VirreVapp Skrevet 12. september 2008 #61 Del Skrevet 12. september 2008 Nei.. måtte bare få ut frustrasjonen.. gjorde noe jeg ikke burde i går da vettu.. Rota meg borti en fyr jeg styra litt med tidligere, og som jeg hadde sverget og aaaaaldri ha noe å gjøre med igjen.. O svake menneske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 12. september 2008 #62 Del Skrevet 12. september 2008 Hehe, sånt som skjer Men var sikkert litt koselig også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 12. september 2008 #63 Del Skrevet 12. september 2008 Der og da var det jo hyggelig, skal innrømme det.. Men det er jo en grunn til at det ikke blir noe mer mellom oss.. Det er lissom bare en ting som fungerer, og det kan man ikke holde på med dagen lang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelda! Skrevet 12. september 2008 #64 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg syns det er herlig å være singel, gjøre akkurat som det passer meg uten å måtte ta hensyn til andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsæssa Skrevet 15. september 2008 #65 Del Skrevet 15. september 2008 Så, noen som har spennende historier fra helgen? Murray -hjemme igjen fra jentetur? VirreVapp hvordan går det med kvalene? Mann23 - fikk du med deg en date på kino eller? Her ble det mye aktivitet og morro - og litt for lite søvn... Så mandag er blåååå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gambaray_* Skrevet 15. september 2008 #66 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg vet ikke hva jeg skal kalle for mitt status, for jeg har detet en fyr i snart 2 mnd og er fortsatt redd for å kalle ham kjæreste. Han sa om jeg ville, så ville han mer enn gjerne være min kjæreste, men jeg usikker etter å ha vært singel i mer enn 2 år. Er virkelig forelska (skremmende), men er i tvil om et "ordentlig" forhold + andre små praktiske ting. Er det vanlig at man blir redd å "endre status" etter et langt (synes det er langt) singelliv? Eller man er usikker på egne følelser for vedkommende når man ikke kan se hvorfor man ikke kan innlede kjærestgeforhold? Var ikke det mest spennende innlegget om singellivet, men det er nettopp det at jeg er i tvil om mitt eget status:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mann23 Skrevet 15. september 2008 #67 Del Skrevet 15. september 2008 Så, noen som har spennende historier fra helgen? Murray -hjemme igjen fra jentetur? VirreVapp hvordan går det med kvalene? Mann23 - fikk du med deg en date på kino eller? Her ble det mye aktivitet og morro - og litt for lite søvn... Så mandag er blåååå Lite med det Drakk meg så full både fredag og lørdag at jeg skremte nok heller vekk de som var borte for å hilse på. Jeje, det hender. Pleier ikke drikke så mye, men av og til smeller det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsæssa Skrevet 17. september 2008 #68 Del Skrevet 17. september 2008 Shit happens, Mann23, da er det bare å samle de erfaringene og se om man vil justere de til neste gang eller ikke Til gjest som er usikker - jeg kan godt tenke meg at det er veldig vanlig ja, men prøv å gå i deg selv for å finne ut hva det er som gjør at du er usikker. Er det du - eller er det han? Onsdag... Jeg må finne på noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miau Skrevet 19. september 2008 #69 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg har ikke vært singel noensinne siden i år.. og elsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 19. september 2008 #70 Del Skrevet 19. september 2008 Mørke kvelder, regn, kulde.... Jeg har begynt å savne en kjæreste igjen, etter snart ett år som singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 19. september 2008 #71 Del Skrevet 19. september 2008 VirreVapp hvordan går det med kvalene? Haha.. går greit nå.. Forrige helg er gjemt og glemt. Kan ikke sture over feilskjær i evigheter I morgen skal jeg på fest, og blir spennende å se hvem som dukker opp. Tviler vel på at mannen i mitt liv kommer, men med de menneskene har jeg det alltid moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 #72 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg er jente, singel ett par år, midten av 30-årene. Min (siste) Bridget Jones situasjon: Kommer dinglende hjem fra nachspiel en onsdag (ferieuke) i elleve tiden. Har håndverkere i jobb som har låst seg inn selv som de har gjort under hele jobben. Gutta har tatt jobben svart, så vi har ingenting på papiret etc. Har kommet i kontakt med dem gjennom bekjente, og kjenner dem ikke personlig. Blir fersket idet jeg prøver å lure meg ubemerket inn i boligen, og er litt flau over tilstanden selv om jeg ikke er dritings. Prøver krampaktig å late som jeg er klinke edru, og ikke kommer fra fest. Det blir snakk om kvalitet på arbeidet, og jeg prøver å slå en vits om at jeg skal isåfall kontakte "TV2 hjelper deg". Presterer å si: "Vi ses vel på "TV1000 hjelper deg....". Pinlig pause. Laaaaaaaaaang pinlig pause med flakkende blikk. Og så bare går jeg... Flau enda kjenner jeg! Ellers er det mye gøyalt med å være singel Trives med situasjonen min pr idag, men møter jeg noen så er det også fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ty_pennington Skrevet 19. september 2008 #73 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg er singel på 22. året (og jeg er 22 år gammel). Begynner virkelig å lengte etter å få en kjæreste nå. Drømmer om det hver dag, og skulle ønske jeg hadde en jente å holde rundt. Må bare snu meg når jeg ser lykkelige par på gaten som kysser eller holder hender, for det får alltid tankene i gang. Har tidligere vært ganske sjenert, men har blitt endel bedre nå, og håper at det skal skje snart. Jeg vet ikke om det er singellivet jeg hater, eller det faktum at jeg aldri har vært noe annet. Det er sikkert vel og bra å være singel, hvis man har prøvd begge deler, men å være "evig singel" er ikke kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsæssa Skrevet 22. september 2008 #74 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Hei ty og gjest! Bridget Jones-situasjoner mottas med takk Jeg hadde selv en i sommer faktisk, som jeg jo kunne passe på å dele en mandags morgen. På vei til en date stormer jeg i full fart ned til t-banen ved Oslo City, var litt sent ute, og følte at håret stod litt til alle kanter, så ved billettluka nede ved banen bruker jeg glasset som speil, mens jeg haster videre, klikk klakk på steinhellene. Retter litt kjapt på sveisen før jeg snur hodet framover igjen - og PANG - der stod det en jernstolpe midt i nesa mi gitt! Ordentlig Donald Duck moment, med snakkeboble over hodet som viste stjerner og planeter... Jeg registrerer en forbipasserende som småler i hjørnet av øyet, flirer litt halvflau av meg selv og kjenner etter om nesa fortsatt er der, mens jeg sjangler nedover trappa mot banen. I det jeg kommer ned og fører hånda tilbake ned fra nesa igjen og ser på den - så er det naturligvis helt rødt. Neseblod! Jeg banner for meg selv, halvsvimmel som jeg er, ser på den hvite veska, som naturligvis ikke inneholder noe som helst å tørke med, og innser at jeg må fikse dette før jeg drar videre til daten Opp til Narvesen i full fart, får tak i noen tissues - tørker det jeg ser - og off I go... Jeg kan vel tillegge at daten heller ikke ble den beste Endret 22. september 2008 av Prinsæssa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 22. september 2008 #75 Del Skrevet 22. september 2008 Skjønner at daten ikke ble den beste ja, det der var jo heftige greier. Ingen Bridgetepisoder her..eller kanskje i helgen, bare at jeg har glemt det? :klø: Neida, trokke det. Men det som er greia, er at jeg har en flørt på gang. Og nå har jeg fått en liten smak på hvordan det er å ha en kjæreste igjen, og gud, så deilig. Vil ha! Men dette er ikke liv laga, så jeg prøver å deale med at "nyt det så lenge det varer". Om det funker, vet jeg ikke. Har vel en tro på at følelsene lever sitt eget liv uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amorina Skrevet 24. september 2008 #76 Del Skrevet 24. september 2008 Har glemt hvordan det er, så jeg må innom her og sjekke. Joda, jeg er fortsatt singel, i betydningen lever uten kjæreste, men jeg føler meg ikke "singel, singel". Sikkert fordi det er så lenge siden jeg har surra med noe at jeg har glemt alt Ganske behagelig. Jeg skal i hvert fall ikke surre meg uti noe halvveis, som kun bidrar til å minne om hvordan det kan være å være to, uten at det kan bli mer - jeg er da ikke selvpiner heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 24. september 2008 #77 Del Skrevet 24. september 2008 Har glemt hvordan det er, så jeg må innom her og sjekke. Joda, jeg er fortsatt singel, i betydningen lever uten kjæreste, men jeg føler meg ikke "singel, singel". Sikkert fordi det er så lenge siden jeg har surra med noe at jeg har glemt alt Ganske behagelig. Jeg skal i hvert fall ikke surre meg uti noe halvveis, som kun bidrar til å minne om hvordan det kan være å være to, uten at det kan bli mer - jeg er da ikke selvpiner heller. Jeg tar visst mye av det du sier her personlig, jeg, Amorina! Det er lenge siden jeg har surra rundt jeg også, og jeg må innrømme at jeg nå synes det er litt gøy. Men selvpiner - nei, det vil jeg ikke bli ift dette. Men det er klart, det er noe å tenke over. Absolutt. Jeg ser på dette som et prosjekt med prøving og feiling, og håpet er selvsagt å en gang finne en livsledsager, men i den berømmelige mellomtiden vil jeg ha det litt moro. Prøve i alle fall! Går det ikke, så er det faktisk helt greit å være alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Singelomdagen Skrevet 24. september 2008 #78 Del Skrevet 24. september 2008 Noen sier "For å finne den rette må du møte mange". Hva synes dere om det, er det sånn det funker? Bare å begynne å bla seg gjennom den store haugen på leting etter nåla i høystakken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 24. september 2008 #79 Del Skrevet 24. september 2008 Noen sier "For å finne den rette må du møte mange". Hva synes dere om det, er det sånn det funker? Bare å begynne å bla seg gjennom den store haugen på leting etter nåla i høystakken? Jeg tror nesten det. Kan man være så heldig å treffe på den rette med en gang da? Joda, det skjer nok det også, men i det store og det hele, så tror det det må litt prøving og feiling til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsæssa Skrevet 28. september 2008 #80 Del Skrevet 28. september 2008 Hmm... Det er et poeng det der. Hvor går grensen som Amorina sier, fra å "surre seg uti noe halvveis" - til gjests "bla seg gjennom haugen" for å finne noe det er verdt å satse på? Jeg har litt tro på det du sier Emile, om at man i hvert fall må ha det moro... Er det ikke moro så er det vel ingen vits i hvert fall. Så spørs det bare hvor godt man kjenner seg selv da - og hvor mye flaks/uflaks man eventuelt har i forhold til hva man støter på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå