Gå til innhold

Kjære Pax!


Mette

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Vega_*

Kondolerer til familien og vennene hennes :dagens-rose:

Leste masse fra deg Pax Greensky. Du var så flink til å skrive og dikte skrive ode.Du diktet masse morsomme dikt på personlige.

Leste at hun har en minneside på FB er det noen som har adressen hennes dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg kjende heller ikkje Pax, verken på KG eller IRL, men såg henne stadig rundt på forumet og syns ho alltid hadde noko fornuftig å komma med.

Mine tankar går til familie og venner, som fekk så altfor kort tid saman med Pax. Eg håpar Pax har det fint der ho er nå.

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vakre jenta :klem:

Det går ikke én dag her i huset uten at Yme og jeg snakker om deg, søte, snille, gode og snåle Pax.

Istedet for å si "hvil i fred" vil jeg gjøre som Brunheksa og ønske deg lykke til i etterlivet, for jeg er sikker på at du nå er "hjemme", og at der er det godt å være.

Vi ble veldig glade for å høre at Humle ble med deg på den siste reisen din, du og han var jo uadskillelige, og han har jo vært her på besøk sammen med deg mange ganger.

Det var fullstendig uvirkelig å få beskjed om at du hadde reist - jeg snakket jo med deg bare dagen før. Hvordan går sånt an? Men jeg tenker at du antakelig var et indigobarn som av forskjellige årsaker ikke fikk utført oppgavene din i dette livet, så du ble kalt tilbake for å få en ny start. Jeg håper det neste livet ditt her blir lettere for deg. Det fortjener du :klem:

Til vi ses igjen, Pax; ta vare på deg selv og Humle der dere er, og vit at vi aldri kommer til å glemme noen av dere og at her i vår stue brenner lys for deg hver kveld! :dagens-rose:

Endret av mysan
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mangeårig bruker av KG så visste jeg ikke at Pax = Greensky.

Jeg og greensky hadde noen gode og useriøse diskusjoner.

Det her minner meg bare om hvor skjørt livet er.

Men hun etterlater seg et inntrykk hos mennesker hun har møtt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner deg masse Greensky - Pax

Ble kjent med deg her inne da du var Greensky. Siden møttes vi ofte og du gjordet meg glad når jeg var lei meg. Vanskelig å takle dette.

Begravelsen din var nydelig men uvirkelig.

Utrolig sjokk at du bare døde fra oss :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker Pax best som Greensky, fra flere år tilbake, og det er rart og uvirkelig at du nå er borte.

R.I.P, håper du har det bra der du er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...