Gå til innhold

Hadde du sittet her om du hadde hatt kjæreste?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her og mistrives med meg selv fordi jeg bruker så mye tid på nettet og spesielt KG. Da jeg hadde kjæreste satt jeg aldri her. Føler at jeg ikke får gjort noe og har generelt dårlig samvittighet for at jeg nærmest kaster bort livet. :tristbla:

Noen som føler det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter her og mistrives med meg selv fordi jeg bruker så mye tid på nettet og spesielt KG. Da jeg hadde kjæreste satt jeg aldri her. Føler at jeg ikke får gjort noe og har generelt dårlig samvittighet for at jeg nærmest kaster bort livet. :tristbla:

Noen som føler det samme?

Nope, sitter her fordi jeg synes det er litt interessant og fordi jeg jobber på pc mesteparten av dagen. KG er avkobling..

Hvis du kaster bort livet, så synes jeg du skal skaffe deg minst to hobbier til og begynne å kose deg utenfor nettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjæreste, men sitter her likvel. Hvis jeg føler at jeg bruker for mye tid her tar jeg meg en pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift, men sitter her likevel. Og kaster bort tiden. Sitter her nok mindre når mannen er hjemme, men han kan jo ikke akkurat sitte barnevakt (KG-vakt) for meg heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjæreste og sitter nå her jeg også... Nå i sommerferien så har det blitt litt vel mye nett-tid, spesielt på KG. Går du på jobb/skole? Har du noen hobbyer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjæreste og bruker KG som et avbrekk i jobbdagen, stort sett. På kveldstid har jeg nesten aldri tid til å være på nett uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt her selv om jeg hadde type. det var faktisk da jeg oppdaga dette stedet:P kjedet meg på skolen og begynte å lese tråder her som avkobling. Tror ikke jeg gir helt opp KG bare fordi jeg finner meg en mann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

hadde vi fått til internett hjemme, hadde jeg sittet her oftere ja. Nå spiller vi bare playstation likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke lenger singel - og har kjæreste, og er innom gjerne flere ganger om dagen. Men jeg bruker kanskje litt mindre tid her inne enn jeg gjorde før (da kunne jeg sitte her hele dagen).

Mvh Yvonne :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppdaget KG og begynte og henge på sexualitetsforumet. tror jeg hadde type da? eller var vel ofte utskiftninger typer på den tiden. jeg var 17 år da jeg oppdaget KG tror jeg. er det faktisk 8 år siden?? hjelp.

synes seksualitetsforumet er det mest interesanne. har egentlig ikke vært innom de andre forumene. uten om singelforumet. og her gidder jeg ikke og "henge" når jeg har type. men kansje kikke innom en gang i blandt, når jeg har lest alle de seksualitetstrådene som jeg finner interesanne :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg har kjæreste og bruker KG som et avbrekk i jobbdagen, stort sett. På kveldstid har jeg nesten aldri tid til å være på nett uansett...

Samme her :) Er da gift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...