Gjest Mayamor Skrevet 3. juni 2003 #1 Del Skrevet 3. juni 2003 Synes dette begynner å bli trist. Her er det blitt tre leirer: * mot Minnie - for Lott@ * mot Lott@ - for Minnie * de som gir blaffen, men irriteres av all hetsen Hva med at vi respekterer hverandre for hverandres meninger og forskjeller? Jeg synes begge "leire" har mye fornuftig å si. Jeg vil ikke velge noen side. Jeg er kjempelei av "alle" tråder startet av Lott@ og Minne blir hetset med. Vær så snill jenter: * ikke ha piggene ute hele tiden... * ikke true med å slutte hele tiden Det ville vært mye koseligere om vi alle tenkte oss om før vi skrev et surmaget innlegg... Synes alle har masse å tilføye KG og håper at alle blir. :kysse: Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 3. juni 2003 #2 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg synes du sier mye lurt, og her er et godt eksempel! loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 3. juni 2003 #3 Del Skrevet 3. juni 2003 Mayamor: kjempebra!!! Jeg har overhode ikke lyst til å skulle velge side og dermed bli uvenner med en masse mennesker jeg ikke har noe som helst i mot!! Hva om vi prøver å legge igjen diskusjonen i tråden, dvs ikke dra uenigheter med oss videre til neste tråd?! Og: Hvis noen her inne har noe spesifikt og generelt imot andre brukere, hva da med å ignorere denne brukeren? Det kommer uansett ikke noe fruktbart ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. juni 2003 #4 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg begynner vel å se en klar tendens til "splitt & hersk" metoden. Nå er det de som enkelte ganger har støttet meg som skal få gjennomgå. At alle ikke har gjennomskuet dette for lenge siden er mer enn jeg kan fatte- nå må jo folk forsvare sine egne meninger fordi de ikke er samstemte med de som har lagt meg og mitt for hat (sterkt ord men jeg kommer ikke på noe annet akkurat nå). Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 3. juni 2003 #5 Del Skrevet 3. juni 2003 Mayamor, dersom du fulgte med i tråden "Bekjentgjørelse fra Lott@" så leste du kanskje også at jeg var villig til å inngå kompromiss med den aktuelle brukeren. Dette ble fra h#n kort og konsist avslått med begrunnelsen at h#n ikke inngikk kompromiss med personer hun viste ikke ville holde det de lovet, og at h#n ikke lot seg true til noe. Så slik "saken" nå ligger så er det ikke meg det kommer an på - og ja, vedkommende er for meg totalt ikke-eksisterende og uinteressant frem til h#n tar skrittet og møter meg på halvveien. Frem til det skjer så vil tonen fra min side være den samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 3. juni 2003 #6 Del Skrevet 3. juni 2003 Å, dette har jeg på ingen måte merket, Minnie...... :-? Helt på nett med Mayamor sitt innlegg! (og Loolaa, Embla S og Minnie - må ta med alle så ingen blir favorisert, vettu!) Man skal slippe å måtte velge side, synes det er helt uhørt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 3. juni 2003 #7 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg begynner vel å se en klar tendens til "splitt & hersk" metoden. Nå er det de som enkelte ganger har støttet meg som skal få gjennomgå. At alle ikke har gjennomskuet dette for lenge siden er mer enn jeg kan fatte- nå må jo folk forsvare sine egne meninger fordi de ikke er samstemte med de som har lagt meg og mitt for hat (sterkt ord men jeg kommer ikke på noe annet akkurat nå). Minnie Jeg håper for all del ikke det er mitt innlegg til Pjusk du omtaler nå, for da tar du i såfall så gruelig feil Minnie! (Hvis Minnie'r tar feil da :blunke: ) Jeg er ikke på noens side, men synes denne kranglingen (der du Minnie i 90% av tilfellene minst, er hovedpersonen), folk som blir utestengt, truer med å slette seg som bruker men ikke gjør det, folk som sletter seg som bruker, folk som ber deg slette deg som bruker etc etc er utrolig trettende. Det er forøvrig svært få, hvis ikke ingen av hovedaktørene i denne konflikten jeg har noe som helst ønske om å være på side med. Og foressten...Hvis man "hater" den ene siden, behøver man da automatisk "elske" den andre? Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 3. juni 2003 #8 Del Skrevet 3. juni 2003 Mayamor: :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. juni 2003 #9 Del Skrevet 3. juni 2003 Det var ikke ment til deg Jennifer. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 3. juni 2003 #10 Del Skrevet 3. juni 2003 Kjære Lott@ og Minnie. Dette handler ikke bare om dere. Men det har blitt fan av begge som også kommer i tottene på hverandre... Det er det jeg synes er mest synd. :cry: Dominoeffekt kalles dette... Kan ikke dere bare ignorere hverandre? Svelg noen kameler... Det må vi alle flere ganger... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 3. juni 2003 #11 Del Skrevet 3. juni 2003 Det var ikke ment til deg Jennifer. Minnie Ok, men jeg har nå forsvart meg litt allikevel jeg da... By the way... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 3. juni 2003 #12 Del Skrevet 3. juni 2003 Mayamor, jeg har ikke plass til flere kameler nå. Som nevnt, det står ikke på meg denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. juni 2003 #13 Del Skrevet 3. juni 2003 Som nevnt' date=' det står ikke på meg denne gangen.[/color'] Lott@, alle har nok fått med seg ditt fredsbudskap men jeg er ikke interessert i å inngå noen avtale med deg. Jeg vet at du forsøker å vinkle det slik at alt dette bråket er min skyld og at det er jeg som må gi meg hvis du skal roe deg ned, men det er bare å gi etter for ondskap og det er jeg ikke ikke villig til. Alle disse krangletrådene er det deg selv og dine som har opprettet, vedlikeholdt og påbegynt når de andre har blitt slettet av mod. Ignorering ser ut til å være det eneste som hjelper og da får vi forsøke det. Som endel andre brukere allerede har nevnt så virker det som om du bærer på ett voldsomt hat. Og hvordan slikt er mulig i ett forum på internett skjønner jeg ikke. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 3. juni 2003 #14 Del Skrevet 3. juni 2003 La oss for all del ikke ødelegge nok en fin tråd. Dere anmodnes nok en gang til å ta deres uoverenkomster på PM eller mail. Chiquita (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 3. juni 2003 #15 Del Skrevet 3. juni 2003 Lott@, alle har nok fått med seg ditt fredsbudskap men jeg er ikke interessert i å inngå noen avtale med deg. Jeg vet at du forsøker å vinkle det slik at alt dette bråket er min skyld og at det er jeg som må gi meg hvis du skal roe deg ned, men det er bare å gi etter for ondskap og det er jeg ikke ikke villig til. Alle disse krangletrådene er det deg selv og dine som har opprettet, vedlikeholdt og påbegynt når de andre har blitt slettet av mod.Minnie Du vet? Gi etter for ondskap? Du er virkelig fornøyelig Minnie Bråket startet da du konsekvent nektet å svare på de enkleste spørsmål jeg stilte - fordi det ville føre til spekulasjoner omkring din person..... Uansett, jeg har strukket ut en hånd, du avslår - hvilket jeg finner trist, for jeg vet at vi som voksne mennesker kan diskutere saklig og greit UTEN surmagede oppstøt. MEN, det fordrer velvilje fra BEGGE parter. Men, det er ditt valg - jeg har ingen problemer med å ignorere deg. Og dersom det er slik vi skal ha det, ber jeg deg vennligst holde deg unna tråder jeg starter, dagboken min samt la vær å kommentere innlegg jeg skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. juni 2003 #16 Del Skrevet 3. juni 2003 Og dersom det er slik vi skal ha det' date=' ber jeg deg vennligst holde deg unna tråder jeg starter, dagboken min samt la vær å kommentere innlegg jeg skriver.[/color'] Dagbøkene er personlige- jeg har heller aldri skrevet i din dagbok. I det øvrige Forumet har alle rett til å skrive hvor de vil. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 3. juni 2003 #17 Del Skrevet 3. juni 2003 Ignorering skal gå begge veier Minnie, du holder deg langt unna tråder jeg starter, og kommenterer heller ikke hva jeg måtte skrive i innlegg forøvrig. Burde jo ikke være noe problem for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. juni 2003 #18 Del Skrevet 3. juni 2003 Det kommer jeg ikke til å gjøre! Denne debatten er nå ferdig for min del. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestemor Skogmus Skrevet 3. juni 2003 #19 Del Skrevet 3. juni 2003 Jenter jenter jenter Dere må konsekvent løpe etter hverandre, ikke sant? Dere må se når den andre skriver en melding for så å starte å kverulere, ikke sant? Ikke en gang i denne hyggelige tråden, startet av Mayamor, som en bønn om at det blir fred her kan dere la være å angripe hverandre i. Jeg synes det er rart at det ikke skjer noe her inne snart. At ikke moderatorene griper inn og sier at nok er nok. Det må da gå ann å oppføre seg som normale mennesker selv om en ikke er ansikt til ansikt med den man diskuterer med. Ville dere forfulgt herandre sånn i virkeligheten også? Fulgt etter hverandre og hakket på alt som kan tolkes negativt? Nei, nå håper jeg for all del at dere kan følge moderator-Chiquitas råd om å ta dette på personlige meldinger. Dette forsøpler da forumet, kan dere forstå. Hilsen en lei Bestemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. juni 2003 #20 Del Skrevet 3. juni 2003 Nei, nå håper jeg for all del at dere kan følge moderator-Chiquitas råd om å ta dette på personlige meldinger. Pssst... vi er på Personlige meldinger Bestemor. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå