Gå til innhold

Diva har forlatt oss....

Eowyn

Anbefalte innlegg

Jeg tror du skjønner hvor jeg vil hvis du vil Pjusk. Å være på noen side er ikke det samme som å være enig med noen i 1-2 tråder. Det å være på noens side er vel mer i retning av å skrive støtteinnlegg i en persons dagbok samtidig som man kommer ilende til i ethvert innlegg som omhandler denne personen. Det samme gjelder de som alltid skal lage bråk med Minnie, de kommer løpende hver gang det blir startet en tråd som dette og bakker hverandre opp. Triste saker...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Embla s

Vel, Jennifer: Jeg har ingen ting usnakket med Diva, vi har hatt en kjempegod tone oss i mellom, med hyggelige hilsner i dagbøkene til hverandre. Allikevel syns jeg noen her inne går for langt ang. Minnie (ikke Diva). Er det da slik at jeg er på Minnies parti, og må jeg da være uvenn med Diva?

Hva med alle de som fotfølger Minnie for å "ta henne"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk

Jennifer: Paranoia kanskja?? Hvilke støttende innlegg har jeg skrevet i Minnies dagbok? Og jeg har bladd i profilen min bakover til begynnelsen av april: Der ser jeg at i tre tråder tidligere har jeg vært enig med Minnie: "Minnie om nettetikkette", "Forskjellsbehandling" og en tråd Lott@ startet som jeg ikke husker hva het.

Hvis du kan kategorisere meg som en følge av dette, synes jeg det er fullstendig tatt ut av sammenheng! Og hvis man, som du kaller det, må velge side, er jeg nok ikke i tvil hvilken side jeg velger.....! Men jeg trodde ikke det var nødvendig i et slikt forum.

Om noen antar at jeg er på Minnies side eller ei, skiter jeg i. Det er meg revnende likegyldig. Det er mer din argumentasjon som irriterer meg. Kom ihvertfall med korrekt info!!

Og ja Embla S: Favoriserer deg alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel' date=' Jennifer: Jeg har ingen ting usnakket med Diva, vi har hatt en kjempegod tone oss i mellom, med hyggelige hilsner i dagbøkene til hverandre. Allikevel syns jeg noen her inne går for langt ang. Minnie (ikke Diva). Er det da slik at jeg er på Minnies parti, og må jeg da være uvenn med Diva?[/quote']

Nei, absolutt ikke. Ikke noen vits å prøve å gjøre meningene mine så firkantet...

Som jeg har skrevet i et tidligere innlegg i denne tråden. Kjedelige saker, men det hjelper ikke en dritt å si noe allikevel... :roll:

Var ikke meningen å lage noen big deal ut av dette, men jeg synes (og jeg har vel lov til å ha en mening oppe i alt dette "for og i mot Minnie" styret) at Pjusk alltid er der for å forsvare Minnie for tiden. Mulig du er det også Embla s, men det har jeg i såfall ikke lagt merke til.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Trist Diva at du valgte å gå :cry: . Trodde du ville bli etter at jeg leste innlegget ditt inne på Ris,ros og informasjon. Du er ei jente som vil bli husket her inne. Med ditt humør, gode innlegg og din personlighet.

Håper du ombestemmer deg og velger å komme tilbake .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Mulig du er det også Embla s, men det har jeg i såfall ikke lagt merke til.

Jennifer

Er nemlig det ja :wink: *sur fordi jeg ikke blir lagt merke til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jennifer: Paranoia kanskja??

Hvorfor skulle jeg ha paranoia må jeg spørre? :-?

Hvilke støttende innlegg har jeg skrevet i Minnies dagbok? Og jeg har bladd i profilen min bakover til begynnelsen av april: Der ser jeg at i tre tråder tidligere har jeg vært enig med Minnie: "Minnie om nettetikkette", "Forskjellsbehandling" og en tråd Lott@ startet som jeg ikke husker hva het.

Hvis du kan kategorisere meg som en følge av dette, synes jeg det er fullstendig tatt ut av sammenheng!

Ok, la oss si det...

Og hvis man' date=' som du kaller det, må velge side, er jeg nok ikke i tvil hvilken side jeg velger.....! Men jeg trodde ikke det var nødvendig i et slikt forum.[/quote']

Nei jeg trodde heller ikke det var nødvendig å velge side... Forøvrig er jeg heller ikke i tvil om hvilken side du ville velge...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Nå må jeg blande meg litt jenter, men kan dere ikke diskutere denne saken om hvilken side du er på i en annen tråd. Er ikke noe hyggelig syns jeg. Det er en tråd til Diva dette. Og trist at den skal utvikle seg til krangling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg blande meg litt jenter' date= men kan dere ikke diskutere denne saken om hvilken side du er på i en annen tråd. Er ikke noe hyggelig syns jeg. Det er en tråd til Diva dette. Og trist at den skal utvikle seg til krangling..

Du har helt rett,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Hei! Nå har vi avsporet igjen!! Dette skulle vel ikke handle om Mzfire?! (pass dere ellers begynner jeg å krangle om ett eller annet)!! :ler:

OK, til saken:

Diva, kom og fortell oss hvordan den nye leiligheten ser ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Syns det er kjempesynd at noen skal omtrent bli mobba ut herfra.

Det sier litt om hvor BARNSLIG det er her inne til tider!!!!! :evil:

Håper Diva kommer tilbake etter at hun har fått tenkt seg om litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Dette var en av dagens KG's dårligste nyheter... :cry:

Jeg syns Diva har hatt mange interessante og fornuftige innlegg her i forumet, og jeg føler at vi har fått god kontakt etterhvert...

Nå er jeg faktisk litt lei meg - og håper inderlig at hun kommer tilbake - og gir lyd fra seg...

Kommer til å savne Diva masse...

Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også til å savne Diva og håper hun leser dette: Du var utrolig koselig og sendte koselig PM en gang jeg trengte det. Jeg har fått hyggelige hilsner i dagboken min og jeg har satt stor pris på alt sammen. Du er rett og slett en kjempejente og jeg syns det er synd at du forlater KG :cry: :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...