Gå til innhold

Den store singeltråden

Gjest Prinsæssa

Anbefalte innlegg

Hmm... Det er et poeng det der. Hvor går grensen som Amorina sier, fra å "surre seg uti noe halvveis" - til gjests "bla seg gjennom haugen" for å finne noe det er verdt å satse på?

Jeg har litt tro på det du sier Emile, om at man i hvert fall må ha det moro... Er det ikke moro så er det vel ingen vits i hvert fall. Så spørs det bare hvor godt man kjenner seg selv da - og hvor mye flaks/uflaks man eventuelt har i forhold til hva man støter på :fnise:

Ja, ikke sant, litt moro må vi ha det! ;)

Og enig med deg om å kjenne seg selv, og dermed vite hva man vil. Flaks og uflaks ja...der vil jeg tro vi stiller ganske likt med resten av bønsjen.

Du da, Prinsæssa, noen eventyr på gang? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blitt 3 stk ONS siden forrige gang jeg skrev. I 2 av de 3 tilfellene husket jeg ikke navnet på dama som lå å purka ved siden av, så jeg smøyg meg forsiktig ut. Den siste husket jeg navnet på, heldigvis siden dette var hos meg, men det viste seg at hun hadde kjæreste.... glemte å nevne dette dagen før, men men, pytt pytt

Vært mye jobbing på meg også, så har ikke blitt så voldsomt mye sjekking. Litt småflørting på jobb er vel det eneste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle single :)

Mann, 41 år, singel siden januar.

Må si at jeg trives bedre og bedre som singel. Bare det å kunne gjøre akkurat hva jeg vil når jeg uten å måtte da hensyn til noen andre enn meg selv er helt fantastisk :)

Nå har i tillegg en gammel bekjent begynt å ringe meg når hun er kåt og har lyst på litt sex så dermed er den biten også tatt godt vare på! :)

Så, akkurat nå trives jeg veldig godt :)

Men dukker det opp en hyggelig, pen og spennende jente så har jeg heller ingenting imot å endre status.

Det var min første rapport, så får vi se om det blir flere etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amorina
Så spørs det bare hvor godt man kjenner seg selv da - og hvor mye flaks/uflaks man eventuelt har i forhold til hva man støter på

Og her kan det være stooore variasjoner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Prinsæssa

Tråden er ryddet faktisk. Jøss.

Så står helgen for tur igjen da - på tide med nye eventyr folkens!

Noen som vil dele planer? Ellers ser jeg spent fram til historiene på mandag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tone_*

Planen min for helga er å finpusse profilen min på en dateside... Hvor patetisk høres ikke det ut!?

Nyskilt, over førti, er kommet ut av dvalen som fulgte etter at forholdet tok slutt. Nå har jeg lyst at det skal begynne å skje noe....

Foreløpig har jeg bare fått henvendelser fra menn som ønsker sex NÅ. Jeg klarer ikke å skjønne hvordan de tror at jeg er med på det ut fra profilen min. Tror de bare skyter fra hofta og håper på treff?

Hvor finner jeg slike menn som Confidence? :smiger:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen min for helga er å finpusse profilen min på en dateside... Hvor patetisk høres ikke det ut!?

Nyskilt, over førti, er kommet ut av dvalen som fulgte etter at forholdet tok slutt. Nå har jeg lyst at det skal begynne å skje noe....

Foreløpig har jeg bare fått henvendelser fra menn som ønsker sex NÅ. Jeg klarer ikke å skjønne hvordan de tror at jeg er med på det ut fra profilen min. Tror de bare skyter fra hofta og håper på treff?

Hvor finner jeg slike menn som Confidence? :smiger:

he he he he he he he det var da voldsomt til smiger!

Kanskje jeg skal pusse støv av profilen min på en av nettdatesidene slik at du lettere finner meg :ler:

Forøvrig er jo singel jeg også, så mao er det 50% sjanse for at det var noen som ikke syntes jeg var noe å satse på!

(selv om jeg selv synes det da! :) )

Bare fortsett å smigre du så kanskje jeg ber om å få se profilen din eller til og med ber om en date :klemmer:

Endret av Confidence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tone_*

Ja, det er bra vi har trua på oss sjøl. Hvis ikke vi er fornøyd, hvordan skal andre kunne like oss?

Hadde blinddate med en fyr her om dagen, det gikk rimelig dårlig. Kunstig og rar stemning, så det ble med det. Tar det som trening, og tror at han fikk lært et par ting: Ikke sende HOTmails hvis du ikke er sikker på at du virkelig ønsker å sende slike til mottakeren :lol: Han hadde sendt masse dampende meldinger i forkant, og så ble det bare helt feil når vi møttes.

Jeg lærte at jeg også i fortsettelsen, hvis jeg kommer ut for lignende fyrer, skal svare nøytralt og avmålt slik at jeg kan gå fra det hele med æren i behold.

Men okei; neste! Jeg er bare øverst i bunken, og ved godt mot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er bra vi har trua på oss sjøl. Hvis ikke vi er fornøyd, hvordan skal andre kunne like oss?

Hadde blinddate med en fyr her om dagen, det gikk rimelig dårlig. Kunstig og rar stemning, så det ble med det. Tar det som trening, og tror at han fikk lært et par ting: Ikke sende HOTmails hvis du ikke er sikker på at du virkelig ønsker å sende slike til mottakeren :lol: Han hadde sendt masse dampende meldinger i forkant, og så ble det bare helt feil når vi møttes.

Jeg lærte at jeg også i fortsettelsen, hvis jeg kommer ut for lignende fyrer, skal svare nøytralt og avmålt slik at jeg kan gå fra det hele med æren i behold.

Men okei; neste! Jeg er bare øverst i bunken, og ved godt mot...

Det har du rett i! Viktig å være fornøyd med seg selv, og det er vi :)

hehehe...klassisk tabbe det med å være for ivrig FØR man en gang har vært på date. Gjorde den tabben for endel år siden når jeg var på date uten å ha fått et ordentlig bilde først. Angret veldig når hun dukket opp og klarte såvidt å komme meg avgårde med noenlunde ære i behold :)

Heldigvis gikk det bedre etterhvert som jeg ble en mer erfaren dater! :)

Hvilken nettdate side bruker du? For min del har det stort sett vært Sukker og Match.

John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tone_*

Jeg kikka på Sukker, men det virka å være for høy fjortisfaktor eller noe. Har betalt meg inn på Match.

Men jeg tror vi bor på hver vår kant av landet, Confidence... med mindre du kunne tenke deg å følge golfstrømmen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikka på Sukker, men det virka å være for høy fjortisfaktor eller noe. Har betalt meg inn på Match.

Men jeg tror vi bor på hver vår kant av landet, Confidence... med mindre du kunne tenke deg å følge golfstrømmen.....

Har ikke merket så mye til den fjortis-faktoren. Har møtt to kjærester der inne opp gjennom årene og de har ikke vært såååå mye yngre enn meg :)

Jeg tror jeg holder meg til Østlandet Tone. Har alltid sagt at det blir Østlandet eller Trondheim for meg, så det er det eneste stedet jeg kunne driftet med Golfstrømmen.

(nei, jeg er ikke trønder men nordmøring)

Du får ha lykke til med resten av bunken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trives som singel og syns det er en herlig tid!

Friheten til å gjøre hva som passer der og da uten andre å ta hensyn til er godt i en periode etter lengre forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives som singel og syns det er en herlig tid!

Friheten til å gjøre hva som passer der og da uten andre å ta hensyn til er godt i en periode etter lengre forhold.

Akkurat sånn tenker jeg også :)

(bare 8 innlegg før deg :) )

Endret av Confidence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...