Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #61 Del Skrevet 29. august 2008 brune pubber Jeg synes det er fint du unngår de brune pubene(det skrives faktisk sånn). Så kan dere toppmodeller, advokater og andre suksessrike mennesker med oppblåst selvbilde holde hverandre med selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gus Skrevet 29. august 2008 #62 Del Skrevet 29. august 2008 Det er viktig for hvem jeg dater, men ikke hvor hvem jeg blir sammen med. Når jeg ser tilbake, blir jeg imidlertid litt skremt over hva jeg tiltrekker meg/tiltrekkes av. Stort sett bare damer fra helsesektoren: psykolog, psykiater, leger, sykepleer, osv. Ønsker ikke å tenke på hvordan jeg skal tolke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 29. august 2008 #63 Del Skrevet 29. august 2008 Det er viktig for hvem jeg dater, men ikke hvor hvem jeg blir sammen med. Når jeg ser tilbake, blir jeg imidlertid litt skremt over hva jeg tiltrekker meg/tiltrekkes av. Stort sett bare damer fra helsesektoren: psykolog, psykiater, leger, sykepleer, osv. Ønsker ikke å tenke på hvordan jeg skal tolke det. Lurer på om ikke jeg har kompetansen som skal til for å tolke det for deg? Vil du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gus Skrevet 29. august 2008 #64 Del Skrevet 29. august 2008 Lurer på om ikke jeg har kompetansen som skal til for å tolke det for deg? Vil du? Kompetanse på feltet har du definitivt. Men tør du bruke den? Du kan ikke akkurat regne med en takketale hvis du stiller riktig diagnose... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 29. august 2008 #65 Del Skrevet 29. august 2008 Pffft... Du kjefter på meg av gammel vane du, fordi du allerede har analysert meg. Og jeg tar det hele med knusende sørlandsk-ro... (ca...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gus Skrevet 29. august 2008 #66 Del Skrevet 29. august 2008 Pffft... Du kjefter på meg av gammel vane du, fordi du allerede har analysert meg. Og jeg tar det hele med knusende sørlandsk-ro... (ca...) Jeg har tross alt lært litt av disse helsearbeiderne. Må jo finne noen å ta igjen på. For øvrig er det noe med kombinasjonen av ordene "ro" og "knusende" som ikke gjør meg helt trygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villa2000 Skrevet 29. august 2008 #67 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg sier alltid at jeg jobber som taxisjåfør Det uttrykket som noen kommer med er helt ubetalelig Noen damer bryr seg ikke eller er flinke til å skjule det, mens andre ser ut som dem har brent seg....hehe. Utrolig morsomt:) Nå skal det sies at jeg ikke akkurat øker mine sjangser på å si noe slikt, men jeg klarer bare ikke å dy meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Bee Skrevet 29. august 2008 #68 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) For meg spiller det liten rolle hva slags jobb en mann har...utdanning også forsåvidt.Man kan bli klok,sympatisk og intelligent av livets skole også. Min eks samboer er spesialpedagog+++,og det har ikke gjort noe for personligheten eller hans evne til å være en god far.Hva slags utdanning man har gjenspeiler ikke nødvendigvis hvordan man fungerer som menneske. Endret 29. august 2008 av Honey Bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #69 Del Skrevet 29. august 2008 Hihi, mennene som dater meg sikter høyt. Veldig høyt. Jeg er ekstremt kresen! Kun velutdannede, kjekke, populære, intelligente og velstående menn har noen som helst sjanse. Men som sagt- jeg henger ikke på brune pubber med søppeltømmere og datanerder, så det er naturlig at jeg har en høyere standard enn folk flest. I mitt miljø treffer man stadig toppmodeller, suksessfulle advokater og andre velstående, suksessfulle mennesker. Når man er vant til slikt er det selvsagt umulig å date en loser som tjener 300 000 i året og kjører volvo stasjonsvogn Men hva bringer du til forholdet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 30. august 2008 #70 Del Skrevet 30. august 2008 Hihi, mennene som dater meg sikter høyt. Veldig høyt. Jeg er ekstremt kresen! Kun velutdannede, kjekke, populære, intelligente og velstående menn har noen som helst sjanse. Men som sagt- jeg henger ikke på brune pubber med søppeltømmere og datanerder, så det er naturlig at jeg har en høyere standard enn folk flest. I mitt miljø treffer man stadig toppmodeller, suksessfulle advokater og andre velstående, suksessfulle mennesker. Når man er vant til slikt er det selvsagt umulig å date en loser som tjener 300 000 i året og kjører volvo stasjonsvogn Kos deg sammen med skybert da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 30. august 2008 #71 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg bryr meg ikke om yrket, men tenner mest på håndverkere som har varebil som firma bil Som rørlegger,snekker,transportsjåfør etc. Samboeren er vekter med firmabil. Hehehe Rare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 30. august 2008 #72 Del Skrevet 30. august 2008 Lurer bare på hvor avgjørende dette er for jenter. Jobber selv som fotograf og opplever ofte at jenter viser mer interesse eller mindre interesse når man forteller hva man jobber med. Alt anhengig av hvem man møter selvfølgelig. Er det av stor betydning om han dere dater er snekker, ingeniør, lege, jurist eller rørlegger? Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fønix Skrevet 30. august 2008 #73 Del Skrevet 30. august 2008 Hihi, mennene som dater meg sikter høyt. Veldig høyt. Jeg er ekstremt kresen! Kun velutdannede, kjekke, populære, intelligente og velstående menn har noen som helst sjanse. Joda, jeg har forstått at du er kresen. Spørsmålet var om mennene dine er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2008 #74 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg dater kun menn som er kjekke, fremadstormende, sjarmerende, veltrimmet i kroppen, er lekre, har god utdanning og ikke minst: en framgansrik og bra betalt jobb. Derfor dater jeg gjerne urbane svensker, dansker, amerikanere eller italienere. De er så kjekke ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 30. august 2008 #75 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg dater kun menn som er kjekke, fremadstormende, sjarmerende, veltrimmet i kroppen, er lekre, har god utdanning og ikke minst: en framgansrik og bra betalt jobb. Derfor dater jeg gjerne urbane svensker, dansker, amerikanere eller italienere. De er så kjekke ;-) Svensker er herlige! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beast Skrevet 30. august 2008 #76 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Derfor dater jeg gjerne urbane svensker, dansker, amerikanere eller italienere. De er så kjekke ;-) Not to mention gay! :gjeiper: Endret 30. august 2008 av Beast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 30. august 2008 #77 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg tenkte på en ting til dere som liker å sikte høyt og får eggløsning bare det er en megler eller en finansmann i siktet. Først vil jeg bare si at jeg forstår dere jo. Det er sikkert gøy å reise rundt på businessclass til spennende steder som tokyo og buenos aires, og ja jeg forstår det at å overnatte waldorf astoria i new york pirrer egoet litt mer enn å reise til london for å besøke green village, og med rikdom så følger det sløseri og uansvarlighet, selvfølgelig forstår jeg at det lokkende for kvinner som er ute etter å leve et liv blant de priviligerte. Å omgås pengesterke mennesker gjør jo også at man henger med kjendiser, og bare det er jo begeistring nok for mange kvinner. Noen kvinner liker gjerne menn som arbeider med å jakte på penger og arbeider for å få penger. Er det egenlig rart at kvinner digger mennesker som blir styrtrike på aksjerhandel? En meglerprovisjon uavhengig om kursene har verdinedfall eller øker? At det bare er handelen mellom aksjer som skal gi rikdom som ikke er rettferdig fordelt engang? Norges rikeste trettitoåring gikk i klassen min på barneskolen, selvsagt er det litt andre kvinner som speider etter ham, enn det er som speider etter meg. Men er ikke jeg bare glad for det? Aldri i verden om jeg hadde giddet å jobbet meg i ihjel på umoralske handelstransaksjoner for å skaffe meg et stort hus og ha mange biler, og være omgitt av folk som bare vil menge seg med meg kun for å være i nærheten av penger, drive svik og falskhet over sine venner, dolke sine nærmeste i ryggen og kaste dem på sjøen, skal man tjene titalls millioner i året så bare pass på å unngå å møt de som taper. Innsidehandel og jenter som ligger med forskjellige aksjemeglere sprer også rykter og falske råd. En jeg kjenner tapte tretten millioner i løpet av et halvt år på grunn av at den au-pair dama han trodde bare pulte på ham, også pulte på ham som gjorde han personlig konkurs. Uff jeg har bare forakt for slike kvinner som egler seg på rikfolk. Det er sånne som dere som gjør at sånne tullinger som stordalen lager maskeradeball for å fortelle andre for populære de er. Det som er mest synd med kvinner som er forelsket i penger, og kan til og med suge tiss for å nå pengene, - er at dere bruker aldri pengene på noe godt! Da skal dere bare kjøpe firekarats diamanter og da skal dere ha pels fra en revestamme i nepal som bare teller fire gjenlevende dyr, plutselig er det viktig å ha innendørs svømmebasseng og reise på tre luksusferier i året, deres forfengelighet er så lattermild at man kan bare le av det, dette kan aldri endres. Ikke glem at de fleste kvinners ultimate drøm er å bare kunne gå å shoppe hele tiden. Å bare leve i et liv for å være en evig forbruker for å anskaffe seg ting for andre menneskers misunnelse er jo selve lykken blant kvinner. Så jeg for si, - ja, - jeg forstår dere, jeg forstår hvorfor dere dater en advokat som kan dere med ut på resturenter dere ellers ikke ville har råd til, i stedet for å lage hjememlaget mat, å snylte på andre mennesker er jo kvinners overlevelsesmekanisme. Skulle bare ønske at dere brukte den makten dere har til noe godt! At dere som har trang til å hengi dere til rikdom og suksessfulle menn, kunne dere ikke bruke ressursene og verdiene til å øke velstanden for fellesheten, i stedet for å bare berike dere selv med ønske om å kunne shoppe vederlagsfritt? Trist er det egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beast Skrevet 30. august 2008 #78 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg tenkte på en ting til dere som liker å sikte høyt og får eggløsning bare det er en megler eller en finansmann i siktet. Først vil jeg bare si at jeg forstår dere jo. Det er sikkert gøy å reise rundt på businessclass til spennende steder som tokyo og buenos aires, og ja jeg forstår det at å overnatte waldorf astoria i new york pirrer egoet litt mer enn å reise til london for å besøke green village, og med rikdom så følger det sløseri og uansvarlighet, selvfølgelig forstår jeg at det lokkende for kvinner som er ute etter å leve et liv blant de priviligerte. Å omgås pengesterke mennesker gjør jo også at man henger med kjendiser, og bare det er jo begeistring nok for mange kvinner. Noen kvinner liker gjerne menn som arbeider med å jakte på penger og arbeider for å få penger. Er det egenlig rart at kvinner digger mennesker som blir styrtrike på aksjerhandel? En meglerprovisjon uavhengig om kursene har verdinedfall eller øker? At det bare er handelen mellom aksjer som skal gi rikdom som ikke er rettferdig fordelt engang? Norges rikeste trettitoåring gikk i klassen min på barneskolen, selvsagt er det litt andre kvinner som speider etter ham, enn det er som speider etter meg. Men er ikke jeg bare glad for det? Aldri i verden om jeg hadde giddet å jobbet meg i ihjel på umoralske handelstransaksjoner for å skaffe meg et stort hus og ha mange biler, og være omgitt av folk som bare vil menge seg med meg kun for å være i nærheten av penger, drive svik og falskhet over sine venner, dolke sine nærmeste i ryggen og kaste dem på sjøen, skal man tjene titalls millioner i året så bare pass på å unngå å møt de som taper. Innsidehandel og jenter som ligger med forskjellige aksjemeglere sprer også rykter og falske råd. En jeg kjenner tapte tretten millioner i løpet av et halvt år på grunn av at den au-pair dama han trodde bare pulte på ham, også pulte på ham som gjorde han personlig konkurs. Uff jeg har bare forakt for slike kvinner som egler seg på rikfolk. Det er sånne som dere som gjør at sånne tullinger som stordalen lager maskeradeball for å fortelle andre for populære de er. Det som er mest synd med kvinner som er forelsket i penger, og kan til og med suge tiss for å nå pengene, - er at dere bruker aldri pengene på noe godt! Da skal dere bare kjøpe firekarats diamanter og da skal dere ha pels fra en revestamme i nepal som bare teller fire gjenlevende dyr, plutselig er det viktig å ha innendørs svømmebasseng og reise på tre luksusferier i året, deres forfengelighet er så lattermild at man kan bare le av det, dette kan aldri endres. Ikke glem at de fleste kvinners ultimate drøm er å bare kunne gå å shoppe hele tiden. Å bare leve i et liv for å være en evig forbruker for å anskaffe seg ting for andre menneskers misunnelse er jo selve lykken blant kvinner. Så jeg for si, - ja, - jeg forstår dere, jeg forstår hvorfor dere dater en advokat som kan dere med ut på resturenter dere ellers ikke ville har råd til, i stedet for å lage hjememlaget mat, å snylte på andre mennesker er jo kvinners overlevelsesmekanisme. Skulle bare ønske at dere brukte den makten dere har til noe godt! At dere som har trang til å hengi dere til rikdom og suksessfulle menn, kunne dere ikke bruke ressursene og verdiene til å øke velstanden for fellesheten, i stedet for å bare berike dere selv med ønske om å kunne shoppe vederlagsfritt? Trist er det egentlig. For en gangs skyld, Waco, så er jeg helt enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New Dawn Skrevet 30. august 2008 #79 Del Skrevet 30. august 2008 Joda, jeg har forstått at du er kresen. Spørsmålet var om mennene dine er det. .. fine ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 30. august 2008 #80 Del Skrevet 30. august 2008 Faktisk waco må jeg si meg helt enig, for en gangs skyld. Det var et meget reflektert og godt innlegg - og jeg kunne vel egentlig ikke sagt det bedre selv. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå