Gjest Tanita Skrevet 5. september 2008 #41 Del Skrevet 5. september 2008 Halv flaske rødvin her også... Fredag og singel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 6. september 2008 #42 Del Skrevet 6. september 2008 I går gikk jeg på konsert alene og hadde det kjempegøy! Skal absolutt gjentas Skjønner ikke hvorfor jeg hele tiden har tenkt at jeg må ha med meg noen for å gå ut. Da blir jeg jo bare sittende inne når folk ikke har tid/lyst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsæssa Skrevet 8. september 2008 #43 Del Skrevet 8. september 2008 Så bra gjest! Det skal jeg også begynne med tror jeg, i hvert fall de gangene man sitter og verker etter å finne på noe, da er det jo bare teit å sitte hjemme bare fordi det ikke passet for noen andre akkurat den dagen... Hva slags konsert var det, forresten? Ellers må jeg bare hylle singellivet litt igjen, riktignok er det jo ikke kun forbeholdt det å kunne gjøre hva man vil, men fy søren så deilig å slippe å ta hensyn noen ganger altså, hehe... Jeg anbefaler alle singel å lete i hjertet etter hva de har aller mest lyst til å gjøre på fritida si - og så gjøre det! Utrolig energigivende og gir masse humør, som garantert smitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 8. september 2008 #44 Del Skrevet 8. september 2008 Melder meg på her, jeg og.. For tiden føler jeg meg som Bridget Jones i begynnelsen av filmen. Men satser på at den perioden går over.. Men det som er litt kjipt da, er at dess lenger jeg er singel, dess særere og mer kravstor blir jeg. Så nå har jeg begynt å innstille meg på å leve et liv alene Ihvertfall til i morgen Men det er absolutt dager hvor singellivet er helt fantastisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsæssa Skrevet 8. september 2008 #45 Del Skrevet 8. september 2008 For tiden føler jeg meg som Bridget Jones i begynnelsen av filmen. Jah? Hvor mange enheter alkohol og sjokolade har du hatt i deg i dag? Og gidder du kanskje dele noen morsomme episoder, så blir mandagen enda lysere Velkommen i klubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 8. september 2008 #46 Del Skrevet 8. september 2008 Jah? Hvor mange enheter alkohol og sjokolade har du hatt i deg i dag? Og gidder du kanskje dele noen morsomme episoder, så blir mandagen enda lysere Velkommen i klubben! Hehe. I dag har jeg måttet være relativt kjørbar, så i dag har jeg kun stupt av spinningssykkelen Hmm.. Nei, hadde det bare vært så vel. Morsom episode ja. Det skal jeg fortelle deg... I går skulle jeg kjøre og fylle bensin på kvelden, og når det er søndag, så er det søndag med stor S her i gården. Det vil si nesten usminka og med kosebukse. Jeg gjør jo som mange andre og betaler ved pumpa med kort, men ikke i går nei. Da var kortpumpa stengt. Så dermed måtte ushabby Yoga rusle inn å betale. Og til min store skrekk, og glede, ser jeg en meget kjent og fresh mann fra tv, foran meg i køen. Og gjøre noe godt inntrykk i går kunne jeg bare glemme, derfor brukte jeg all min energi på å prøve å dra øya mine bort fra den utrolig lekre rumpa. Det var en skikkelig nam nam rumpe. Men det var ikke lett.. Siden da han står foran meg i køen, så legger jo ikke han merke til hvor blikket mitt er plassert. Men det gjør de andre som står ved siden av meg Så de fikk seg nok en god latter på bekostning av min singeltilværelse. Men guri; den rumpe kommer jeg ikke til å glemme med det første!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsæssa Skrevet 9. september 2008 #47 Del Skrevet 9. september 2008 En pen rumpe er aldri å forakte! Der har vi forresten en forretningsidé som noen burde kunne ta tak i! Stor etterspørsel i markedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 9. september 2008 #48 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Aha.. Kanskje det kunne vært en veldig grei inntektskilde. Nice asses til beskuing.. "Ikke rør, bare se" Endret 9. september 2008 av yoga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 9. september 2008 #49 Del Skrevet 9. september 2008 Det finnes ingenting bedre en singellivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andungen Skrevet 10. september 2008 #50 Del Skrevet 10. september 2008 Det finnes ingenting bedre en singellivet. Må innrømme at jeg er bittelitt uenig akkurat nå. Etter mange år som singel må jeg innrømme at jeg savner en armkrok, en bestevenn, en som elsker meg, en å dele hverdagene med etc... Men han lar vente på seg... I mellomtida nyter jeg singeltilværelsen så godt jeg bare kan, fokuserer på det positive og tar dagene om de kommer. Og har det jo egentlig ganske så bra! Er bare et aldri så lite MEN.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 10. september 2008 #51 Del Skrevet 10. september 2008 Singel og koser meg med det De eneste gangene jeg merker savnet er nok regntunge søndager.. De dagene er det godt med en armkrok å krype inn i Eller stortrives jeg med å kunne gjøre akkurat som jeg vil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mann23 Skrevet 10. september 2008 #52 Del Skrevet 10. september 2008 Singellivet er herlig, men er ikke fremmed for å bli kjent med nye jenter for det om! Sjekking, flørting, dating, ONS eller flere ganger, men ikke noe forhold foreløpig... men kanskje om jeg møter ei det virkelig klaffer med hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsæssa Skrevet 11. september 2008 #53 Del Skrevet 11. september 2008 Enig med VirreVapp, det er liksom de regntunge søndagene når man ikke har andre planer enn å ligge i sofaen, at det av og til kunne vært deilig med en armkrok, som bare er der, uten noe mer. Det er liksom det som slår meg at jeg savner, innimellom. Ellers er det digg å være sin egen kvinne og prioritere som man vil selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mann23 Skrevet 11. september 2008 #54 Del Skrevet 11. september 2008 Det er da ikke umulig å ha en kosepartner / pulevenn som man kan ha som kjæreste akkurat som det passer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsæssa Skrevet 12. september 2008 #55 Del Skrevet 12. september 2008 Det er da ikke umulig å ha en kosepartner / pulevenn som man kan ha som kjæreste akkurat som det passer Emhum, jeg tror kanskje du gikk glipp av poenget mitt, men det er nå så. Det er mulig det bare handler om oppfatning av ting. Nok en helg står på trappene - og nye sosiale happenings rundt hjørnet! Her blir det litt variert aktivitet og jeg kjenner det er utrolig deilig at det kun er jeg som bestemmer hva jeg skal gjøre, når jeg skal gjøre det, med hvem, hvor lenge jeg skal gjøre det osv osv. Tror det blir knall! Hva er folkets planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #56 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg er ferdig med forpliktelser, og filosoferer litt over hva situasjonen kalles. Jeg er jo ikke enslig; det høres litt stusslig ut. Jeg er jo ikke skilt; har aldri vært gift. Er ikke barnløs; har jo barn selv om det er flyttet ut. Er jo singel; men etter å ha lest dette forumet har jeg kommet frem til at singel høres mer og mer ut som "på jakt", og det er jeg jo ikke. Spurte en kollega (travel småbarnsmor) hva min situasjon kalles; og hun sa "lykke? ...." Synes det var en god beskrivelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mann23 Skrevet 12. september 2008 #57 Del Skrevet 12. september 2008 Emhum, jeg tror kanskje du gikk glipp av poenget mitt, men det er nå så. Det er mulig det bare handler om oppfatning av ting. Nok en helg står på trappene - og nye sosiale happenings rundt hjørnet! Her blir det litt variert aktivitet og jeg kjenner det er utrolig deilig at det kun er jeg som bestemmer hva jeg skal gjøre, når jeg skal gjøre det, med hvem, hvor lenge jeg skal gjøre det osv osv. Tror det blir knall! Hva er folkets planer? Ut i dag regner jeg med. Henge med venner på dagen i morgen, kanskje kjøpe noe greier klær eller lignende. Så ut igjen, søndag blir å henge med venner, å kanskje en kino hvis det går noe bra der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 12. september 2008 #58 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg skal på jentetur til Spania Drar i morgen. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 12. september 2008 #59 Del Skrevet 12. september 2008 Hjeeeeeeeelp! Fyllenervene spiser meg opp i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 12. september 2008 #60 Del Skrevet 12. september 2008 Hjeeeeeeeelp! Fyllenervene spiser meg opp i dag... Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå