildene.

Om du er så langt over gjennomsnittet pen som du påstår kan vel ikke engang dårlige bilder skremme bort alle damene.

Jeg tror nok du leser for mye mellom linjene. Jeg har ingen problemer med å få damer til å ta kontakt, selvom jeg fks. bare har bilder i profilen, men jeg ønsker å ha bilder jeg selv er fornøgd med. Noe som viser litt mer enn bare et pent ansikt.

Kjenner du ikke noen som driver med fotografering som hobby da?

Jeg ville spurt en som fotograferte litt på hobbybasis om vedkommende kunne hjulpet meg til å komme over kameraskrekken og til å ta noen "oppfinnsomme" bilder av meg. Det er ikke alle som er fotogene, rett og slett og da er det greit med litt mer dreven hjelp.

Kjempe godt forslag. Kommer ikke på noen i nærheten akkurat nå på stående fot, men man kan jo alltids høre litt rundt.

Innser at første innlegget i tråden kan virke litt arrogant og breialt, men det får så være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fotograf tar vel egentlig de bildene du vil ha, mange lar deg som kunde bestemme location, men det koster vel også deretter. Regner jeg med. Hvor mye det koster er så forskjellig, men de fleste tar betalt for det bildet du velger. Før lot de deg ikke få negativet, men de eksponeringene du betalte for, og i disse digitale dager tror jeg det blir noe av det samme. Du får kanskje bruke en liten lavoppløselig jpg-fil til nettstedet ditt... vet ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_lol_*
Hei,

:skratte: Ikke vanskelig å forstå hvorfor det bare er det "billige" jentene som tiltrekkes deg nei... Her lyser det cheesy, oppblåst ego lang vei.

Jeg tror det er kvinnesynet og selvinnsikten din du bør fokusere på å forbedre. Ikke hvordan trynet ditt ser ut på bilder. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...