Gå til innhold

Kjære Pax!


Mette

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Alina_*
Kjære, kjære gode, snille, kjærlige og innkluderende Pax/Greensky!

Det er fortsatt uforståelig at dette har skjedd kjære deg og kjære familie og venner!

At du bare brått ble borte er fortsatt uforståelig for oss som blir tilbake... :gråte:

Du som hadde et så vakkert indre og like vakkert ytre, du var jo bare snill- litt engleaktig faktisk!

Jeg har gråtet så mye over deg Pax siden jeg fikk vite om dette av en av dine beste venner den 11.august! Jeg har lest mailene dine og de siste tekstmeldingene fra deg om og om igjen.(kommer ikke til å slette de)

...og vi som skulle møtes den 16 august...........

:cry:

Det har hjulpet meg mye å skrive med dine venner og ikke minst din kjære mor! Jeg vet at mine ord til dem har hjulpet like mye tilbake!

Det å snakke ut om deg og våre følelser rundt dette vonde som så brått skjedde har vært godt og vondt for alle!

Ikke minst din kjære mor har hatt godt av å snakke ut om dette med dine venner, familien osv... å snakke ut om dette vonde, plutselige og triste....

Din mor er et herlig menneske som er utrøstelig lei seg nå forståelig nok.

Er så utrolig glad at Humle, kosebamsen din "med sjel" ligger i din armkrok og våker over deg. Humle, som du alltid har hatt hos deg og som var din aller beste venn gjennom nesten 30 år!!

Vet du likte denne låten spesielt godt (av mange låter)

Kjære Pax, vil i fred med Humle, i din venstre armkrok....han passer på deg, du vår snille gode engel - for du var som en engel her på jorden :dagens-rose:

----------------------------------------

Vi forstår døden først når den legger en hånd på den vi elsker. :dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:

Silmarill *Mia* IBW

Så fint du skrev! :tristbla:

Fint har du også skrevet på facebook og spesielt om Humle hun var så glad i

En engel på jorden som nå har flydd til himmelen :engel:

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, fryktelig at noe slikt skjer. Har lagt merke til at hun ikke har vært på i det siste, men at noe slikt hadde skjedd hadde jeg ingen anelse om. Forferdelig, også så ung.

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trist :tristbla:

Du var en av de første jeg la merke til her inne. Jeg likte å lese det du skrev. Husker du en gang hadde bilde av deg selv som avatar. Jeg syntes du var så pen. Vakker utenpå og vakker inni. Du gjorde virkelig inntrykk.

Hvil i fred Pax :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjente på ingen måte Pax, men hun gjorde inntrykk med sine mange herlig underfundige innlegg.

Dette var svært trist å høre.

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente ikke Pax, men leste også en del av innleggene hennes. Dette var trist :tristbla: og mine tanker går til familie og venner

Hvil i fred :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Catwoman

Jeg kjente ikke Pax men har lest mange av innleggene hennes, hun skrev så mye fint og morsomt.

Dette var forferdelig trist å lese. :tristbla:

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente henne heller ikke, men jeg leste ofte det hun skrev. Hun fremsto virkelig som et godt menneske.

Hvil i fred.

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...