Gå til innhold

Den store singeltråden

Gjest Prinsæssa

Anbefalte innlegg

Gjest Prinsæssa

Hei folkens,

Er det noen single folk der ute som har lyst til å dele erfaringer, prate litt skit og finne ut av singeltilværelsen?

I gamle dager hadde vi en laaang tråd, husker jeg, hvis det er noen igjen fra den tiden.

Jeg er et sted akkurat nå der jeg bare elsker singellivet - og nyter å være "min egen dame" - og kunne gjøre som jeg vil, når jeg vil.

Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også der at jeg elsker singeltilværelsen for tiden! Men skal ikke lenger enn 1/2 år tilbake, da drømte jeg om kjæreste... Så ting forandrer seg fort, gitt! Synes det er helt topp å bestemme alt selv, gjøre som jeg vil, og nyte singellivets gleder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker også singellivet for tiden. er helt helrig å være fri og frank. Har noen gutter hvis jeg trenger noe, men vil ikke ha fast forhold enda. Nyter å kose meg og nyte livet og ta alt rolig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singellivet er hærli:) så jeg er gjerne med jeg.

Elsker at jeg kan gjøre hva jeg vil uten å måtte ta hensyn til felles planer og hva den andre vil osv, jeg kan gå ut med venner, på byen, ha lange netter og koser meg masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer vel litt ann på hvor gammel man er også.. Kanskje ikke like kult å være singel over 30 år, sammenlignet med å være singel og i begynnelsen av 20 årene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en vanskelig kjærlighetssorg, blir livet så UTROLIG deilig når man finner roen med seg selv igjen....

Jeg har roen, liker livet, gjør masse kjekt som singel, og er over 30. Har møtt masse nye folk, fått nye venner og reist rundt i hele sommer!! Alder har ingenting å si, det som teller er hvilken ro man har med seg selv og hvor godt man synes livet er.. Da jeg var 25 hadde jeg en periode hvor jeg syntes det STINKET å være singel..

Nå er jeg jo på dateren med en fyr igjen, og jeg må finne ut om jeg er klar for å endre status igjen... Man blir jo litt rastløs av å være singel, og man lever da i endelig spenning på hvem neste prinsen kommer og NÅR han kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prinsæssa

Fabulous jenter - så flott å se at mange digger livet og koser seg :)

Kanskje vi får til en stafett av morsomme singellivhistorier også? A la SATC? :fnise:

Jeg hadde selv en blinddate for noen uker siden som førte til mye latter, fyren så jo ikke så verst ut da jeg møtte han, så jeg tenkte jaja, kanskje dette blir hyggelig, helt til han åpner munnen, og ut kommer den verste pipestemmen dere kan forestille dere. Tenk musene som hjelper Askepott i juleserien *fnis*

I metaforisk forstand falt haka ned på asfalten og den indre røsten i hodet ropte "løøøøp", men jeg endte naturligvis opp med å bruke noen timer sammen med han alikevel. Kan jo ikke dømme så fort heller. Han var veldig keen på mer da kvelden endte, mens jeg mest var klar for å komme meg hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også gladsingel :)

Har vært singel siden mai og gleder meg til hver morgen jeg står opp alene og hver kveld jeg legger meg alene... er glad hver gang jeg handler mat til bare meg og ungene og trives så godt når jeg har full kontroll over fjernkontrollen og ingen maser om at jeg er for lenge på dataen...

Har ennå ikke startet å tenke så alvorlig på dating enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel ja :juhu:

Singellivet er herlig! :) Jeg har vært singel snart et år, og må innrømme at jeg merker jeg begynner å bli klar for kjærste igjen :sjenert:

men.. jeg jobber så mye, så har knapt nok tid til kjærste! Selv om det er en på jobben som... :fnise:

Har ingen morsomme singelhistorier å komme med tror jeg, har en hel drøss mislykkede ONS'er å fortelle om, en pulevenn fra helvete og en nyere flamme som tydeligvis hadde 4-5 flammer på en gang -.-

Kan vel si det sånn at i løpet av det året jeg har vært singel har jeg bare hatt dårlige erfaringer med menn, kan vel mildt sagt si at jeg begynner å miste troen på det annet kjønn, sånn som jeg blir behandlet :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Prinsæssa
Har ingen morsomme singelhistorier å komme med tror jeg, har en hel drøss mislykkede ONS'er å fortelle om, en pulevenn fra helvete og en nyere flamme som tydeligvis hadde 4-5 flammer på en gang -.-

Hei Envy - herlig innlegg! Og så vil jeg gjerne hør mer om disse over :fnise:

Ellers er det så klart sånn at alskens historier og power-statements er lov her! Stå på damer!

Men en liten ting jeg lurer på.

Er det flere som opplever at det egentlig ikke er "lov" som jente å digge singellivet? Å rett og slett ikke søke en partner/kjæreste/potensielt langvarig kjærlighetsgreie? Nå sier jeg jo ikke at det er sånn for alltid, men akkurat nå er i hvert fall jeg litt der, kjenner jeg, og ikke alle skjønner den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige helg følte jeg meg skikkelig sex og singelliv:

Var på byen nesten uten penger med en venninne og homsekompis. Jeg hadde så lyst på en røyk så jeg gikk utenfor med venninna mi, og to sekunder etter at vi kom ut satt hun tett omslynget med en mann på 45. De drakk Champagne og hadde på seg dress og var tydeligvis på jobbtur. 45 åringen sendte meg et blikk og bad meg om å sette meg og det gjorde jeg. Fant da ut at de var 4 menn totalt (fra 29-45 år). Fikk champagne hele kvelden og etterhvert begynte jeg å kysse litt med en på 32 som var UTROLIG KJEKK!!

Vi dro hjem til luksus hytta til sjefen hans og morgenen etter lagde alle gutta deilig egg og bacon til frokost, før vi badet på brygga nedenfor hytta. Jeg skulle på jobben igjen på ettermiddagen, så de tok en tur på vannet med verdens fineste båt, og satte meg av på brygga nedenfor huset mitt. Det var helt magisk! å være 20 år og singel er GØY:D

Ps! Det spesielle er at alle mennene synes jeg var noe av det lekreste de har sett i sitt liv. Det er første gang jeg har opplevd å bli forgudet så høyt. Gjorde mye med selvtilliten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_janna_*

Singel her og litt lei av det, men vil ikke ha noen mann for enhver pris.

Ikke noe galt med meg, ser bra ut og har ingen skjulte agendaer, men er vel blitt kresen og utvalget blir mindre dess eldre en blir. Er litt eldre enn de fleste her, tror jeg.

Har involvert ei venninne av meg i søket etter den såkalte rette. Men angrer litt på det, for vi har ikke helt samme smak/preferanser, så kan det bli litt krøll.

Her om dagen fikk jeg passet påskrevet; -jeg var altfor kresen, og jeg måtte ikke dømme noen etter et bilde osv.

Men man må vel like det man ser? Hun tok det omtrent som en personlig fornærmelse at jeg ikke falt pladask for han som hun hadde plukket ut til meg.

Saken er at hun selv traff sin store drøm på nettet, og nå har hun lyst at jeg også skal treffe en, slik at de kan få flere omgangsvenner, les: par til å omgås.

Det er liksom ikke sånn stas å invitere meg alene til middag og vin, har jeg skjønt. Joda, kjekt med flere, men.....

Er jeg ikke god nok som singel, og må jeg ta en mann for enhver pris? #undrer#

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Både og

Begynner å bli litt lei av å være singel på tredje året, med noen få seriøse forsøk på forhold i denne perioden og noen elskere og ons (Er jente i midten av 30-årene).

Samtidig har jeg det veldig bra alene, med flust av hobbyer og venner:)

Merker at jeg blir mer og mer kresen, så det blir ikke lettere å finne en match. Har skuffet ett par stykker skikkelig der jeg ikke har gjengjeldt følelsene, og det har jeg opplevd som helt forferdelig. Er blitt mere redd for å såre andre etter dette, og det gjør ikke situasjonen enklere å engasjere seg i andre.

Har funnet ut at elskere (pulevenn) ikke fungerer i lengden, og at ons ikke er det store for meg. Er dermed noget rådvill og frustrert for tiden :)

Har helt tilfeldig fått kontakt med en potensiell kar på nett som virker lovende, men vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg her. Har ikke sjekket/eller blitt sjekket opp på nett før så dette er upløyd mark for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel for ørtende år på rad, og er pisslei av det. Nå trenger jeg å få meg kjæreste slik at jeg kan få litt andre verdier her i livet. Jeg tør faktisk påstå at jeg er en ganske OK fyr, så jeg forstår ikke helt hvorfor jeg har gått ufrivillig singel så lenge. Dette gjelder de fleste av mine kompiser også, til tross for at de er de kuleste menneskene på denne planeten. Så damer, dere er herved invitert på fest sammen med Gregers og hans venner. Som da Columbus oppdaget Amerika, vil dere oppdage en helt ny verden med "upløyde" marker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prinsæssa

Haha - bra initiativ Gregers - når er så den store KG-festen? ;)

Gjest - så klart er du god nok som singel! Singellivet er herlig, spør du meg :) Har noen flere tanker rundt dette også, som jeg tror jeg putter i en annen tråd. Men uansett - klart du ikke skal "ta en mann for en hver pris", herregud, det må da i det minste være en viss synergi - han må da kunne gi deg noe også. Mener jeg i allfall.

Andre gjest - enig at det er kjipt å såre andre - og det er jo alltid en risiko man tar... Kanskje det er noen som har gode historier på hvordan "fikse" sånne situasjoner? Selv er jeg dårlig med situasjoner der jeg blir nødt til å skuffe folk...

Når det gjelder nettet så begynner vel det nesten å bli en like "naturlig" arena å treffe folk på som de fleste andre, jeg opplever i hvert fall at fler og fler ser det sånn, selv om man vel naturlig treffer flere gjennom jobb, fritidsaktiviteter, fester osv. Men alt har sin sjarm, på en måte :) Mennesker er gøy, synes jeg, hehe.

Så - da er helgen snart rundt hjørnet, jeg regner med at det finnes mange spennende planer der ute? Fortell, fortell folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest andungen

Er singel, veldig singel... Begynner å bli mange år som singel nå (har vel passert 10 år...), og merker at jeg ikke er like happy med det lengre. Har stort sett kosa meg veldig som singel, bare ha seg selv å ta hensyn til i hverdagen. Men nå går alderen styggfort mot 30, og de fleste i vennekretsen begynner å bli godt etablerte. Savnet etter den spesielle personen å dele alt med, den gode armkroken, en "sjelevenn", en livspartner begynner absolutt å gjøre seg gjeldende...

Ikke har jeg lett for å forelske meg, og ikke har jeg selvtillitt nok til å gjøre noe med det HVIS jeg først forelsker meg... Ond sirkel? Ja, spørs nok det.

Er bare meg som kan gjøre noe med selvtillitten, og jeg jobber virkelig med saken. Har kommet skikkelig i gang på treningssenter, og merker på kroppen at det gir utslag (har mange kilo ekstra jeg gjerne skulle sett at forsvant. Og de er på vei bort, det tar bare litt tid!).

Har også funnet en fyr som jeg har blitt ganske betatt av, men kjenner han ikke (vet knapt hva han heter), og føler jeg stanger litt mot min egen vegg (ta kontakt, selvtillitt etc...). Så jeg hører nok hjemme i singeltråden ja, og er vel ikke så veldig "redd" for at jeg skal endre sivilstatus med det første.

Huff, ble visst litt negativt dette her, var ikke meningen det. Men når jeg først begynte å skrive om tilværelsen, så var det visst den retningen tankene gikk... For all del, jeg har det generelt veldig bra med mange gode venner og herlig familie. Men savnet etter DEN ENE blir stadig sterkere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...