Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #1 Del Skrevet 25. august 2008 Hadde du sittet her om du hadde hatt kjæreste? Jeg sitter her og mistrives med meg selv fordi jeg bruker så mye tid på nettet og spesielt KG. Da jeg hadde kjæreste satt jeg aldri her. Føler at jeg ikke får gjort noe og har generelt dårlig samvittighet for at jeg nærmest kaster bort livet. Noen som føler det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pokahonta Skrevet 25. august 2008 #2 Del Skrevet 25. august 2008 Hadde du sittet her om du hadde hatt kjæreste? Jeg sitter her og mistrives med meg selv fordi jeg bruker så mye tid på nettet og spesielt KG. Da jeg hadde kjæreste satt jeg aldri her. Føler at jeg ikke får gjort noe og har generelt dårlig samvittighet for at jeg nærmest kaster bort livet. Noen som føler det samme? Nope, sitter her fordi jeg synes det er litt interessant og fordi jeg jobber på pc mesteparten av dagen. KG er avkobling.. Hvis du kaster bort livet, så synes jeg du skal skaffe deg minst to hobbier til og begynne å kose deg utenfor nettet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 25. august 2008 #3 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg har kjæreste, men sitter her likvel. Hvis jeg føler at jeg bruker for mye tid her tar jeg meg en pause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #4 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg er gift, men sitter her likevel. Og kaster bort tiden. Sitter her nok mindre når mannen er hjemme, men han kan jo ikke akkurat sitte barnevakt (KG-vakt) for meg heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #5 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg har kjæreste og sitter nå her jeg også... Nå i sommerferien så har det blitt litt vel mye nett-tid, spesielt på KG. Går du på jobb/skole? Har du noen hobbyer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. august 2008 #6 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg har kjæreste og bruker KG som et avbrekk i jobbdagen, stort sett. På kveldstid har jeg nesten aldri tid til å være på nett uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 26. august 2008 #7 Del Skrevet 26. august 2008 Satt her selv om jeg hadde type. det var faktisk da jeg oppdaga dette stedet:P kjedet meg på skolen og begynte å lese tråder her som avkobling. Tror ikke jeg gir helt opp KG bare fordi jeg finner meg en mann.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 26. august 2008 #8 Del Skrevet 26. august 2008 hadde vi fått til internett hjemme, hadde jeg sittet her oftere ja. Nå spiller vi bare playstation likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 26. august 2008 #9 Del Skrevet 26. august 2008 Ikke bare kjæreste men samboer, og sitter her ganske ofte å si det sånt Ikke på Singelforum da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Foxylady Skrevet 27. august 2008 #10 Del Skrevet 27. august 2008 Niks,kvinneguiden er med meg med eller uten partner;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. august 2008 #11 Del Skrevet 28. august 2008 Nå er jeg ikke lenger singel - og har kjæreste, og er innom gjerne flere ganger om dagen. Men jeg bruker kanskje litt mindre tid her inne enn jeg gjorde før (da kunne jeg sitte her hele dagen). Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaYdReAm Skrevet 2. september 2008 #12 Del Skrevet 2. september 2008 oppdaget KG og begynte og henge på sexualitetsforumet. tror jeg hadde type da? eller var vel ofte utskiftninger typer på den tiden. jeg var 17 år da jeg oppdaget KG tror jeg. er det faktisk 8 år siden?? hjelp. synes seksualitetsforumet er det mest interesanne. har egentlig ikke vært innom de andre forumene. uten om singelforumet. og her gidder jeg ikke og "henge" når jeg har type. men kansje kikke innom en gang i blandt, når jeg har lest alle de seksualitetstrådene som jeg finner interesanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 2. september 2008 #13 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) . Endret 20. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chianty Skrevet 17. september 2008 #14 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har kjæreste og bruker KG som et avbrekk i jobbdagen, stort sett. På kveldstid har jeg nesten aldri tid til å være på nett uansett... Samme her Er da gift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. september 2008 #15 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg har også kjæreste og er her enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 #16 Del Skrevet 26. september 2008 Nei, jeg hadde ikke brukt så mye tid på pc hvis jeg hadde hatt kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tigerlily¤ Skrevet 6. oktober 2008 #17 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ikke på singelforumet, men ellers så ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå