Gjest Gjest Skrevet 30. august 2008 #81 Del Skrevet 30. august 2008 *tar av seg hatten for wacos innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. august 2008 #82 Del Skrevet 30. august 2008 Men rent personlig ville jeg vel holdt meg unna prester. Ser ikke for meg at det ville vært mye å bygge på der. Ville heller ikke valgt meg en kunstner som bare styrte med sitt i sin egen lille boble og ventet på det store gjennombruddet. Jeg er ikke interessert i å forsørge noen som KAN jobbe. Signerer denne. Tror jeg ville hatt problemer med å finne noe som kunne minne om en felles plattform, sammen med en prest. Jeg ville også vært litt skeptisk til noen med ykre musiker/kunstner, ikke pga. yrket i seg selv, men mitt inntrykk er at de som jobber innen slike yrker er så opptatt av det de driver med at de glemmer at det også finnes andre ting i denne verden. Som en engangsdate kunne det vært interessant, men ville tenkt meg om en gang eller to før jeg lot et forhold utvikle seg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hanna panna_* Skrevet 30. august 2008 #83 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg tenkte på en ting til dere som liker å sikte høyt og får eggløsning bare det er en megler eller en finansmann i siktet. Først vil jeg bare si at jeg forstår dere jo. Det er sikkert gøy å reise rundt på businessclass til spennende steder som tokyo og buenos aires, og ja jeg forstår det at å overnatte waldorf astoria i new york pirrer egoet litt mer enn å reise til london for å besøke green village, og med rikdom så følger det sløseri og uansvarlighet, selvfølgelig forstår jeg at det lokkende for kvinner som er ute etter å leve et liv blant de priviligerte. Å omgås pengesterke mennesker gjør jo også at man henger med kjendiser, og bare det er jo begeistring nok for mange kvinner. Noen kvinner liker gjerne menn som arbeider med å jakte på penger og arbeider for å få penger. Er det egenlig rart at kvinner digger mennesker som blir styrtrike på aksjerhandel? En meglerprovisjon uavhengig om kursene har verdinedfall eller øker? At det bare er handelen mellom aksjer som skal gi rikdom som ikke er rettferdig fordelt engang? Norges rikeste trettitoåring gikk i klassen min på barneskolen, selvsagt er det litt andre kvinner som speider etter ham, enn det er som speider etter meg. Men er ikke jeg bare glad for det? Aldri i verden om jeg hadde giddet å jobbet meg i ihjel på umoralske handelstransaksjoner for å skaffe meg et stort hus og ha mange biler, og være omgitt av folk som bare vil menge seg med meg kun for å være i nærheten av penger, drive svik og falskhet over sine venner, dolke sine nærmeste i ryggen og kaste dem på sjøen, skal man tjene titalls millioner i året så bare pass på å unngå å møt de som taper. Innsidehandel og jenter som ligger med forskjellige aksjemeglere sprer også rykter og falske råd. En jeg kjenner tapte tretten millioner i løpet av et halvt år på grunn av at den au-pair dama han trodde bare pulte på ham, også pulte på ham som gjorde han personlig konkurs. Uff jeg har bare forakt for slike kvinner som egler seg på rikfolk. Det er sånne som dere som gjør at sånne tullinger som stordalen lager maskeradeball for å fortelle andre for populære de er. Det som er mest synd med kvinner som er forelsket i penger, og kan til og med suge tiss for å nå pengene, - er at dere bruker aldri pengene på noe godt! Da skal dere bare kjøpe firekarats diamanter og da skal dere ha pels fra en revestamme i nepal som bare teller fire gjenlevende dyr, plutselig er det viktig å ha innendørs svømmebasseng og reise på tre luksusferier i året, deres forfengelighet er så lattermild at man kan bare le av det, dette kan aldri endres. Ikke glem at de fleste kvinners ultimate drøm er å bare kunne gå å shoppe hele tiden. Å bare leve i et liv for å være en evig forbruker for å anskaffe seg ting for andre menneskers misunnelse er jo selve lykken blant kvinner. Så jeg for si, - ja, - jeg forstår dere, jeg forstår hvorfor dere dater en advokat som kan dere med ut på resturenter dere ellers ikke ville har råd til, i stedet for å lage hjememlaget mat, å snylte på andre mennesker er jo kvinners overlevelsesmekanisme. Skulle bare ønske at dere brukte den makten dere har til noe godt! At dere som har trang til å hengi dere til rikdom og suksessfulle menn, kunne dere ikke bruke ressursene og verdiene til å øke velstanden for fellesheten, i stedet for å bare berike dere selv med ønske om å kunne shoppe vederlagsfritt? Trist er det egentlig. Er enig med deg, og ikke får i si at de ikke eksisterer rundt om kring. Men jeg ser aldri de jentene/damene? Jeg skjønner ikke hvor de er? Joda,det er sikkert der de er ja. I svømmebassenget sitt, suger pikken til en rikfyr i waldorf astoria i new york på et maskeradeball! Da skjønner jeg hvorfor jeg ikke ser de. Tror de hadde kjeda seg her gett. Jeg hadde følt meg helt fjollete:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hanna panna_* Skrevet 30. august 2008 #84 Del Skrevet 30. august 2008 Signerer denne. Tror jeg ville hatt problemer med å finne noe som kunne minne om en felles plattform, sammen med en prest. Jeg ville også vært litt skeptisk til noen med ykre musiker/kunstner, ikke pga. yrket i seg selv, men mitt inntrykk er at de som jobber innen slike yrker er så opptatt av det de driver med at de glemmer at det også finnes andre ting i denne verden. Som en engangsdate kunne det vært interessant, men ville tenkt meg om en gang eller to før jeg lot et forhold utvikle seg videre. Jeg er kunstner. Men det er jeg som må få kjæresten min til å huske at verden eksisterer av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2008 #85 Del Skrevet 30. august 2008 ville hatt store problem med å være i forhold med revisorer. tenk så kjedelige...også i sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 30. august 2008 #86 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) . Endret 30. august 2008 av Elastica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Bee Skrevet 30. august 2008 #87 Del Skrevet 30. august 2008 ville hatt store problem med å være i forhold med revisorer. tenk så kjedelige...også i sengen. Studerer revisjon jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lommerusk Skrevet 30. august 2008 #88 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. august 2008 #89 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg er kunstner. Men det er jeg som må få kjæresten min til å huske at verden eksisterer av og til Da ville du ikke automatisk blitt blitt strøket av lista pga yrket . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2008 #90 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg hadde aldri villet date menn i forsvaret uansett grad...det at de har valgt å jobbe i forsvaret sier jop litt om dem: at de vil underkaste seg et offentlig/statlig system og følge andres ordre, sier jo litt om dem. Slike høres kjedelige ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2008 #91 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg hadde aldri villet date menn i forsvaret uansett grad...det at de har valgt å jobbe i forsvaret sier jop litt om dem: at de vil underkaste seg et offentlig/statlig system og følge andres ordre, sier jo litt om dem. Slike høres kjedelige ut. Marinejegere kunne jeg nok vært litt nyssgjerrige på....men tviler sterkt på at de er gode kjærester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lommerusk Skrevet 31. august 2008 #92 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maschisten Skrevet 31. august 2008 #93 Del Skrevet 31. august 2008 Liker damer i militæret, jeg. Sånne som Lynndie England, f.eks. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andungen Skrevet 31. august 2008 #94 Del Skrevet 31. august 2008 Yrket er IKKE viktig for meg. Men det er viktig at en som kan jobbe, jobber, og bidrar til fellesskapet. At han er interessert i verden omkring seg, kan diskutere ulike emner og er engasjert. Men om han er snekker, advokat, renholder eller revisor spiller ingen rolle. Om han tjener mer eller mindre enn meg har heller ikke noe å si, så lenge vi begge bidrar, og trives i jobbene. Jeg har selv høyere utdannelse, god jobb og grei lønn. Men jeg er ingen typisk karrierekvinne i den forstand at jeg ikke jobber 24/7, ikke ønsker å klatre til toppen av karrierestigen eller elsker jobben min. Jobben er grei, har hyggelige kollegaer og trives godt, men er veldig klar for å rusle når arbeidsdagen er slutt Treffe venner, trene og kose meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sissel, 30 Skrevet 31. august 2008 #95 Del Skrevet 31. august 2008 Det er viktig at mannen tjener mer enn meg når jeg dater noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 2. september 2008 #96 Del Skrevet 2. september 2008 For en gangs skyld, Waco, så er jeg helt enig med deg! det var bra beast, jeg har nok alltid trodd at du har vært litt mer intelligent, litt dypere, og litt mer reflekterende enn den fasadeglansen kvinner ofte liker å fremstillle seg som... det var også bra yvonne, det er hyggelig å få denslags tilbakemeldinger fra brukere som har vært her fra forumets begynnelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå